Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -  رقابت‌های هفته بیست وچهارم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری خواهد شد.

هفته گذشته، صعود ۴ تیم دیگر به مرحله پلی آف قطعی شد تا رقابت بین ٧ تیم برای ٣ سهمیه باقی مانده تعیین کننده باشد. شاگردان تندروان در گنبد برابر شهرداری این شهر به پیروزی رسیدند تا به شکست های پی در پی خود پایان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مقاومت یزد هم سپاهان را از پیش رو برداشت. یزدی ها با پیروزی برابر سپاهان صعود خود به پلی آف را قطعی کردند. لبنیات هراز آمل هم شهرداری ورامین را شکست داد تا تیم بعدی باشد که راهی پلی آف شود. در هفته های باقی مانده ٧ تیم باید با هم رقابت کننده تا تکلیف ٣ سهمیه باقی هم مشخص شود.

پاس گرگان – پیکان تهران

تیم والیبال پاس گرگان امروز در حالی در سالن اختصاص خود میزبان سپاهان صدر نشین است که در نیم فصل دوم با تغییر در کادر فنی خود پیروزی های پی در پی کسب کرده است. شاگردان طلوع کیان در بازی قبلی خود با نتیجه سه بر یک سایپا تهران را از پیش برداشت. پاس گرگان در حال حاضر با ١١ پیروزی، ١٣ شکست و ٣۴ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ قرار دارد.

تیم والیبال پیکان تهران هم امروز در حالی میهمان پاس گرگان خواهد بود که صعود خود را به مرحله پلی آف قطعی کرده است و برای حفظ فاصله امتیازی خود در رده دوم جدول لیگ والیبال نیاز به پیروزی دارد. شاگردان پیمان اکبری در بازی قبلی خود ٣ بر یک راه یاب ملل مریدان را از گیش برداشتند. پیکانی ها در حال حاضر با ١۵ پیروزی، ٨ شکست و ۴۵ امتیاز در رده دوم جدول لیگ قرار دارند.

برنامه کامل هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال مردان:

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۵
شهرداری ارومیه – شهرداری ورامین
ناظر فنی: عباس امانی، ناظر داوری: حمید حق‌بین، داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: مهدی نویدی‌نو
آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶
لبنیات هراز آمل – فولاد سیرجان ایرانیان
ناظر فنی: اصغر درفش کاویان، ناظر ویژه: احمد گل‌چی، ناظر داوری: علی یاوری، داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: وحید خراسانی، داور ویدئوچک: داود نافعی
رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶
مس رفسنجان – هورسان رامسر
ناظر فنی: شهباز صدری، ناظر داوری: حسین پورکاشیان، داور اول: مجتبی بیداریان، داور دوم: میثم پارسه
گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶
پاس گرگان – پیکان تهران
ناظر فنی: محمد ابراهیم‌زاده، ناظر داوری: بهروز جعفری، داور اول: اصغر میرزایی، داور دوم: مهرداد شوشتری
گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۶:۱۵
شهرداری گنبد – راه‌یاب ملل مریوان
ناظر فنی: بهرام سلیمانی، ناظر داوری: نادر انصاری، داور اول: وحید پورکاشیان، داور دوم: مرتضی حسن‌علایی
اصفهان، سالن نقش جهان، ساعت ۱۷
فولاد مبارکه سپاهان – سایپا تهران
ناظر فنی: امین برق‌لشگری، ناظر ویژه: رضا خان‌محمدی، ناظر داوری: مجید محسنی شوشتری، داور اول: امید فولادی‌وندا، داور دوم: هادی تیموری
ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۸
آذرباتری ارومیه – مقاومت شهداب یزد
ناظر فنی: عباس امانی، ناظر داوری: حمید حق‌بین، داور اول: قادر صادقی، داور دوم: محمدرضا درفش‌کاویان

بیشتر بخوانید 

مقاومت یزد راهی پلی آف شد/ فرار شهرداری ارومیه از بحران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال ناظر داوری پاس گرگان داور اول داور دوم پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است

روز گذشته بود که خبر شناسایی پیکر مطهر شهید جواد مراثی، از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(ع) منتشر شد و بر این اساس از طریق پلاک هویت وی شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز گذشته بود که خبر شناسایی پیکر مطهر شهید جواد مراثی، از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) منتشر شد و بر این اساس از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.

خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام عصر روز گذشته توسط جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران شهری به خانواده وی اعلام شد.

شهید مراثی سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و سرانجام یکم اسفند سال ۱۳۶۰ در چذابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بازنگشت.

متن وصیت‌نامه این شهید نیز به شرح زیر است:

متن وصیت‌نامه شهید تازه تفحص شده، شهید جواد مراثی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رَبَنا افرِغ عَلینا ثَبِتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَی الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ

قبل از هر چیز درود به رهبر و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی و سلام بر شهدان اسلام از کربلای حسین تا کربلای خمینی.

اکنون که به آرزوی قلبی خودم رسیدم و تسلیم دست نشانده آمریکا جنایتکار یعنی صدام بعثی آن مزدور عراقی نشدم، خدا را شکر می‌کنم و امیدوارم خداوند این قربانی بسیار ناچیز را از خانواده ما قبول کند.

ان‌شاءالله، پدرم و مادرم خبر شهادت پسرتان جواد را شنیدید امید دارم از خبر شب عروسیم برایتان شادتر باشد به خدا قسم این را از ته قلبم به شما می‌گویم امیدوارم مشتی باشد بر دهن دشمنان خارج و منافقین داخل و به خدا راضی نیستم برای من گریه کنید چون گریه شما شاید باعث شاد شدن دشمنان اسلام و انقلاب شود و از خدای بزرگ می‌خواهم که شماها با صبر انقلابی خود ندای شهدا را به گوش ابرقدرت‌های ظالم و ستمگر برسانید و پیام‌آور خون آن‌ها شما باشید که خدای نکرده انقلاب ما باز دست آن ظالمان جهانخوار نیافتد البته تا این ملت رنج دیده و شهید داده هستند خواب بازگشت این انقلاب را باید ببینند.

پدر و مادر عزیزم من از شما چگونه تشکر کنم که مانع از رفتنم به این راه مقدس و اسلامی نشدید و مرا با کمک خدای بزرگ یاری کردید تا قدمی اگر قبول باشد نزد الله برای اسلام و قرآن و میهن عزیزم بردارم و امیدوارم در روز رستاخیز اگر لیاقت شهیدی از شهیدان خدا در من باشد بتوانم جبران این همه لطفی که در حق من کردید را بکنم. ان‌شاءالله.

دیگر اینکه شماها را به خون شهدا قسم اگر این حسین زمان یعنی امام عزیزمان خمینی بزرگ را تنها بگذارید و او را یاری نکنید که در روز قیامت این شهدا هستند که جلوی شماها را می‌گیرند و از شماها شکایت می‌کنند.

در پایان پیروزی اسلام و مسلمین و طول عمر رهبر انقلاب امام خمینی و صبر و بردباری برای خانواده شهدا و شفای مجروحین و معلولین و پایداری دولت جمهوری اسلامی ایران را از خدای منّان خواستارم. والسلام»

در ادامه نیز تصاویری از این مادر شهید را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 749589

دیگر خبرها

  • موعود داور فینال آسیا شد
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال