Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@10:17:10 GMT

مورینیو به دنبال رسیدن به رکورد دشمن خود!

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۰۲۵۹

مورینیو به دنبال رسیدن به رکورد دشمن خود!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی می تواند امروز به رکورد تاریخی آنتونیو کونته دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، دوران شش ماهه حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت جالوروسی قابل قبول بوده و این سرمربی پرافتخار در نیم فصل دوم در تلاش برای کسب سهمیه اروپایی خواهد بود. اما دیدار امروز رم برابر جنوا از اهمیت بالایی برای او برخوردار است و ژوزه مورینیو فرصت دارد تا به رکورد مهمی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اولین دوره حضور ژوزه مورینیو در ایتالیا از سال 2008 تا 2010 رقم خورده و این سرمربی پرتغالی بعد از رقم زدن روزهایی درخشان در چلسی، دو سال را در اینتر سپری کرد. البته مورینیو دوران بسیار موفقی را در شهر میلان داشت و دو قهرمانی لیگ، یک کوپا ایتالیا و یک لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد تا اولین و آخرین سه گانه تاریخ فوتبال ایتالیا را رقم بزند.

 

 

سرمربی پرتغالی حدود یک دهه را در اسپانیا و انگلیس گذراند و سرانجام سال گذشته روی نیمکت جالوروسی به فوتبال ایتالیا بازگشت. مورینیو از 99 بازی اول مربیگری خود در سری آ، 61 برد، 21 تساوی و 17 شکست و در مجموع 204 امتیاز کسب کرده است. اگر رم امروز جنوا را شکست دهد، مورینیو به رکورد 62 برد از 100 بازی اول رسیده و با آنتونیو کونته، سرمربی مشهور ایتالیایی و فعلی تاتنهام برابری خواهد کرد. کونته در حال حاضر رکورد بیشترین پیروزی در 100 بازی اول خود در سری آ در دوران سه امتیازی را دارد و حالا مورینیو می تواند دقیقا کارنامه ای مشابه او به ثبت برساند. مورینیو و کونته در دوران مشترک حضور در لیگ برتر رابطه بسیار بدی با یکدیگر داشته و بارها علیه هم به تندی مصاحبه کردند.

ژوزه مورینیو (سرمربی) آنتونیو کونته تاتنهام آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی آنتونیو کونته تاتنهام آ اس رم ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس

همسر ایرانی ژوزه مورایس استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان چند روز قبل اعلام کرد که مسلمان شده است. او با شیدا مقصودلو، بازیگر ایرانی ازدواج کرده و حالا همسر ایرانی سرمربی سپاهان تصویری از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • خوش و بش محمد صلاح با مویس، سرمربی حریف پس از به ثمر رسیدن گل دوم وست هم
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • ژوزه مورایس اسلام آورد و شیعه شد
  • ببینید | ازدواح سرمربی سپاهان با یک دختر ایرانی؛ ژوزه مورایس مسلمان شد
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی