Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@19:13:19 GMT

حمایت از پلیس در برابر هنجارشکنان مطالبه ملی است 

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۰۹۳۵

حمایت از پلیس در برابر هنجارشکنان مطالبه ملی است 

ایسنا/مازندران عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پشتیبانی همه جانبه از پلیس در اجرای نظم وامنیت اجتماعی تاکید کرد.

علی کریمی فیروزجایی در جمع خبرنگاران گفت: برخورد قاطع وبی امان با عوامل شرارت وناامنی لازمه تولید امنیت در کشور است.
نماینده مردم بابل با اظهار تاسف از شهادت شهید رنجبرنیروی جانبرکف پلیس در واقعه اخیر افزود: این شهید عزیز سمبل پلیس باغیرت وامین کشور در ایفای رسالت ذاتی خود محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نقص قانون حمایتی در قبال پلیس افزود: حمایت همه جانبه از پلیس در اجرای ماموریت خطیر برقراری امنیت عمومی حق طبیعی و قانونی است.
کریمی فیروزجایی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی به فوریت برای تقویت پشتیبانی قانونی ولجستیکی از پلیس و حافظان نظم و امنیت عمومی وارد عمل خواهد شد.
دبیر هیأت رئیسه مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه حمایت از پلیس در برابر هنجارشکنان مطالبه ملی است افزود:پشتیبانی قانونی از فعالیت‌های پلیس بعنوان عاملان اجرای قانون، بیانگر اراده ملی در راه حاکمیت عقلانیت و قانونگرایی در جامعه است.
وی با تجلیل از جانفشانی نیروهای انتظامی و حافظان نظم و امنیت عمومی در کشور گفت: نیروهای مسلح کشور اعم از نظامی وانتطامی با کمال ایمان ،رسالت الهی مجاهدت درراه تامین امنیت کشور را بر عهده دارند.
این مسئول پارلمانی اظهار کرد: ارتقای شان و جایگاه پلیس در جامعه ضرورت اساسی است.
وی خاطر نشان کرد: پلیس در راه توسعه واعتلای همه جانبه کشور نقش ممتاز وبرجسته ای ایفا می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به جنبش حمایت از آزادی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گفت: «فلسطین را آزاد کنید» اکنون یک شعار و یک مطالبه جهانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در شبکه ایکس نوشت: جنبش حمایت از آزادی فلسطین از دانشگاه‌های آمریکا به دانشگاه‌ها و خیابان‌های اروپا رسیده است.

وی افزود: خون و اشک و آه کودکان و زنان مظلوم غزه طوفان می‌کند، وجدان‌های بیدار را به حرکت درآورده و خواب اشغالگران صهیونیست را آشفته‌تر کرده است….

کنعانی ادامه داد: «فلسطین را آزاد کنید» اکنون یک شعار و یک مطالبه جهانی است.

کد خبر 749836

دیگر خبرها

  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای «طرح نور» فراجا
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد