Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@15:22:12 GMT

حشد الشعبی نفوذ داعش به شرق بیجی را خنثی کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۰۹۷۶

حشد الشعبی نفوذ داعش به شرق بیجی را خنثی کرد

یگان حشد شعبی تلاش داعش برای نفوذ به شرق شهرستان بیجی استان صلاح الدین را خنثی کرد.

به گزارش مشرق، تیپ ۵۱ سازمان حشد شعبی عراق پس از رصد اطلاعاتی فرماندهی عملیات الحشد در استان صلاح الدین (شمال)، تلاش داعش برای نفوذ به شهرستان بیجی را ناکام گذاشت.

به گزارش شبکه الغدیر، در بیانیه الحشد آمده که تیپ ۵۱ با همکاری نیروهای امنیتی اقدام به پاکسازی مناطق الحوایج و المقالع در دجله کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه تأکید شده که عناصر داعش قبل از عملیات خنثی سازی نیروهای الحشد، قصد نفوذ به منطقه البعیجی در شرق شهرستان بیجی را داشتند.

از سوی دیگر، مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز شنبه از دستگیری یک تروریست خبر داد که از داعش در استان صلاح الدین در شمال این کشور حمایت تروریستی می‌کرد.

وی افزود: این تروریست از عاملان انتقال پول و گوشی تلفن همراه به بقایای تروریست‌ها در کوه (قره جوغ) نینوا و یکی از تروریست‌های تحت تعقیب مقام قضائی با رعایت مفاد ماده (۴) تروریسم بود که به مراجع ذی ربط تحویل داده شد تا اقدامات لازم را در خصوص وی انجام دهند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت داعش حشدالشعبی استان صلاح الدین تروریسم خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!

بازدید 11 تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» از سرکردگان گروهک تروریستی «انصار الفرقان» فعال در حوزه استان سیستان و بلوچستان برای کاسبی پول دست به ترور فرزندان ملت و ترور می‌زد. حالا ویدیویی از اعترافات همدست گرگین و عضو بازداشت‌شده گروهک انصارالفرقان منتشر شده که می‌گوید برای تمام کشتارها فقط یازده میلیون تومان پول گرفت. اظهارات تکان دهنده این تروریست که خیلی ریلکس درباره جنایات صحبت می‌کند را می‌‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم