Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-02@21:33:21 GMT

نقشه داعش در حمله به شهر بیجی خنثی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۰۹۸۶

نقشه داعش در حمله به شهر بیجی خنثی شد

به گزارش صدای ایران ، تیپ ۵۱ سازمان حشد شعبی عراق پس از رصد اطلاعاتی فرماندهی عملیات الحشد در استان صلاح الدین (شمال)، تلاش داعش برای نفوذ به شهرستان بیجی را ناکام گذاشت.

به گزارش شبکه الغدیر، در بیانیه الحشد آمده که تیپ ۵۱ با همکاری نیروهای امنیتی اقدام به پاکسازی مناطق الحوایج و المقالع در دجله کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه تأکید شده که عناصر داعش قبل از عملیات خنثی سازی نیروهای الحشد، قصد نفوذ به منطقه البعیجی در شرق شهرستان بیجی را داشتند.

از سوی دیگر، مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز شنبه از دستگیری یک تروریست خبر داد که از داعش در استان صلاح الدین در شمال این کشور حمایت تروریستی می‌کرد.

وی افزود: این تروریست از عاملان انتقال پول و گوشی تلفن همراه به بقایای تروریست‌ها در کوه (قره جوغ) نینوا و یکی از تروریست‌های تحت تعقیب مقام قضائی با رعایت مفاد ماده (۴) تروریسم بود که به مراجع ذی ربط تحویل داده شد تا اقدامات لازم را در خصوص وی انجام دهند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حشد شعبی گروه تروریستی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه

نیروی هوایی روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در استان حمص در مرکز سوریه را منهدم کرد.

به گزارش ایسنا، وادیم کولت، معاون رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) اعلام کرد: در حملات نیروی هوایی روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی که منطقه التنف را ترک کرده و در مناطق کوهستانی جبال العمور در استان حمص مخفی شده بودند که دسترسی به آن دشوار است، منهدم کردند.

کولت در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: طی روز گذشته هفت حمله به مواضع نیروهای ارتش سوریه توسط گروه‌های تروریستی «جبهه النصره» و «حزب اسلامی ترکستان» در منطقه کاهش تنش در ادلب، یک حمله در استان حلب، چهار حمله در استان ادلب و ۲ حمله در استان لاذقیه انجام شده است.

طبق گزارش اسپوتنیک، ۲۱ آوریل روسیه اعلام کرد ائتلاف بین‌المللی آمریکا در سوریه ۲ بار پروتکل عدم درگیری را نقض کرد و پروازهایی را بدون هماهنگی روسیه انجام داد.

گروه‌های تروریستی در سوریه گاهی حملاتی را به غیرنظامیان و مقرهای ارتش سوریه انجام می‌دهند و ارتش سوریه و روسیه با این حملات مقابله می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس