Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدموسی حسینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی تصرف غیر قانونی اراضی ساحلی دریا از سوی افرادی سودجو در سرخرود شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی از شناسایی زمین‌های ساحلی که در تصرف افراد سودجو قرار گرفته بود خبر داد و گفت:  با حضور میدانی ماموران انتظامی، دادستان شهرستان، معاون شهردار، رئیس راه و شهرسازی و با بکار گیری ادوات راه سازی زمین مذکور در یک اقدام عملیاتی موانع و بناهای ایجاد شده در آن تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به رفع تصرف ۳۲ هزار متر مربع از سواحل شهرستان به ارزش ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در این عملیات، افزود: هر گونه تصرف اراضی ملی در ساحل و جنگل جرم و تعرض به حقوق بیت المال تلقی می گردد و در صورت مشاهده پیگرد قانونی به دنبال دارد.
 حسینی در خاتمه با بیان این که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و افراد فرصت طلب به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با متخلفان و افراد سودجو برخورد و در اجرای احکام قضائی بدون فوت وقت عمل خواهد کرد.

*کشف ۹ هزار و۲۰۰ عدد مواد محترقه در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده، فرمانده انتظامی محمودآباد از کشف ۹ هزار و۲۰۰ عدد مواد محترقه در آن شهرستان خبر داد، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه مواد محترقه توسط فردی در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل نگهداری کالای توسط متهم، با هماهنگی های قضائی در بازرسی از مغازه وی، ۹ هزار و۲۰۰ عدد مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: در این عملیات متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

حسین‌زاده با تاکید بر این که پلیس با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله خواهد کرد از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و یا اطلاع از فعالیت های غیر قانونی افراد مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند

*کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

عبدالله حسن زاده، فرمانده انتظامی ساری از کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق و توقیف ۲ دستگاه نیسان در آن شهرستان خبر داد، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران پاسگاه انتظامی پشتکوه این فرماندهی در مسیر حوزه استحفاظی به دو دستگاه نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران خودروهای مذکور را متوقف و ۵ تن چوب را که به صورت غیرمجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران راننده خودروها را به عنوان قاچاقچی چوب دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

وی همچنین اظهار داشت: ماموران محصولات قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فجر43 بسته خبری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان ساری مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ میرزایی از تخریب تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش شهرستان ساوجبلاغ آزادسازی شد و به عرصه تولید بازگشت.

وی بیان کرد: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر، بناهای غیرمجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ مترمربع، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ مورد، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدود یک هزار و ۹۵۰ مترمربع، استخر دو مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق دو مورد به مساحت ۳۰ مترمربع تخریب و رفع اثر شد.

کد خبر 6093807

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • آزادسازی ۲هزار متر از زمین های کشاورزی در رامسر
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز