Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه ما دردسرهای زیادی تحمل کرده‌ایم و نابسامانی هایی در اثر رفتارهای دشمنان داشته‌ایم، اما استقلال سیاسی ایران در سطح همه کشور های جهان مثال زدنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در خصوص مقایسه استقلال ایران در برابر کشور های وابسته اظهار کرد: زمانی که یک ملت تصمیم می گیرند که تاریخ‌سازی و تمدن‌سازی کنند، طبیعی است که باید اقدامات قابل توجه و گام های بلندی بردارند، ملت ایران در چند دهه گذشته به این سو تلاش کرده است تا استقلال خویش را بدست آورد و یک جریان مهم و تاثیرگذار برای نسل آینده را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی افزود: در این مسیر مخالفان ما در نظام سلطه که چنین رویکرد را مغایر نیت های خودشان در تقابل ملت‌ها دیده‌اند از همان آغاز شکل گیری انقلاب اسلامی تلاش‌های فراوانی کرده‌اند تا سدی در راه این عزم ملت ایران باشند.

وی بیان کرد: مخالفان نه تنها سد را به عنوان مانع مردم ایران انتخاب کردند، بلکه انحراف و نفوذ در این مسیر را به عنوان یک مبنای فعالیت خود انتخاب کردند، جنگ تحمیلی، بلوکه کردن اموال و دارایی های ایران، انواع تحریم‌ها و  ایجاد دردسر ها جزو اقدامات خمشگینانه‌ای است که  دشمنان در مقابل حقوق بشر با ایران و بسیاری از موضوعات دیگر، در این اواخر تحریم های هوشمند و فلج کننده را به عنوان مبنای کار خود قرار دادند.

مقتدایی ابراز داشت: اما واقعیت این است که اگرچه ما در این مسیر دردسر های زیادی تحمل کرده‌ایم و نابسامانی هایی در اثر رفتارهای دشمنان داشته‌ایم ولی استقلال سیاسی ایران در سطح همه کشور های جهان مثال زدنی است، آمریکا و قدرت های بزرگ عضو شورای امنیت و دارنده های حق وتو در شورای امنیت ملل متحد اکنون مجبور هستند برای تامین خواسته های ملت ایران شروط ملت ایران را بپذیرند.

وی ادامه داد: آنان برای کشور های نظیر ایران اصل را بر این می دانند که بی تفاوتی کنند و به خواسته های ملت های ایران بی توجه باشند، اما اکنون به پای میزهای مذاکره می آیند، ما در این دوران سخت و سرنوشت ساز گام های بلندی در عرصه های علم و فناوری برداشته‌ایم تا اکنون بیشترین آمار مهندسان و تحصیلکردگان فنی در مقایسه با جمعیت متعلق به ایران باشد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!

بعد از ترک ایران توسط ماشاریپوف شایعاتی در خصوص آینده این بازیکن در استقلال مطرح شده است.

به گزارش همشهری آنلاین جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند. نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روز‌های گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود.

این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌ها با وجود آنکه هنوز ۶ هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است.

این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روز‌های اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند.

این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

tags # ماشاریپوف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!