Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:23:50 GMT

مدیران با بیان واقعیت‌ها، اجازه قضاوت ناصواب ندهند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۹۸۱۴

مدیران با بیان واقعیت‌ها، اجازه قضاوت ناصواب ندهند

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان اسدالله عباسی امروز (شنبه) در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه برخی افراد پا از گلیم خود فراتر می گذارند، اظهار داشت: نقد منصفانه بسیار خوب است اما بداخلاقی پذیرفتنی نیست.

وی با اظهار این مطلب که در خصوص حق مردم با کسانی که سفره ملت را تنگ کرده اند و دست در جیب آنان دارند ، تعارف نداریم ، افزود: نمی گذاریم صداقت مسئولان و کسانی که خدمت می کنند، نقض شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار و رییس ستاد استانی مقابله با کرونا در گیلان در بخش دیگری از سخنانشِ با اشاره به ضرورت تامین ذخیره دارویی استان بر اساس تاکیدات رییس جمهوری و نیز ثبات قیمت آن بیان کرد: با توجه به تخصیص ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی به دارو ، هیچ گونه افزایشی در این بخش وجود ندارد.

عباسی همچنین به آغاز موج ششم کرونا با شیوع سویه اُمیکرون اشاره کرد و گفت: بر اساس تحقیقات علمی، واکسیناسیون تا میزان قابل توجهی، موجب کاهش مرگ و میر می شود و بسیاری از متوفیان ناشی از کرونا، یا دارای بیماری زمینه ای بوده اند و یا از تزریق واکسن خودداری کرده اند.

وی ادامه داد: در انجام واکسیناسیون ، رویکردها باید اقناعی باشد و لازمست در این مسیر، آگاه سازی در جامعه صورت گیرد تا دُز سوم نیز همچون دُزهای اول و دوم در استان فراگیر شود.

استاندار گیلان بر لزوم تداوم طرح سردار سلیمانی در نقاط مختلف استان تاکید کرد و گفت: با همکاری بسیج و سپاه نسبت به انجام واکسیناسیون در ادارات اقدام شود.

عباسی در ادامه سخنانش اجرای دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در مدیریت پیک بیماری موثر ارزیابی و پرهیز از عادی انگاری در کنارِ ایجاد نشدن رعب و وحشت در جامعه را امری مهم خواند و خاطرنشان کرد: عدم فعالیت مدارس و دانشگاه ها راه مقابله با این ویروس نیست بلکه لازمست با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی ، نسبت به تنویر افکار عمومی در مورد آموزش مدارس سایر کشورها همزمان با شیوع کرونا اقدام کرد.

استاندار گیلان  با بیان اینکه هم اکنون سن واکسیناسیون در کشور به ۱۰ سال رسیده است، گفت: درخصوص فعالیت واحدهای آموزشی در شهرهای قرمز و نارنجی، تا صدور دستورالعمل ستاد ملی کرونا ، باید رعایت پروتکل ها با جدیت مورد توجه باشد.

وی همچنین  بر ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شبکه حمل و نقل درون و برون شهری تاکید کرد.

برچسب‌ها رشت ویروس کرونا استانداری گیلان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ویروس کرونا استانداری گیلان رشت ویروس کرونا استانداری گیلان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»   به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!   به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.   پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • زباله سوز؛ نقطه پایانی رفع ابَرچالش سراوان
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود