Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: به طور کلی از تنها حدود ۱۰ درصد از طرح‌های در حال اجرا در استان طی سال جاری بیش از ۸۰ درصد آن پیشرفت فیزیکی داشته‌ است.

علی امیدبخش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیشرفت فیزیکی کل طرح‌های در حال اجرا طی ۱۰ ماه ابتدای سال جاری در خراسان رضوی اظهار کرد: طی این مدت از ابتدای امسال ۴۰۳۰ فقره جواز تاسیس در استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح‌هایی که در این مدت پیشرفت کمتر از ۲۰ درصد داشته‌، ۳۷۱۱ مورد، طرح‌هایی که بین ۲۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت داشته‌، ۳۵۷ فقره و تعداد طرح‌هایی که بیش از ۸۰ درصد رشد داشته‌ است نیز ۴۳ مورد است.

وی افزود: بعد از آماده‌سازی این طرح‌ها و پس از بررسی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی پروانه بهره‌برداری برای این طرح‌ها صادر خواهد شد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: مجموع اشتغال‌زایی پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها ۱۲۵ هزار و ۵۱۸ نفر و میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده آن ۱۳۳ هزار و ۶۳۱ میلیارد تومان است. میزان سرمایه‌گذاری برای این طرح‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶ درصد رشد داشته است.

امیدبخش درباره زمینه این طرح‌ها تصریح کرد: این طرح‌ها در بخش صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، کانی‌های فلزی و غیرفلزی، نساجی و چرم، صنایع معدنی، پوشاک و... است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان صمت اشتغالزايي طرح های صنعتی سرمایه گذاری خراسان رضوی ۸۰ درصد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سد باهوش تنگستان ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

استاندار بوشهر تکمیل طرح‌های حوزه آب استان را ضروری دانست و با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصدی سد باهوش تنگستان گفت: برای ساخت این سد ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در بازدید از روند اجرا سد باهوش تنگستان با بیان اینکه در سفر اول رئیس جمهور به استان بوشهر در مهرماه سال 1400 در دیدار با کشاورزان زمینه ساخت سد باهوش فراهم شد، اظهار داشت: عملیات اجرایی سد مخزنی باهوش تنگستان در هفته دولت سال 1401 آغاز شد و اکنون پیشرفت آن به 32 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه سد باهوش در یک حوضه آبریز به وسعت 628 کیلومتر مربع واقع شده است،گفت: در شرایطی که به دلیل کمبود بارندگی، سفره‌های آب زیرزمینی منطقه شرایط مناسبی ندارد، سد باهوش با حجم مخزن 22.5 میلیون مترمکعب کمک شایانی به تأمین آب مورد نیاز نخلستان‌های اهرم می‌کند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: تاکنون اقدامات مهمی ازجمله تکمیل فرازبند اولیه سد باهوش به منظور انحراف آب، سه مرحله عملیات آتشباری و راه‌اندازی سیستم بچینگ و سیلو در این پروژه انجام شده که نشان‌دهنده پویایی و فعالیت این کارگاه است.

محمدی‌‌زاده اضافه کرد: با تکمیل این سد، مجموع ظرفیت ذخیره‌سازی سدهای شهرستان تنگستان به 38.5 میلیون مترمکعب می‌رسد و نخیلات شبکه آبیاری اهرم در طول ایام سال از آبی پایدار و باکیفیت بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ساخت سد باهوش تنگستان ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره هیچ پیشرفتی نداشت