Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@02:51:40 GMT

آزاد سازی بخشی از سواحل چمخاله لنگرود

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۱۷۱۴

آزاد سازی بخشی از سواحل چمخاله لنگرود

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - محمد رضا جلالی، سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود گفت: طرح سالمسازی زیرنظر شهرداری این شهر و بخشی از ساحل زیرمجموعه اداره کل بنادر و کشتیرانی گیلان که برای احداث بندر تفریحی چمخاله تصریف شده بود امروز آزاد شد.

حریم ۶۰ متری دریا در محوطه مجتمع اردویی آموزشی سردار جنگل سپاه پاسداران آزاد شد و چند مورد تاسیسات بخش خصوصی هم در حریم ۶۰ متری دریا بود که دستور آزادسازی آن‌ها نیز صادر شده و عموم مردم می‌توانند به راحتی از سواحل استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع ۷۹ کیلومتر سواحل تصرف شده در حریم ۶۰ متری دریا در محدوده گیلان، بخش‌هایی آزاد شده و این روند همچنان ادامه دارد.

تا پایان مهلت رییس جمهور مبنی بر آزادساری سواحل تنها ۱۳ روز باقی مانده است.

 


انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری عل و فناوری آنا، با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی رؤسا واحد‌ها و مراکز آموزشی و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور محمدجواد فرهنگ، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در سالن سردار دل‌ها شهید سلیمانی برگزار شد، با حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اسماعیل اقدامی با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب شد.

اقدامی تجربیات زیادی از جمله رئیس خزانه‌داری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون توسعه و مدیریت منابع واحد لاهیجان و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا
  • پوستکوعلو: نمی‌توان به بهانه تیم‌سازی در دستیابی به موفقیت ناکام ماند
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم