Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@16:07:48 GMT

پانصدمین کلین شیت دوران حرفه‌ای بوفون

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۱۳۶۷

جانلوییجی بوفون در دیدار امروز پارما مقابل بنونتو به پانصدمین کلین شیت دوران حرفه ایش دست یافت

اسطوره ایتالیایی در ۴۴ سالگی هم به درخشش درون چهارچوب دروازه ادامه می دهد.

طرفداری | از هفته بیست و یکم سری بی ایتالیا، امروز دیدار بنونتو-پارما با نتیجه 0-0 همراه شد. این تقابل بدون گل، در حضور جانلوییجی بوفون درون دروازه تیم مهمان اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوفون به لطف بی دقتی مهاجمان بنونتوی مدعی صعود، کار سختی برای بسته نگه داشتن دروازه پارما نداشت و یک کلین شیت دیگر را به کارنامه اش اضافه کرد. به این ترتیب، او به رکورد ۵۰۰ کلین شیت در دوران حرفه ایش رسید. از زمان ثبت دقیق آمار، این تعداد کلین شیت برای هیچ دروازه بانی در دنیای فوتبال ثبت نشده است و بوفون به عنوان اولین نفر به این رکورد دست یافت.

تفکیک ۵۰۰ کلین شیت دوران حرفه ای جانلوییجی بوفون به شرح زیر است:

۹۲ کلین شیت برای پارما ۳۲۲ کلین شیت برای یوونتوس ۹ کلین شیت برای پاری سن ژرمن ۷۷ کلین شیت برای تیم ملی ایتالیا

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس درگیری مجازی کنعانی زادگان و امیرحسین صادقی برخورد سرد علی کریمی با عزیزی خادم در حاشیه دیدار سرخابی ها و ستارگان تیم ملی ارلینگ هالند: می شنوید؟ صدای بازگشت من است! پنالتی از دست رفته کریستیانو رونالدو مقابل میدلزبرو (منچستریونایتد 0-0 میدلزبرو)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دوران حرفه کلین شیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک بدشانسی بزرگ آغاز کرد و در بازی برابر ترکمنستان مصدومیت قدیمی او تشدید شد و بیرانوند مجبور به گچ گرفتن دست خود شد.

بیرو چهار بازی متوالی پرسپولیس در سال جدید را از دست داد و اگرچه عملکرد امیررضا رفیعی، گلر جوان پرسپولیس قابل قبول بود اما هواداران پرسپولیس امیدوار بودند علیرضا بیرانوند را در دیدار حساس برابر سپاهان در اختیار داشته باشند.

بیرانوند در این بازی گلی دریافت نکرد تا یازدهمین کلین شیت به نام او ثبت شود و بعد از حسینی و پورحمیدی با ۱۴ کلین شیت قرار بگیرد. باتوجه به شرایط پس از مصدومیت او، سربلند شدن در بازی با سپاهان برای این گلر بسیار مهم بود.

حضور بیرانوند در پنج فینال آینده پرسپولیس در چارچوب دروازه می‌تواند دلگرمی بزرگی برای سرخ‌ها در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

دیگر خبرها

  • تنها گل دوران حرفه ای ادوین فن در سار (3 می، 1998) / فیلم
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما
  • رقص و پایکوبی بازیکنان پارما در رختکن پس از صعود به سری آ / فیلم
  • واکنش بوفون به بازگشت پارما به سری A
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!