Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

با پیشنهاد «علی‌حسین رعیتی فرد» معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حق حضور نمایندگان کارگر و کارفرمای شرکت کننده در هیات‌های تشخیص و حل اختلاف افزایش یافت.

رعیتی‌فرد توضیح داد: با توجه به گذشت بیش از ۸ سال از تعیین تعرفه حضور نمایندگان کارگر و کارفرمای شرکت کننده در هیات‌های تشخیص و حل اختلاف موضوع قانون کار و لزوم به روزرسانی آن براساس نرخ تورم، هیات وزیران با افزایش نرخ یاد شده از مبلغ ۲۰۰ هزار ریال به مبلغ ۴۰۰ هزار ریال موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر هیات وزیران در نشست چهارم دی ماه سال ١٣٩٢ بنا به پیشنهاد شماره ۱۲۹۴۶۴ سی ام مهرماه سال ١٣٩٢ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تایید معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور و به استناد تبصره (۴۹) قانون بودجه اصلاحی سال ۱۳۴۳ کل کشوررا تصویب کرد.

حق حضور نمایندگان کارگر و کارفرمای شرکت کننده در هیات‌های تشخیص و حل اختلاف، موضوع تصویب نامه شماره ۲۰۱۶۶۸/ت۴۳۷۶۷ک دهم بهمن سال ١٣٨٨ از مبلغ هشتاد هزار (۸۰/۰۰۰) ریال به مبلغ دویست هزار (۲۰۰/۰۰۰) ریال افزایش می‌یابد که از محل اعتبارات مصوب مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل پرداخت است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزارت تعاون رفاه اجتماعی هیات های تشخیص و حل اختلاف حضور نمایندگان کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکهزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی فروردین ماه امسال، وارد شعب این نهاد شد و کار رسیدگی به آنها انجام شده است.

وی بیان داشت: از این تعداد پرونده یکهزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات بوده است.

لقمانی اظهار داشت: همچنین ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده نیز مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

وی افزود: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و عملکرد این سازمان در رسیدگی به پرونده‌های مذکور مطلوب بوده است.

کد خبر 6087770

دیگر خبرها

  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است