Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال چلسی در یک بازی خانگی مقابل حریفی از دسته سوم، موفق به کسب جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های دور چهارم (یک شانزدهم نهایی) جام حذفی انگلیس، امروز (شنبه) 2 بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه خانگی‌اش استمفوردبریج موفق شد حریف دسته سومی‌اش تیم پلی‌موث آرگایل را در وقت‌های اضافی با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی ابتدا این تیم پلی‌‌موث بود که با گلزنی گیلسفی در دقیقه 8 پیش افتاد. چلسی با گلزنی سراز آسپیلیکوئتا در دقیقه 41 کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان دقیقه 90 پابرجا ماند تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود. مارکوس آلونسو در دقیقه دوم وقت‌‌های تلف شده نیمه اول وقت‌های اضافه با پاسی از دیگر بازیکن تعویضی چلسی، کای هاورتس گل دوم آبی‌پوشان لندن را زد. تیم پلی‌موث در دقیقه 117 می‌توانست دوباره نتیجه بازی را مساوی کند اما بازیکن این تیم هاردی ضربه‌ پنالتی‌اش را درست همان جایی زد که کپا آریسابالاگا رفته بود.

در دیگر بازی هم تیم یک لندنی دیگر در وقت‌های اضافی پیروز شد و صعود کرد. این تیم وستهام بود که در خانه حریف دسته ششمی‌اش، تیم کیدرمینستر با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

بازی‌های دور چهارم جام حذفی انگلیس، امروز از ساعت 18:30 به وقت تهران با برگزاری هشت بازی دیگر پیگیری می‌شود.

جام حذفی انگلیس| حذف زودهنگام منچستریونایتد با شکست در ضربات پنالتی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام حذفی انگلیس چلسی جام حذفی انگلیس چلسی جام حذفی انگلیس وقت های اضافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۰۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!

به گزارش ورزش سه، چادرملو اردکان با شکست تیم‌های آریو اسلام‌شهر، فولاد خوزستان و مس کرمان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید و در قرعه کشی امروز مشخص شد که باید در این مرحله میزبان آلومینیوم اراک باشد و برای شگفتی‌سازی در جام حذفی تلاش کند.

چادرملو تاکنون دو تیم لیگ یک و فولاد خوزستان لیگ برتری را حذف کرده و با انگیزه و روحیه بالا در مرحله یک چهارم نهایی به میدان خواهد رفت؛ آنها در جدول لیگ آزادگان هم با یک بازی بیشتر نسبت به فجرسپاسی در رتبه دوم حضور دارند و شانس صعود به لیگ برتر را دارند و تمام این اتفاقات به آنها انگیزه لازم را می‌دهد تا یک دیدار سخت و دشوار برای آلومینیوم اراک رقم بزنند.

اصلی‌ترین نگرانی مجتبی حسینی در بازی مرحله یک چهارم نهایی تمام نشدن بازی در وقت قانونی و اضافه خواهد بود، بازیکنان چادرملو در دو بازی جام حذفی رقبای خود را در ضربات پنالتی حذف کردند و این اتفاق می‌تواند اعتماد به نفس بالایی به آنها بدهد تا در بازی با آلومینیوم هم با مدیریت کردن مسابقه و حفظ کردن نتیجه بازی را به ضربات پنالتی بکشند و شانس صعود به نیمه نهایی را دنبال کنند.

البته آلومینیوم اراک هم با شکست پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رسید و خود آنها هم در این زمینه اعتماد به نفس کافی را دارند و این روزها با گلر آماده ای که دارند در ضربات پنالتی شانس بالایی خواهند داشت.

چادرملو با 3 گل در جام حذفی ایران به مرحله یک چهارم نهایی رسید و در مقابل دو گل هم دریافت کرده است و با ارائه بازی‌هایی منطقی و اقتصادی نشان داده که تیمی خطرناک و زیرک است و همین موضوع آنها را در جام حذفی غیرقابل پیش بینی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!