Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه شب ایرنا، کانال تلگرامی صابرین نیوز افزود که  تیپ ۸۸ نیروهای الحشد الشعبی تلاش عناصر داعش برای نفوذ به منطقه العلم واقع در شهرستان تکریت استان صلاح الدین را خنثی کردند.

بر اساس گزارش تارنمای الحشد الشعبی، تیپ ۵۱ نیروهای بسیج مردمی ساعاتی پیش نیز هجوم داعش به منطقه البعیجی شهرستان بیجی استان صلاح الدین را دفع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش عراق پنجشنبه گذشته اعلام کرد که  طی عملیات نیروهای این کشور در ۱۰ روز گذشته ۳۰ تروریست کشته شدند.

طی هفته‌های اخیر حملات عناصر باقیمانده داعش در بخش‌های شرقی و شمالی عراق افزایش یافته است.

گروه تروریستی داعش که از ۱۷ خرداد ماه سال ۱۳۹۳ به عراق حمله کرد و در سه روز توانست حدود ۴۵ درصد خاک این کشور را تصرف کند در آبان‌ماه ۱۳۹۶ شکست خورد اما از همان زمان هسته‌های خفته این گروه تروریستی همچنان در عراق و سوریه فعال هستند و بعضا اقدام به تحرکات تروریستی می‌کنند.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش عراق الحشد الشعبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش عراق الحشد الشعبی گروه تروریستی داعش عراق الحشد الشعبی الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، علی یرلی‌کایا، وزیر کشور ترکیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی ترکیه در عملیات «بزدوغان- ۳۱» (Bozdoğan- ۳۱) علیه گروهک تروریستی داعش ۳۸ نفر را بازداشت کردند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر وزیر کشور ترکیه در این خصوص آمده است که عملیات «بزدوغان- ۳۱» در ۶ استان انجام شده است.

یرلی‌کایا در بیانیه مذکور افزود که ۶ نفر از این مظنونین در آدانا، یک نفر در آیدین، ۱۳ نفر در چوروم، ۲ نفر در غازی‌آنتپ، ۴ نفر در کایسری و ۱۲ نفر در مرسین بازداشت شده اند.

بیانیه دفتر وزیر کشور ترکیه اضافه کرد که در این عملیات همچنین اسنادی نیز در ارتباط با فعالیت های تروریستی آنان کشف و ضبط شده است.

این در حالیست که در بیانیه مذکور اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت های تروریستی بازداشت شدگان یا تصمیم آن ها در این باره ارائه نشده است.

کد خبر 6091352

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا