Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در روز هفتم چهلمین جشنواره فیلم فجر برای اصحاب رسانه و منتقدان نمایش داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، هادی حجازی‌فر بازیگر مطرح سینمای ایران امسال با فیلم «موقعیت مهدی» به عنوان اولین تجربه کارگردانی خود در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

در این فیلم سینمایی که روایتگر بخشی از زندگی شهید باکری است، هادی حجازی‌فر نقش اصلی را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی بازیگران موقعیت مهدی (باکری) هستند.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی ، تدوین: حسین جمشیدی گوهری، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: بهزاد آقابیگی، طراح گریم: شهرام خلج، صدابردار: مسیح حدپور سراج، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، صداگذار: مهران ملکوتی، جلوه های میدانی: ایمان کرمیان، جلوه های بصری: محمد برادران، عکاس: عای نیک رفتار

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است:

مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا از برادر کوچک‌ترش حمید می‌خواهد علی‌رغم مشکلاتی که برایش پیش آمده به منطقه برگردد و در کنار او باشد. حمید می‌پذیرد و همراه می‌شود. حالا بعد از عملیات خیبر، مهدی باید تنها به خانه برگردد…

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر سینمای ایران جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی شهید باکری بازی عاشورا اصحاب رسانه بازی جشنواره فیلم فجر شهید باکری موسیقی هادی حجازی فر موقعیت مهدی فیلم سینمایی موقعیت مهدی حجازی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: جنس انقلاب اسلامی رشد و شکوفایی و تحقق کرامت انسان است؛ رشد عقلانیت ایمان، اخلاق و آداب، عدالت و آزادی، پیشرفت و عزت، وحدت و همدلی و همچنین برادری در واقع خدمت به انسان‌ها است که همه اینها در مجموع باعث کرامت انسان می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انسان ذاتاً کریم است اما کرامت اکتسابی در پرتوی حرکت جمعی انسان‌ها محقق می‌شود.

وی با تبریک فرارسیدن روز معلم بیان کرد: شهید مطهری با همه آثار گران بهای خود طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی بر پایه شکل‌گیری جمهوری اسلامی است و درسی که از این شهید می‌توانیم بگیریم، یک درس ایثار است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوب است که در سالگرد ارتحال شهید مطهری و روز معلم در سطوح گوناگون جامعه برای تحقق این کرامت، نهضت بازخوانی اندیشه شهید مطهری را هم داشته باشیم.

کد خبر 6091316

دیگر خبرها

  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • روایتی از خلیج فارس با عکس‌هایی از مستند «دریای پارس»/ عکس
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است