Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@04:19:26 GMT

ایجاد ۱۱ طرح دانش بنیان در کوهبنان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۰۹۸۶۳

ایجاد ۱۱ طرح دانش بنیان در کوهبنان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حسین سالاری در مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌ها ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: طی دوران استقرار نظام اسلامی تمرکز امکانات از مرکز کشور و استان‌ها فراتر رفت و مردم شاهد خدمات و عدالت اجتماعی حتی در دورترین مناطق هستند.

به گفته فرماندار کوهبنان در حال حاضر که دشمنان جنگ اقتصادی را در دستور کار دارند و شدیدترین تحریم‌ها و تهدید‌ها را بر مردم ما اعمال کرده اند، اما منویات مقام معظم رهبری، صبر و پایداری مردم، تلاش دانشمندان و نخبگان برجسته کشور باعث شده که همچنان شاهد خدمات ارزشمند و افتخار آمیز نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری گفت: جا دارد که همه افراد صاحب تریبون و رسانه‌ها با ظرافت نسبت به معرفی دستاورد‌های انقلاب خصوصا برای نسل جوان اقدام کنند.

فرماندار کوهبنان گفت: در ایام الله دهه فجر با حضور دکتر واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان و اعضای شورای اداری شهرستان افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های متعددی در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

به گفته فرماندار کوهبنان از جمله بحث‌ها تامین برق مورد نیاز صنایع بود که با تامین اعتبارات، پیگیری‌ها و تامین ظرفیت مورد نیاز امروز به راحتی برق صنعت را تامین می‌کنیم.

سالاری گفت: یکی دیگر از اقدامات بحث اصلاح طرح تفضیلی شهر کوهبنان بود که جهت مطالعات این طرح قرارداد با مشاور انجام شد و بیش از ۵ میلیارد ریال تا کنون اعتبار از طرف فرمانداری اختصاص داده شده است.

به گفته سالاری خوشبختانه با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی بحث بسته بندی آب در دستور کار قرار گرفت که در دهه فجر کلنگ این واحد زده می‌شود البته سرمایه گذار راغب به ایجاد ۱۱ طرح دانش بنیان خواهد بود که امیدوارم در همه مراحل بتوانند کار را به پیش ببرند.

فرماندار کوهبنان گفت: در دهستان خرمدشت در کنار تاسیسات شن و ماسه با مشارکت و مساعدت بخش خصوصی، مجموعه کارخانه آسفالت هم به آن اضافه خواهد شد امیدواریم انشاالله بر حسب قول مجریان حداکثر در بهار سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

به گفته فرماندار کوهبنان افتتاح دبیرستان شهید سلیمانی، بهره برداری از پارک روستای کهن، بهره برداری بخشی از طرح هادی روستای ده علی، طرح پایش تصویری روستای فتح آباد، شروع اجرای طرح هادی روستای عباس آباد، شروع عملیات اجرای آسفالت معابر روستای جور، شروع عملیات اجرای احداث پروژه ساختمان جدید جهاد کشاورزی، افتتاح واحد تولیدی پرورش شتر مرغ روستای جور، افتتاح واحد تولید پرورش جوجه گوشتی روستای درب هود، شروع عملیات اجرای تعویض خطوط انتقال آب کوهبنان (میدان انقلاب تا شهرک امام رضا)، شروع عملیات اجرای زیرسازی و آسفالت طرح اقدام ملی مسکن، افتتاح پاسگاه محیط بانی ناصرآباد، شروع عملیات اجرای تعویض ۶ کیلومتر خطوط لوله آب فرسوده روستای جور و احداث طرح مخزن آب روستای افزاد، افتتاح مجموعه تربیت بدنی مدرسه پروین اعتصامی، افتتاح چمن مصنوعی دبستان فرهنگیان، اتمام عملیات تعمیر و تجهیز تالار حافظ آموزش و پرورش، بهره برداری از دبیرستان شهید سلیمانی، بهره برداری از دبیرستان شهید حقانی روستای جور، شروع عملیات تامین برق شهرک شهید سلیمانی، بهره برداری از طرح رفع افت ولتاژ سرپشت جور، اتمام عملیات آزاد سازی حریم روستای ده علی که مجوعا با اعتبار ۵۲۵۲۵۰ میلیون ریال به بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهند شد.

فرماندار کوهبنان گفت: همچنین حسب اعلام بنیاد برکت تعداد ۳۴۸ طرح خود اشتغالی با اعتبار ۱۵۳۱۲۰ میلیون ریال سرمایه گذاری انجام شده در سطح شهرستان کوهبنان به بهره برداری خواهد رسید و مجموع ریالی طرح‌های شهرستان که در دهه مبارک فجر تقدیم مردم شهرستان خواهد شد قریب ۶۸۰ میلیارد ریال خواهد بود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شروع عملیات اجرای فرماندار کوهبنان بهره برداری روستای جور طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است

بهرام عین اللهی٬‌ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: به رکورد ۱۴۰۰ شرکت دانش بنیان رسیده ایم. در بدو شروع به کار دولت سیزدهم  ۷۰۰ شرکت دانش بنیان داشتیم که امروز و بعد از دو سال و نیم به ۱۴۰۰ شرکت دانش بنیان افزایش یافته است.

او گفت: این افزایش یک رکورد محسوب می‌شود و  یکی از کار‌های بسیار خوب در زمینه پانسمان بیماران پروانه‌ای بود که امیدواریم با حمایت‌های بیشتر به تجاری شدن برسد و بتواند نیاز‌های کشورمان را تامین کند.

وزیر بهداشت تاکید کرد که حمایت از شرکت‌های دانش بنیان جزء کار‌های مهم این وزاتخانه است.

عین اللهی افزود: بنای ما بر این است که با تقویت دانش‌بنیان‌ها دارو‌های اکثر بیماری‌ها را تامین کنیم و در مورد تالاسمی هم همین موضوع مطرح است. بعضی از بیماران می‌گویند داروی داخلی استفاده نمی‌کنیم و حتما داروی خارجی می‌خواهیم که این موضوع را باید متخصصین تشخیص دهند. 

او گفت: اولویت ما حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع کمبود‌های دارویی است. تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است.

وزیر بهداشت درباره چرایی رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گفت: در این سنین تمامی اعضای بدن کودک رشد تکاملی دارند و هرگونه نقصی می‌تواند تا پایان عمر با فرد بماند به همین دلیل با پیشنهاد وزارت بهداشت در هیئت دولت این موضوع به تصویب رسید و جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که کودکان را در ۷ سال اول زندگی در مراکز دولتی به شکل رایگان درمان کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است