Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری فیلم سینمایی «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی کیا با حضور بازیگران و عوامل این فیلم در حضور اهالی رسانه، در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره برگزار شد. 

خبرگزاری میزان - نشست خبری فیلم سینمایی «شب طلایی» به کارگردانی یوسف حاتمی کیا با حضور بازیگران و عوامل این فیلم در حضور اهالی رسانه، در برج میلاد تهران موسوم به خانه جشنواره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید

از حواشی مهم نشست خبری فیلم سینمایی شب طلایی میتوان به غیبت «ابراهیم حاتمی کیا» تهیه کننده این فیلم اشاره کرد، در طی این نشست خبری ابراهیم حاتمی کیا توسط تلفن با نشست ارتباط برقرار کرد، وی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در این اکران حاضر نشد.

وی طی مکالمه تلفنی افزود: من دو بار سر فیلمبرداری این اثر رفتم، به نظر من همه آمده بودند تا به یوسف کمک کنند تا این فیلم ساخته شود. جهان این فیلم با من فاصله دارد و از این جهت خوشحالم، خوشحالم که یوسف جهان خودش را به تصویر کشیده است، دوستانی که کار اول می کنند چون قرار است یاد بگیرند چه کنند باید فیلمنامه اولش را خودشان بنویسند. این چهارمین فیلمنامه یوسف است و به نظر همین یافتن خود در این پروسه با فیلمنامه ای شخصی حاصل می شود. حکایت این جلسه مثل جشن عروسی است که ما می خواهیم حضور بیابیم اما متاسفانه این بیماری این امکان را از من گرفت. 

اویس طوفانی درباره سرمایه اصلی این فیلم گفت: این فیلم اسپانسرهای مختلفی داشته اما هیچ کمکی از شهرداری نداشته است.

یوسف حاتمی کیا درباره ساخت این فیلم گفت: من میخواستم اثر در بخش خصوصی ساخته شود، زیرا میخواهم از اول فیلمی بسازم تا خودش خرجش را در بیاورد، پروسه ساخت این فیلم خیلی سخت بود، تعداد زیاد کاراکتر باعث شد تا چندین بار بازنویسی انجام دهیم اما در نهایت به کمک دوستان این اثر ساخته شد. 

مریم سعادت درباره بازی در این فیلم گفت: من در ابتدا به این کار دعوت شدم و یوسف حاتمی کیا را دیدم، بعد تست گریم را انجام دادیم، من به شدت دوست داشتم این نقش را بازی کنم زیرا چالش بزرگی برایم بود. خوشبختانه از نتیجه کار بسیار راضی هستم، البته همیشه از خودم ناراضی هستم اما در مجموع فیلم و مادری پا به سن گذاشته را باور کردم. من همیشه دنبال نقشهایی نمی گردم که از خودم دور باشد، البته من بیست سالم نیست اما وقتی مادربزرگ خانواده ای با این تعداد باشد از من دور بود، این کاراکتر برای من خیلی جذاب بود، تا جایی که امکان داشت یوسف حاتمی کیا بی نهایت مراقب بود که ریتمم تند نشود. این ریتم یک دست در کاراکتر را کاملا مدیون یوسف حاتمی کیا هستم. 

یوسف حاتمی کیا ادامه داد: تمامی اعضای این فیلم یک خانواده بودند، من در روزهای اول به خودم می گفتم چرا فیلمی با این تعداد بازیگر کار کردم، آن هم وقتی افرادی بزرگ در پروژه بودند، اما در نهایت کمک همه این عزیزان باعث شد از پس این کار سخت برآیم. 

یکتا ناصر درباره حضورش در این فیلم اضافه کرد: به طور کلی این فیلم برایم لذتبخش بود، اینکه خودم بگویم چه سختی کشیده ام تکرار مکررات است، اما تمام سعی ام را کردم که در این فیلم هیچ اضافه کاری نداشته باشم. 

عماد خدابخش درباره تدوین این فیلم گفت: به نظر من فیلم میتواند کمی کوتاه تر شود، البته من همیشه نسبت به هر کاری این میل را دارم که هر کاری کوتاه تر شود بهتر است. 

یوسف حاتمی کیا درباره تک لوکیشن بودن فیلم خود اضافه کرد: من به هیچ وجه مایل نبودم فیلمی شبیه تله تئاتر بسازم، البته همیشه به این اعتقاد دارم که می توان کار بهتری کرد و امیدوارم در تجربه های بعدی از این فیلم درس بگیرم و کار بهتری هم انجام دهم. 

یوسف حاتمی کیا درباره حضور پدرش در فیلم اظهار کرد: من به عنوان یک فیلمساز و یک پدر همیشه افتخار می کنم که فرزند ابراهیم حاتمی کیا هستم، ما در ابتدا چون کارت تهیه کنندگی نداشتیم از پدر خواستیم تا این کار را قبول کند و خوشحالم که طرح کار را دوست داشت، به همین دلیل از پدر ممنونم که اعتماد کرد و سعی کرد تا من استقلالم را حفظ کنم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما نشست خبری شب طلایی جشنواره فیلم فجر فیلم فجر 40

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما جشنواره فیلم فجر فیلم فجر 40 ابراهیم حاتمی کیا یوسف حاتمی کیا فیلم گفت نشست خبری شب طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان یک بازی مهم را مقابل مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پشت سر گذاشت. دیداری که باعث شد بازیکنان جوان این باشگاه دیده شوند و راه خود به سمت آینده را باز کنند.

این تیم برای بازی در جام حذفی مجبور شد به رفسنجان سفر کند و بامداد روز جمعه به تهران برسد. عصر جمعه، ریکاوری خودروسازان انجام شد و از امروز، تمرینات عادی دنبال می‌شود اما رضا عنایتی با یک چالش جدی مواجه شده است.

او باید تیمش را روز دوشنبه به دومین بازی خارج از خانه پیاپی اعزام کند. این بار، شمس آذر حریف پیکان در لیگ برتر است. یک بازی سخت دیگر. نکته مهم ماجرا، زمان برگزاری این بازی است. عنایتی و شاگردانش مجبورند یک روز زودتر از سایر تیم‌ها در قزوین به میدان بروند آن هم در حالی که مقابل مس رفسنجان، بازی به 120 دقیقه و ضربات پنالتی کشیده شد و سپس یک سفر نسبتا طولانی پیش آمد.

این مسائل سبب خستگی بازیکنان و حساسیت در تقسیم انرژی، مدل تمرینات تاکتیکی و سرعت عمل در آنالیز شمس آذر شده و چالش بزرگی برای عنایتی به وجود آورده است.

هفته گذشته از سوی باشگاه پیکان، در خواست تغییر زمان بازی به مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال شد اما زمان این دیدار ثابت ماند تا مشکل خودروسازان افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است