Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه شب ایرنا، در اطلاعیه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری آمده است، با توجه به برودت هوا، ادامه فعالیت مدارس شهرستان‌های فارسان و کوهرنگ در بخش مرکزی و صمصامی در همه مقاطع تحصیلی از طریق فضای مجازی انجام می‌شود و مدارس منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ فعالیت آموزشی خود را با ۲ ساعت تاخیر برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، همه مدارس شهرستان سامان و بن فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

در شهرستان کیار، بروجن و مناطق بلداجی، گندمان، مدارس مقطع ابتدایی فعالیت آموزشی خود را از طریق فضای مجازی انجام می‌دهند. 

در این اطلاعیه آمده است، تمام مدارس ابتدایی منطقه میانکوه در همه بخش‌ها و همه مدارس بخش گندمکار در همه مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر برگزار می‌کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، فعالیت آموزشی همه مدارس شهرستان شهرکرد (ناحیه 1و ۲ و منطقه لاران) در همه مقاطع تحصیلی به علت قرار گرفتن در شرایط قرمز کرونایی تا پایان هفته از طریق فضای مجازی انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، حضور عوامل اجرایی آموزشگاه‌ها برای پیگیری امور آموزشی در مدارس الزامی است و در شهرهایی که بر اساس رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت نارنجی و زرد قرار گرفتند فعالیت آموزشی مدارس به صورت حضوری است.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری ۲۲۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در چهارمحال و بختیاری مشغول علم‌آموزی هستند.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری مدارس ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری فعالیت آموزشی خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار