Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@05:30:04 GMT

آغاز بهره‌برداری از ۲ هزار واحد مسکن مهر در پردیس

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۰۳۸۲

آغاز بهره‌برداری از ۲ هزار واحد مسکن مهر در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، محسن منصوری استاندار تهران عصر امروز در حاشیه آئین افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس، گفت: در دهه فجر امسال افتتاح پروژه‌های فرهنگی، عمرانی، اقتصادی استان تهران با اعتبار ۲۲ هزار میلیارد تومان افتتاح و به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ۱ هزار رو ۱۹۷ پروژه در استان تهران بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان در حوزه اقتصادی و ۱۰ هزار میلیارد تومان آن در بخش عمرانی  محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری ابراز کرد: در شهرستان پردیس ۲ هزار رو ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه آماده بهره برداری است که ۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش اقتصادی است.

استاندار تهران تاکید کرد: شاخص ترین پروژه پردیس بهره برداری از مسکن مهر است که ۲۰۰۰ واحد آماده بهره برداری و تحویل به مالکان شده است.

منصوری تشریح کرد: امروز به نمایندگی از پروژه های پردیس سه پروژه را افتتاح کریم که ابتدا افتتاح و توسعه خط تولید فناوری محصولات گوشتی در شرکت آوا پروتوئین بود که در این پروژه اقتصادی ۲۰۰ نفر مشغول به کار شده اند.

وی بیان کرد: افتتاح یک مرکز آموزشی در فاز ۵ مسکن مهر پردیس و سومین پروژه افتتاح مرکز اورژانس شهر پردیس بود.

فصل دوز سوم واکسن ۹ ساله‌ها نرسیده است/ ایمنی پنج برابری در برابر ویروس کرونا با دریافت دوز سوم

همچنین محسن منصوری استاندار تهران در حاشیه افتتاح پایگاه اورژانس شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص وضعیت بیماری کرونا در شهرهای استان تهران، اظهار کرد: شدت گسترش بیماری کرونا در استان تهران مانند دیگر نقاط کشور خوب نیست و طی هفته‌های اخیر این آمار در حال افزایش است.

وی گفت: تعداد بستری‌ها و مراجعین سرپایی رو به رشد بوده و متاسفانه علی رغم اعمال محدودیت‌ها، این محدودیت ها در سویه اومیکرون قابل مهار نیست و در تمام دنیا این نوع جهش یافته ویروس درحال انتشار است.

منصوری افزود: تنها راه مقابله با این ویروس تزریق دوز سوم واکسن کرونا و درکنار آن مراقبت ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

استاندار تهران ادامه داد: مطالعات جدید نشان میدهد، تزریق دوز یادآور کرونا احتمال ابتلا به این ویروس را تا پنج برابر کاهش میدهد و از تمام هم استانی ها درخواست داریم با مراجعه به مراکز واکسیناسیون دوز سوم و یادآور خود را دریافت کنند.

وی بیان کرد: در استان تهران مراجعه برای دریافت دوز سوم تا ۳۲ درصد افزایش داشته اما این رقم باید به بالای ۸۰ تا ۹۰ درصد برسد تا یک ایمنی جمعی و عمومی را در سطح استان شاهد باشیم.

هدف شهرداری پردیس از احداث پایگاه اورژانس ارتقای سلامت شهروندان است

رضا کارخانه شهردار پردیس عصر امروز در حاشیه افتتاح سومین پایگاه اورژانس ۲۲۲ شهر پردیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه شهرداری پردیس به‌ مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر چندین پروژه عمرانی و خدماتی را آماده گشایش و همچنین کلنگ‌زنی کرده‌ است.

شهردار پردیس گفت: نخستین پروژه‌ای که در گرامیداشت این ایام مبارک افتتاح به بهره‌برداری رسید، پایگاه اورژانس ۲۲۲ شهر پردیس است که به هدف ارتقای سلامت شهروندان، با اعتباری بالغ‌ بر ۲۹ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۸۲۰ مترمربع احداث شد.

به گفته‌ این مقام مسئول، سایر طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرداری پردیس نیز در روزهای باقیمانده ایام‌الله دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس استاندار تهران پروژه های دهه فجر استان تهران محسن منصوری پردیس استاندار تهران پایگاه اورژانس میلیارد تومان استان تهران بهره برداری مسکن مهر دوز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟