Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از السیاسه نیوز، هادی العامری از رهبران چارچوب هماهنگی در سخنانی تاکید کرد که چارچوب هماهنگی یکپارچه است و نیروهای چارچوب یا به طور کامل در دولت آینده مشارکت می‌کنند یا به طور کامل آن را تحریم خواهند کرد.

هادی العامری از رهبران چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعی عراق در سخنانی با اظهار امیدواری برای به تفاهم رسیدن ائتلاف‌های عراقی برای تشکیل دولت در لحظات پایانی، تاکید کرد که چارچوب هماهنگی یکپارچه است نیروهای چارچوب یا به طور کامل در دولت آینده مشارکت می‌کنند یا به طور کامل آن را تحریم خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العامری با اشاره به اینکه اختلافات همچنان وجود دارد از ائتلاف ها عراقی خواست که برای خدمت به مردم متحد شوند.

وی در پاسخ به احتمال خروج نوری المالکی از دولت آینده در پی اصرار شدید مقتدی صدر اعلام کرد که ما به دنبال آن هستیم که دولت آینده دولت اکثریت سیاسی واقعی باشد و اگر چنین شود ما از آن استقبال می کنیم.

العامری ابراز امیدوار کرد که در لحظات پایانی همه طرف‌ها به نتیجه برسند.

وی تصریح کرد: گفت‌وگوهای سیاسی هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند و ما عراقی‌ها به دستیابی به راه حل دقایق پایانی عادت کرده‌ایم.

وی در خصوص ائتلاف با جریان صدر افزود: توافقات سیاسی مورد انتظار و بسیار نزدیک وجود دارد و همه به دنبال اتحاد و تلاش برای رسیدن به خواسته های مردم عراق هستند.

العامری درباره دور نگه داشتن «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولة القانون از دولت آتی با اشاره به این‌که چارچوب هماهنگی (الاطار التنسیقی) به دنبال تشکیل دولت اکثریت سیاسی حقیقی است و دور کردن هیچ طرفی را نمی پذیرد، بر تصمیم چارچوب هماهنگی مبنی بر مشارکت کلی یا تحریم کلی تاکید کرد.

کد خبر 5417622

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق هادی العامری نوری المالکی ایالات متحده امریکا عراق اوکراین روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین ایران ولادیمیر پوتین مذاکرات وین ترکیه ناتو سوریه مسکو امارات متحده عربی چارچوب هماهنگی طور کامل دولت آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!

فعال سیاسی اصولگرا در شبکه ایکس نوشت:

‌بعضی مدیران ⁧‫#دولت_رئیسی‬⁩ نقش ⁧‫#شاه‌سلطان‌حسین‌صفوی‬⁩ را بازی می‌کنند و با آمار‌های قلابی، دل خود و رئیس‌جمهور را خوش می‌کنند.

جمع کوچکی از وزرا هم پشیمان از حضور در دولت، لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • عضو حماس: نتانیاهو به دنبال توافق نیست
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟