Web Analytics Made Easy - Statcounter

تد کروز، سناتور حزب جمهوری‌خواه از تگزاس و مشاور سابق جورج بوش:رئیس جمهور بایدن و مقامات کابینه بایدن هریس به روزنامه نگاران و مردم آمریکا دروغ می گویند. آنها به کنگره اطلاع دادند که تحریم‌ها علیه برنامه هسته‌ای ایران را لغو می‌کنند و به روسیه و چین اجازه می‌دهند تا به مقامات ایران در ساخت برنامه تسلیحات هسته‌ای‌اش کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: تد کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دانشگاه کلمبیا به «مقاومت» دانشجویان/ معترضان تعلیق شدند!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، پس از خودداری دانشجویان معترض حامی فلسطین از جمع‌آوری چادرهای برپاشده در محوطه دانشگاه کلمبیا، مقامات این دانشگاه شروع به تعلیق دانشجویان کردند.

این اقدام دانشگاه کلمبیا در حال آغاز شده است که تشکل دانشجویی «آیوی لیگ / ۸ دانشگاه پرآوازه خصوصی آمریکا) در بیانیه‌ای از به بن‌بست رسیدن مذاکرات پایان تحصن خبر داد.

نعمت مینوش شفیق، رییس دانشگاه کلمبیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از چند روز مذاکره بین سازمان‌دهندگان اعتراضات دانشجویان و مقامات دانشگاه، مدیریت موفق به متقاعد کردن معترضان برای جمع‌آوری چادرها نشده است. دانشجویان معترض در اعتراض گسترده به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، دست به تحصن بی‌سابقه زده‌اند.

براساس گزارش رویترز، دانشگاه کلمبیا با ارسال نامه هشدار برای دانشجویان معترض، ضرب‌الاجلی را جهت جمع‌آوری چادرها تعیین کرده است. همچنین دانشجویان معترض ملزم به امضای فرمی شده‌اند که مقرر می‌کند مشارکت آنها در اعتراضات، به تعلیق و در نهایت رد صلاحیت آنها برای اتمام ترم منجر خواهد شد.

بِن چانگ، یکی از سخنگویان دانشگاه کلمبیا گفت: به عنوان بخشی از فاز بعدی تلاش‌ها در راستای حصول اطمینان از امنیت محوطه دانشگاهی، شروع به تعلیق دانشجویان کرده‌ایم.

با وجود این تهدیدها، دانشجویان معترض گفته اند که چادرهار اعتراضی را جمع نخواهند کرد مگر آنکه مقامات دانشگاه سه خواسته آنها را برآورده کند: تحریم و عدم سرمایه گذاری در نهادهای صهیونیستی، شفافیت در امور مالی دانشگاه و ابقا و تبرئه اساتید و دانشجویایی که به دلیل شرکت در اعتراضات، اخراج شده‌اند.

صدها دانشجوی حامی فلسطین، از چند روز پیش در دانشگاه‌های سراسر آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این باریکه، دست به اعتراض، تحصن و تجمع زده‌اند و با «چفیه مقاومت» در گوشه‌وکنار محوطه دانشگاه‌ها تجمعات اعترضای برپا کرده و شعارهایی با مضمون «افشا! تحریم!» سر داده‌اند.

کد خبر 6092875

دیگر خبرها

  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • ماموریت بلینکن در عربستان چیست؟
  • واکنش دانشگاه کلمبیا به «مقاومت» دانشجویان/ معترضان تعلیق شدند!
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد