Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقاومت اسلامی گردان‌های حزب‌الله عراق امروز، شنبه اشغالگران ترکیه در شمال عراق را تهدید کرد و خواستار خروج نیروهای این کشور قبل از بین رفتن فرصت شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری ارث نیوز، گردان‌های حزب‌الله عراق خاطرنشان کرد، سوءتدبیر سیاسی و انعکاس آن بر اختیارات فراکسیون اکثریت در پارلمان عراق و دولت باید در مسیری درست تصحیح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیرقابل قبول است که به افراد از یک فرقه و طایفه که شایسته نیستند اختیاراتی داده شود. آنها باید درک کنند اگر بخواهند اوضاع را به نفع خود تغییر دهند صحرا یا کاخ‌ها آنها را خشم مردم حفظ نخواهد کرد. لذا باید فورا اظهار ندامت کنند و به جایی که باید باشند، بازگردند.

این گردان‌ها افزود: کسانی که مقابل ظلم به مردم سکوت می‌کنند افراد شایسته نیستند که مسؤولیتی را برعهده گیرند، این ملت پایدار ملت یمن از تنها گذاشتن حامیان و کم بودن آنها در میان سکوت‌شان در رنج هستند.

در ادامه بیانیه گردان‌های حزب‌الله عراق آمده است: ما در اینجا تنها می‌توانیم از تلاش‌های غیورمردانه ملت عراق در جمع آوری کمک‌های مالی سخاوتمندانه برای یمن کشور عزتمند و پایدار و حکمت و شجاعت تشکر و تقدیر کنیم، ما برای آنها پیروزی را می‌خواهیم و نباید ما را در خصوص عملکرد برخی سرزنش کنند.

این گروه همچنین به تجاوزات اشغالگران ترکیه در شمال عراق اشاره کرد و گفت،‌ نقض حاکمیت کشور و کشتار مردم ما کافی است بعد از اینکه قدرت این ملت را به شما گوشزد کردیم که آخرین مورد آن چند روز پیش بود بدانید این ملت کوه‌ها را درهم شکسته‌اند و قادر به خاک مالیدن بینی شما و کشیدن شما روی خاک هستند نیروهایتان را قبل از اینکه دیر شود، بیرون ببرید و الا پشیمان می‌شوید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردان های حزب الله عراق حزب الله عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم

منابع خبری از شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری‌های شدید امروز مبارزان فلسطینی با نیروهای اشغالگر صهیونیستی در دیرالغصون واقع در شمال طولکرم در کرانه‌باختری پنج مبارز فلسطینی به شهادت رسیدند.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این  مبارزان فلسطینی تامر رأفت عبدالرحمن فقها (۳۲ساله)، علا ادیب شریتح (۴۵ساله)، اسال بشیر بدران (۴۲ساله)، عدنان تیسیر سماره (۴۰ساله) و یک شهید مجهول الهویه هستند.

منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند که این مبارزان فلسطینی وابسته به گردان‌های القسام هستند.

منابع نزدیک به گردان های القسام با انتشار تصاویر چهار شهیداعلام کردند که آن‌ها قسامی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • اولین فرمانده گردان در تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) که بود؟
  • عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته