Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت رسمی فدراسیون فوتبال در پوشش خبر عجیب «پیام تبریک فیفا در مورد اساسنامه» برخلاف گذشته عمل کرده و همین موضوع به ابهامات اضافه کرده است.

به گزارش مشرق، چند روز پیش خبری در قالب «خبر فوری» در سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شد که از ارسال پیام تبریک فیفا به فدراسیون فوتبال در مورد اقدام درباره اساسنامه حکایت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال در حالی مدعی شده فیفا بابت اقداماتی که در مورد اساسنامه با کمک مراجع ذی‌صلاح انجام شده، به فدراسیون ایران تبریک گفته که عملاً اتفاق جدیدی در این حوزه رخ نداده و کماکان اساسنامه در مجلس شورای اسلامی تصویب نشده است.

مسئله‌ای که در انتشار این خبر عجیب به چشم می‌خورد، نحوه تنظیم، انتشار و اطلاع‌رسانی آن است. سایت فدراسیون، در مصاحبه‌ای با غلامرضا رفیعی به عنوان مشاور عالی حقوقی رئیس فدراسیون فوتبال، تنها بخشی از پیام فیفا را منعکس کرده و خبری از کل متن پیام تبریک و نامه‌ای که از فیفا ارسال شده، نیست!

بیشتر بخوانید:

واکنش تند نماینده مجلس به پنهان‌کاری فدراسیون: اساسنامه مصوبه دولت ندارد/ فقط بخش اول نامه فیفا را منتشر کردند

تصویر این خبر را در زیر مشاهده می‌کنید:

انتشار این خبر به این شکل و سیاق در حالی است که پیش‌تر در انعکاس خبرهای مربوط به تبریک‌های فیفا، AFC و فدراسیون‌ها رویه‌ای دیگر در سایت فدراسیون فوتبال وجود داشته است. با نگاهی گذرا به این سایت می‌توان دریافت که تا پیش از پیام تبریک فیفا برای اساسنامه؛ متن پیام‌های تبریک قبلی همگی منتشر شده‌اند که برخی از نمونه‌های آن را در زیر مشاهده می‌کنید:

مسئله‌ مشخص این است که ماهیت وجودی تبریک فیفا برای اساسنامه‌ای که هنوز در مجلس تأیید نشده‌، به اندازه خود علامت سؤال‌های زیادی را در ذهن تداعی کرده بود و حالا با سنت‌شکنی در انتشار اخبار در سایت فدراسیون و سیاست یک بام و دو هوا در این زمینه، به ابهامات این ماجرا و بخشی دیگر از نامه‌ که رسانه‌ای نشده، اضافه می‌شود. آیا بهتر نیست فدراسیون برای از بین بردن شبهات و اینکه گفته می‌شود نامه بخش‌های دیگری هم داشته، پیام تبریک رئیس فیفا را منتشر کند؟

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت فدراسیون فوتبال ایران فیفا عزیزی خادم اساسنامه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت فدراسیون فوتبال پیام تبریک تبریک فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی