Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن کلوپ از حضور دو لیورپولی در فینال جام ملت های آفریقا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، صلاح، مهاجم مصری و مانه مهاجم سنگالی، تنها چند ساعت پس از میزبانی لیورپول از کاردیف در دور چهارم جام حذفی، در فینال یکشنبه در کامرون به مصاف هم خواهند رفت. صلاح و مانه کمک های اساسی به کشورهایشان برای رسیدن به فینال کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانه سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است و صلاح دو گل و یک پاس گل داشته است.

یورگن کلوپ گفت: من بازی‌های زیادی را تماشا کردم  و واقعاً واضح بود که نبی کیتا رهبر مطلق تیم گینه بود، شرایطی که برای سادیو در تیم سنگال و البته صلاح با مصر وجود داشت.

زمانی که مربی مصر اخراج شد چون کارت قرمز گرفت، قبل از ضربات پنالتی، صلاح را دیدیم که با کل گروه صحبت می‌کند. البته تمام تجربیاتی که این پسرها در این موقعیت ها به دست می آورند به ما کمک می کند. مطمئن نیستم در کوتاه مدت، اما قطعا در بلند مدت کمک می کند. بدیهی است که رسیدن به این حد در یک تورنمنت سخت است. آنها فوق ستاره هستند، بنابراین فشاری که روی شانه هایشان داشتند بسیار زیاد بود. من واقعا به نحوه برخورد آنها با این موضوع افتخار می کنم. اکنون دو نفر از آنها در فینال هستند و ما قطعا فینال را تماشا خواهیم کرد.

صلاح که به طور معمول توسط کلوپ به عنوان بهترین بازیکن جهان در این فصل معرفی می‌شود، در آخرین رقابت‌های توپ طلا که توسط لیونل مسی برای هفتمین بار به دست آمد، هفتم شد اما اعتراف کرد که آرزو دارد روزی این جایزه را برنده شود.

در حالی که ستارگان دیگری مانند ویرجیل فن دایک، آلیسون، کاپیتان جردن هندرسون، ترنت الکساندر-آرنولد، اندی رابرتسون و فابینیو همگی قراردادهای جدیدی را امضا کرده اند، صلاح با وجود اینکه اعلام کرده است که می خواهد بماند، هنوز بر سر شرایط جدید به توافق نرسیده است.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح در فهرست فروش لیورپول

آفتاب‌‌نیوز :

محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد، اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون