Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا شامگاه شنبه در برنامه گرامیداشت دهه فجر با موضوع "جهاد تبیین " با حضور اساتید دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان ایلام اظهار داشت: انقلاب ایران، انقلاب ارزش ها بود و با واسطه این انقلاب بود که در تمامی عرصه ها در مقیاس جهانی به اقتدار دست یافتیم.

وی افزود: باید از تمامی ایده های صاحب نظران و اساتید برای توسعه استان و رفاه مردم بهره گرفت که در این راستا پذیرای نقد و نظر همه اساتید و دانشگاهیان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام ادامه داد: با وجود تمامی تهدیدهای نرم و سخت جبهه استکبار در جهات مختلف با توجه به موقعیت جغرافیایی مهم ایران در منطقه، اما این انقلاب دستاوردهای زیادی برای مردم داشت.

بهرام نیا با اشاره به دستاوردهای کشور و مقایسه دوران قبل از انقلاب با دوران پس از انقلاب گفت: امروز به برکت خون شهدا در حوزه سلامت رتبه هفتم، تولید واکسن رتبه دهم، حوزه انرژی رتبه دوم، نفت سوم، برق شانزدهم، فناوری فضایی پانزدهم، علوم هسته ای رتبه ۱۳، فناوری تولید سلول های بنیادی رتبه دوم و قدرت ۱۳ نظامی در جهان را کسب کردیم.

وی با اشاره به اقتدار امروز ایران در دنیا یادآور شد: امروز به برکت خون شهدا و جهاد علمی جوانان در منطقه توان مقابله جنگ موشکی با آمریکا را داریم که این مهم نشانگر جهاد علمی و نظامی کشور است.

استاندار ایلام اضافه کرد: رسالت ما برگرفته از رسالت انبیا است و در عصر حاضر همه موظف هستیم در راستای جهاد تبیین و روشنگری حرکت کنیم.

بهرام نیا بیان داشت: در کنار جهاد تبیین، می توان به جهاد ملی اشاره کرد که از مصادیق آن انقلاب اسلامی است که حق، باطل را نابود کرد.

وی یادآور شد: برای جهاد رسانه ای نیز رسانه ها باید  گفتمانی جدید را ایجاد کند که سیاه نمایی را خنثی و امیدآفرینی در جامعه را ترویج دهند.

وی بر لزوم تحقق جهاد تبیین و روشنگری در جامعه تاکید کرد و افزود: فتنه سال ۸۸ از مصادیق روشنگری مردم در مقابله با جهالت و نادانی بود که این فتنه با مدیریت مقام معظم رهبری و همراهی مردم با شکست مواجه شد.

استاندار ایلام ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در جبهه انقلاب  موفق باشیم، همه با همدلی و همکاری باید در یک مسیر  حرکت کنیم.

به گفته بهرام نیا لازمه تحقق جهاد تبیین، مبارزه، مواجهه و موضع گیری است که این سه اصل مهم باید با دقت رعایت و اجرا شود.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا استانداری ایلام ایلام حسن بهرام نیا دهه فجر جهاد تبیین بهرام نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: یکی از رویکردهای مهم سپاه استان، در کنار حفظ ارزش‌های انقلاب؛ اعتقادی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی، صبح امروز در نشست بصیرتی که در سپاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار داشت: امروز گفتمان شهید مطهری نام‌گذاری شده که سه کلید واژه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در آن موج می‌زند.

وی رد دموکراسی غربی در مقابل دموکراسی اسلام را یکی از اندیشه‌ها و اهداف گفتمان شهید مطهری ذکر کرد و گفت: امروز همین اندیشه و تفکر تحت عنوان گفتمان‌سازی و تمدن‌سازی در دستور کار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های سراسر دنیا دانشجویانی که زمانی دچار بی‌هویتی شدند در پرتو خیز گفتمان و اندیشه ناب که برگفته از اندیشه انقلاب و امامین انقلاب است، علیه جرثومه فساد رژیم صهیونیستی اعلام انزجار و تنفر می‌کنند.

وی افزود: امروز ماهیت جرثومه فساد برای همه کشورها و دانشجویان و نسل جوان افشا شده و روز به روز انزجار جامعه جهانی نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می‌شود.

توکلی  در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های همه رده‌های سپاه استان خاطر نشان کرد: خدمت و رویکرد فعالیت‌ها در سپاه کردستان در کنار حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ اعتقادی و در راستای گفتمان امامین انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر ماموریتی در راستای پاسداری ما قرار بر انجام شود، قبل از آمادگی رزم، آمادگی روحی و روانی برای انجام ماموریت‌های سپاه و بسیج را خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقویت معنویت، باورهای دینی و اعتقادی می‌تواند رسالت خود یعنی حفظ نظام و دستارودهای انقلاب را به خوبی انجام دهد.

توکلی ابراز داشت: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم و راه پرافتخار این عزیزان را حفظ و با قوت هر چه بیشتر ادامه دهیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند