Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:54:18 GMT

ستاره‌های گران چلسی؛ یکی از یکی ناکام‌تر! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۰۱۳۴

علیرغم در اختیار داشتن مهاجمان گران قیمت، این مدافعان چلسی هستند که در فصل جاری گلزن ظاهر شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در سال های اخیر سرمایه گذاری فراوانی در خط حمله خود انجام داده و بازیکنان گران قیمتی مانند روملو لوکاکو، تیمو ورنر، حکیم زیاش و ... را به خدمت گرفته است. اما این بازیکنان در فصل جاری اغلب در امر گلزنی چندان خوب ظاهر نشده و شرایط را برای توماس توخل دشوار ساخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز چلسی در شرایطی دشوار و در اوقات اضافی 1-2 موفق به غلبه بر بلیموث در جام حذفی انگلیس شده و به دور بعد راه یافت. جالب اینجاست دو مدافع اسپانیایی این تیم یعنی سزار آسپلیکوئتا و مارکوس آلونسو موفق به باز کردن دروازه بلیموث شده و مهاجمان این تیم در زمینه گلزنی ناکام ماندند.

 

به عنوان مثال روملو لوکاکو علیرغم 120 دقیقه حضور در زمین تنها 31 لمس توپ داشته، نه موفق به گلزنی و نه ارسال پاس گل شد، حتی یک دریبل موفق هم نداشت و چند فرصت خوب را نیز از دست داد. کارنامه دیگر بازیکنان هجومی چلسی از جمله تیمو ورنر نیز چندان متفاوت نبود و در نهایت مدافعان قدیمی این باشگاه جور مهاجمان گران قیمت را کشیدند.

 

اخباری در مورد نارضایتی بازیکنان هجومی چلسی از تاکتیک های توماس توخل و حتی تمایل آنها به جدایی منتشر شده، اما بی تردید این باشگاه برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان این فصل، به عملکرد بهتری از سوی بازیکنانی چون روملو لوکاکو و تیمو ورنر نیاز دارد.

 

 

 

 

روملو لوکاکو چلسی تیمو ورنر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روملو لوکاکو چلسی تیمو ورنر روملو لوکاکو تیمو ورنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آبی و قرمز نه تنها پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند بلکه فصل گذشته به فینال این مسابقات رسیده بودند که در آن دیدار پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست داد و مثل رقیب دیرینه برای هفتمین بار قهرمان این مسابقات شد. عجیب اینکه دو تیم پرطرفدار پایتخت امسال خیلی زودتر از حد تصور از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و فرصت‌ را در اختیار سایر تیم‌ها از جمله ۷ تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی یعنی هوادار قرار دادند.

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی در رفسنجان مغلوب مس این شهر شد و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به آلومینیوم اراک باخت تا هر دو تیم مطرح کشور از رسیدن به یک چهارم نهایی محروم شوند. پرسپولیس و استقلال به نوعی رقبای خود را دست کم گرفته و تصور کردند که به راحتی می‌توانند در رفسنجان و اراک پیروز شوند اما این اتفاق رخ نداد و شگفتی‌های بزرگی در جام حذفی رقم خورد. استقلال تا به حال ۱۳ بار به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کرده که حاصل آن ۷ قهرمانی بوده و پرسپولیس هم از ۹ حضور در فینال این تورنمنت مثل استقلال صاحب ۷ جام شده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900299

دیگر خبرها

  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL