Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:56:56 GMT

مرکز تخصصی چشم پزشکی غرب کشور افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۰۲۸۴

مرکز تخصصی چشم پزشکی غرب کشور افتتاح شد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های مدیران بیمارستان خصوصی بیستون در زمینه توسعه زیرساخت‌های خدماتی و درمانی استان، گفت: در کرمانشاه نباید هیچ مانعی در مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد شود و ما در همه مراحل پشتیبان کارآفرینان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حل مشکل بیکاری را مستلزم مشارکت بخش خصوصی دانست و افزود: کرمانشاه زمانی مرکز فرهنگی، خدماتی، مبادلاتی و تجاری غرب کشور بود، ولی به دلیل وقوع جنگ تحمیلی و بعضی مشکلات، گرفتار برخی عقب ماندگی‌ها شده است.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت احیای جایگاه مرکزیت کرمانشاه در غرب کشور تاکید کرد و گفت: مجموعه فوق تخصصی چشم پزشکی بیستون یک مرکز پیشرفته برای ارائه خدمات درمانی به بیماران داخل و خارج از کشور است که می‌تواند به احیای جایگاه منطقه‌ای کرمانشاه کمک کند.

 

 

امیری مقدم خطاب به کارآفرینان و متخصصان کرمانشاهی که در خارج از استان هستند، گفت: از همه این عزیزان دعوت می‌کنیم با تخصص و سرمایه‌های خود به کمک توسعه و پیشرفت شهر و دیارشان بیایند.

لازم به ذکر است کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی بیستون با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم ۳۵ نفر یکی از مجهزترین مراکز چشم پزشکی تخصصی غرب کشور است که قابلیت ارائه خدمات به ۵۰۰ بیمار داخلی و خارجی در روز را داراست.

همچنین امروز بخش ccu بیمارستان بیستون با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز اخبار کرمانشاه فارس کرمانشاه چشم پزشکی استاندار کرمانشاه اخبار دهه فجر فجر انقلاب بیمارستان مرکز غرب چشم پزشکی غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرد که هلال‌احمر استان کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، بابک محمودی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت در اولین جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه که با حضور محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد به زیرساخت‌های خوب کرمانشاه در بحث امداد و نجات اشاره کرد.

وی از نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرد که که هلال احمر استان کرمانشاه به مرکز منطقه غرب کشور تبدیل شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور اظهار کرد: اگر کرمانشاه هاب منطقه برای مدیریت بحران شود با توجه به زیرساخت‌هایی که دارد می‌تواند به صورت تخصصی استان‌های ایلام، همدان و کردستان را پوشش دهد.

محمودی اضافه کرد: چنانچه این درخواست مصوب شود سه تا چهار فروند بالگرد دائمی مستقر می‌شود تا پشتیبانی را در حداقل زمان انجام دهد.

وی با اشاره به بحث اربعین و استقبال زائران برای خروج از کشور از طریق مرز رسمی خسروی، تصریح کرد: باید آمادگی امدادرسانی به‌موقع داشته باشیم در این راستا سازماندهی خوبی در کشور صورت گرفته است‌.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور با اشاره به افزایش حوادث کوهستانی کرمانشاه، گفت: باید فضای ایمنی در مکوهستان‌ها با علامت‌گذاری و وجود راهنما صورت بگیرد تا علاوه بر اینکه مردم برای طبیعت‌گردی به سمت کوهستان‌ها ترغیب شوند، ایمنی آن‌ها نیز حفظ شود.

کد خبر 748366

دیگر خبرها

  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت