Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:02:26 GMT

آغاز به کار دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۰۵۸۲

آغاز به کار دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، روز شنبه مراسم افتتاحیه دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در دو بخش جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری با محور سردار سلیمانی و بخش «چلچراغ» برگزار شد.

صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در این رابطه گفت: مراسم افتتاحیه دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» با هدف ترویج روحیه نوع‌دوستی و بزرگداشت خدمات سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در جمعیت هلال احمر لرستان همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این یادواره با هدف ترویج روحیه نوع‌دوستی و بزرگداشت خدمات سردار شهید قاسم سلیمانی در جمعیت هلال احمر برگزار شده است، افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر براساس وظیفه و اهداف بشردوستانه خود با این نگاه که عملکرد سردار سلیمانی بشردوستانه بود و بشردوستی سردار در همه فعالیت‌ها محرز بوده، جشنواره «رفیق خوشبخت ما» را برای اولین بار در سال گذشته برگزار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به اینکه ٩٣١ نفر از جوانان لرستان سال گذشته در این جشنواره شرکت داشته‌اند، گفت: سرکار خانم مریم کلانتری جوانان لرستانی موفق به کسب مقام اول مقاله نویسی و آقای مجتبی خرسندی مقام برگزیده شعر در اولین جشنواره را کسب کردند.

رضایی با اشاره به محور فعالیت‌های پویش ملی «چلچراغ»، بیان کرد: نذر اعمال مذهبی، نذر اعمال فرهنگی، نذر اعمال بشردوستانه، نذر خدمات داوطلبانه و نذر طرح‌های ابتکاری و خلاقانه از محورهای این پویش است.

وی گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را با مراجعه به سایت سازمان جوانان هلال احمر به آدرس http://javanan.rcs.ir ارسال کنند.

کد خبر 5417654

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لرستان قاسم سلیمانی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف شیوع کرونا عکس استانها ایلام جشنواره فیلم فجر همدان تبریز جمعیت هلال احمر رفیق خوشبخت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۴:۲۵ دقیقه روز چهارشنبه ۵اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۵ ساله جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

 بلافاصله یک تیم ۶ نفره امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج با تجهیزات سیلاب به رودخانه تنگه اعزام شدند.

 با تلاش نیرو‌های امدادی ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه همان روز، پیکر نوجوان در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد