Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،  کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 به کشورهای کاندیدای میزبانی از مرحله گروهی درخواست کاندیداتوری داد.پیش از طبق اعلام نشریه قطری 3 کشور غرب آسیا خواهان میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به صورت متمرکز شدند.

ایران، عربستان و قطر 3 کاندیدای میزبانی از این مسابقات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطان المهوس کارشناس فوتبال آسیا و عضو سابق AFC در این زمینه در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: امروز(شنبه) مهلت اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز به پایان رسید و پرونده کاندیداتوری بسته شد.

وی درباره اینکه چه فدراسیون هایی برای میزبانی اقدام کردند، گفت: من اطلاعات دقیقی از فدراسیون های کاندیدای میزبانی مسابقات ندارم. اما عربستان به عنوان اولین کاندیدای اول و اصلی وارد میدان شده و مصمم است مثل سال گذشته برای میزبانی از این رقابت ها اقدام کند.

کارشناس فوتبال آسیا ادامه داد: شروط میزبانی مثل گذشته است و تمام شرایط سال گذشته از پروتکل های بهداشتی تا زیرساخت های ورزشگاه ها و هتل ها برای میزبان باید مورد تایید AFC قرار بگیرد.

سپاهان و فولاد با توجه به محرومیت استقلال و پرسپولیس تنها نمایندگان کشورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 هستند.

گروه بندی لیگ قهرمانان آسیا 2022 به شرح زیر است:

گروه A: برنده پلی آف (امارات/عراق) - الهلال عربستان - الریان قطر - استقلال تاجیکستان

گروه B: نیرو هوایی عراق - الجزیره امارات - الشباب عربستان - بمبئی سیتی هند

گروه C: الغرافه قطر - فولاد خوزستان - شباب الاهلی دبی - آهال ترکمنستان

گروه D: برنده پلی آف (التعاون عربستان/الجیش سوریه) - الدحیل قطر - سپاهان - پاختاکور ازبکستان

گروه E: برنده پلی آف (ازبکستان/امارات) - السد قطر - الفیصلیه عربستان - الوحداد اردن

بر این اساس، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ از ۲۰ اردیبهشت تا ۵ خرداد ۱۴۰۱ (۱۰ تا ۲۶ می ۲۰۲۲) در منقطه غرب آسیا به صورت رفت و برگشت و متمرکز برگزار خواهد شد و بازی های منطقه شرق اندکی زودتر و در تاریخ ۱۵ آپریل تا یک می ۲۰۲۲ انجام می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128632 برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: میزبانی تایلند عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به ریاست مهدی تاج در بانکوک تشکیل جلسه داد. تاج در این جلسه دقایقی با اعضا صحبت کرد و گفت: در ابتدا می‌خواهم به هر دو تیم فینالیست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم و به ازبکستان و تاجیکستان هم به دلیل تیم.های قوی که داشتند تبریک می‌گویم.

وی افزود: امیدوارم فینال و بقیه مسابقات به بهترین شکل به انجام برسند. از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال تایلند و همکارانم در کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت تلاش های گسترده و میزبانی خوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

تاج افزود: جام ملت‌های آسیا یک مثال خوب دیگر از رشد و شکوفایی در فوتسال آسیاست. مفتخرم اعلام کنم ما در نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم گیری خواهیم کرد. این تصمیمات و تغییرات متضمن درخشش تیم‌های آسیایی در عرصه جهانی است و رشد فوتسال و فوتبال ساحلی در قاره ادامه دار خواهد بود.

وی همچنین عنوان کرد: خوشحالم اعلام کنم فوتبال ساحلی و فوتسال جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم‌های آسیایی هم درخشش زیادی در این مسابقات داشته و دارند. همزمان مسابقات در سطح جهانی، سیمنارها و دوره‌ها مورد حمایت ماست. در بخش داوران، تیم ها و بازیکنان مشخص است که آسیا در فوتسال طلایه دار است.

تاج در پایان گفت: اطمینان دارم به کمک به فدراسیون‌های عضو در این حوزه به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا استانداردهای موجود را ارتقا دهیم. امروز در جلسه مشتاقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم. الان تریبون را برای حضور و غیاب به معاون دبیرکل کنفدراسیون واگذار می کنم.

پس از صحبت‌های تاج، اعضای کمیته به تبادل نظر با یکدیگر پرداختند و در نهایت تصمیماتی کلیدی را در جهت تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم