Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «منوچهر فخری» عصر شنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های آبرسانی شهرستان صحنه افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه بسیار زیادی به بحث عمران و آبادانی دارد.

وی با بیان اینکه روستاییان ما شایسته برخورداری از تمام امکانات هستند، گفت: باتوجه به تاکید استاندار کرمانشاه بر رفع مشکلات در حوزه آب شرب روستایی قرارگاه عملیاتی برای بحث آبرسانی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: امسال در استان متاسفانه ۲۳ درصد کاهش بارندگی نسبت به سال قبل تاکنون داشته‌ایم و همین مساله اهمیت آبرسانی را از یک ارزش ویژه برخوردار کرده است.

وی اظهار داشت: امسال شاهد اختصاص اعتبار بسیار خوبی در بخش آبرسانی به روستاهای استان بودیم، در دهه فجر شاهد افتتاح ۱۲۲ روستا از این میزان هستیم که سهم شهرستان صحنه ۱۹ روستا است.

افتتاح پنج طرح آبرسانی روستایی در شهرستان صحنه

پنج طرح آبرسانی امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در شهرستان صحنه به بهره‌برداری رسید که بیش از سه هزار نفر از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

فرماندار صحنه در آیین افتتاح توسعه و اصلاح شبکه مجتمع روستای «آب باریک» ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر امسال پنج طرح آبرسانی به روستاهای شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و ۸۳۰ خانوار از نعمت آب شرب سالم استفاده خواهند کرد.

«علیرضا حیدری» خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات آبرسانی در حوزه روستایی شهرستان صحنه امسال ۳۸ درصد از کل اعتبار برنامه‌ریزی را به حوزه آب و فاضلاب اختصاص دادیم.

وی اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال ۲۵ پروژه اقتصادی، عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد در شهرستان صحنه به بهره برداری می‌رسد.  

شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران روستائیان جمهوری اسلامی ایران صحنه افتتاح طرح اشتغال زایی کرمانشاه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران روستائیان استانداری کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران روستائیان جمهوری اسلامی ایران صحنه افتتاح طرح اشتغال زایی کرمانشاه دهه فجر شهرستان صحنه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد

مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات طرح  آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیّران جمعیت هلال احمر استان تهران آغاز شد.

کاووسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه  ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در این طرح اجرا می‌شود گفت: خیّرین موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

او افزود: روستا‌های تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستا‌های دارای تنش آبی هستند که در این طرح از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می‌شوند.  

کاووسی با بیان اینکه  با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از نعمت آب برخوردار می‌شوند، عنوان کرد: برای تأمین اعتبار این طرح ۳۵ میلیارد ریال از سوی موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا سرمایه‌گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع کرمانشاه
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز