Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق نرخ‌‌‌ها اعلامی اتحادیه طلا و سکه تا ساعت ۱۹، قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۱ میلیون ۵۵۰ هزار تومان است.

در بازار امروز قیمت طلا برای هر گرم طلا ۱۸ عیار، یک میلیون و ۱۷۰ هزار ۸۷۰ تومان اعلام شد.

نیم‌سکه، شش میلیون و ۶۳۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

سکه در مسیر نزولی

بازار طلا و سکه روز شنبه تحت‌تاثیر افت قابل‌توجه نرخ دلار در بازار داخلی با کاهش قیمت‌‌ روبه‌رو شد. به طوری که هر سکه امامی روز گذشته با افت بیش از ۳۰۰‌هزار تومان وارد کانال ۱۱‌میلیون تومان شد.

بر این اساس این فلز گرانبهای داخلی در سطح ۱۱‌میلیون و ۹۰۰‌هزار تومان داد و ستد شد. به این ترتیب با توجه به شرایط بازار فاصله بین ارزش ذاتی و ارزش بازاری این سکه کاهش یافته است.

لازم به ذکر است که تمایلات صعودی در بازار طلای جهانی مانع از افت بیشتر این سکه شد. به گفته کارشناسان انتظار می‌رود با وجود اخبار مثبت و امیدبخش از روند مذاکرات هسته‌‌ای طی روزهای آینده و نهایی شدن نتایج آن در هفته‌‌های آتی، افت هر چه بیشتر نرخ دلار و به تبع آن کاهش قیمت سکه امامی را شاهد باشیم.

طلا در کانال ۱۸۰۰ دلاری

طلای جهانی تحت‌تاثیر هجوم برخی گزارش‌های مشاغل ایالات متحده در ماه ژانویه در بازگشت به محدوده ۱۸۰۰ دلار در هفته گذشته نوسانات زیادی را به همراه داشت. با این حال طلا توانست معاملات خود را با قدرت پیش ببرد. به طوری که هر اونس طلا تا سطح ۱۸۱۵ دلار نیز افزایش یافت که در نهایت معاملات خود را روز جمعه در قیمت ۱۸۰۸ دلار و ۹۰ سنت به پایان رساند.

بر این اساس این فلز گرانبها هفته گذشته را با عملکرد مثبت۲۸/ ۱‌درصد پشت سر گذاشت. به عقیده برخی از کارشناسان محدوده یاد شده برای طلا کلیدی است و اگر بتواند همچنان در اطراف آن حرکت کند، برای سرمایه‌گذاران بسیار مثبت خواهد بود. همچنین اگر طلا به زیر ۱۷۸۰ دلار سقوط کند شرایط ممکن است سخت شود؛ به طوری که می‌توانند اهداف فروش قابل‌توجهی را به سمت ۱۷۰۰ دلار سوق دهند./ تجارت نیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه بازار طلا 17 بهمن هزار تومان ۱۱ میلیون قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو

قیمت تارا اتوماتیک جدید در بازار امروز ۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تارا اتوماتیک V ۴ LX مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۳۰ میلیونی ۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان شد.

تارا اتوماتیک ارتقا یافته ایران خودرو ۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان شد که افت ۲۰ میلیونی داشته است.

تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو ۹۹۰ میلیون تومان شد که این مدل نیز افت ۱۰ میلیونی داشته است. تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر ۹۶۰ میلیون تومان است.

قمیت تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو ۸۲۵ میلیون تومان قیمت خورد. تارا دنده‌ای V ۱ پلاس ۶ سرعته نیز با کاهش ۵ میلیونی ۸۷۵ میلیون تومان شد.

قیمت تارا اتوماتیک صفر در کارخانه ۴۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تارا دنده‌ای نیز ۳۹۴ میلیون تومان بوده است. ایران خودرو دو مدل تارای جدید هم معرفی کرده است که بر این اساس تارا اتوماتیک V ۴ LX سدان جدید ایران خودرو در نمایندگی ۶۸۵ میلیون تومان قیمت دارد تارا دنده‌ای v ۱پلاس نیز ۵۸۰ میلیون تومان است که گران‌ترین خودروی دنده‌ای ساخت داخل بازار به شما می‌رود!

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تارا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳