Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امین بابایی عصر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، هشت پروژه عمرانی، کشاورزی، بهداشتی و آموزشی در بخش کهریزک افتتاح خواهد شد.

وی گفت: پروژه سردخانه شرکت میوه‌های درخشان در درسن آباد، گلخانه هیدروپروبیوتیک توت فرنگی در گلحصار، مدرسه شهدای دانشگاه شریف در شورآباد، مدرسه یاران مهدی (عج) در صادق آباد، مدرسه آل محمد در قلعه سنگی و پارک مسکن مهر از جمله پروژه‌هایی هستند که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار کهریزک در ادامه تصریح کرد: اعتبار پروژه‌های امسال ۳۲۵ میلیارد تومان است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۱۵۴ نفر اشتغالزایی می‌شود.

کد خبر 5417664

منبع: مهر

کلیدواژه: کهریزک امین بابایی مراسم افتتاحیه دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف شیوع کرونا عکس استانها ایلام جشنواره فیلم فجر همدان تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق ایثار در مدارس‌ استثنایی/ گزارش تسنیم را ببینید + فیلم

معلمان استثنایی مدرسه استثنایی تربیت خر‌م‌آباد از مرارت‌ها و فداکاری‌های‌شان در روز معلم سخن گفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اردیبهشت روز گرامیداشت جایگاه معلم روزی خاطره‌انگیز برای همه انسان‌هاست و متعلق به گروه یا قشر خاصی نیست، چرا که بدون شک همه ما در زندگی از وجود معلمان دلسوز و بی‌ریا بهره برده‌ایم، معلمانی که راه را نشانمان دادن و درس زندگی آموختند.
 
معلمی تنها پیشه‌ای است که بیشتر افراد جامعه به صورت مقطعی یا دائمی آن را تجربه کرده‌اند، وقتی به عنوان پدر و مادر که به فرزند خود آموزش می‌دهند، در همین مواقع معترف می‌شویم که معلمی چقدر دشوار است .

نقطه اوج این دشواری معلمانی‌ هستند که در مدارس استثنایی تدریس می‌کنند، تدریس به دانش‌آموزانی که شرایط خاص جسمی یا روانی دارند، کار هر کسی نیست.

به همین منظور به مناسبت 12 اردیبهشت، پاسداشت مقام معلم، مجالی دست داد تا به مدرسه‌ای استثنایی قدم بگذاریم و از نزدیک شاهد مرارت‌های همراه با لذت معلمان باشیم.
معلمانی که عشق و علاقه چاشنی کارشان است وگرنه شاید نمی شد در این مسیر ثابت قدم بود.

.

 انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • مشق ایثار در مدارس‌ استثنایی/ گزارش تسنیم را ببینید + فیلم
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود