Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@18:23:22 GMT

تولید و فروش انواع کانکس و کانتینر در ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۲۵۳۵

تولید و فروش انواع کانکس و کانتینر در ایران

فروش کانکس در مبین کانتین

خرید کانکس را می‌توان تقریباً کار پیچیده‌ای در نظر گرفت. برای خرید  باید موارد مختلفی را مورد بررسی دقیق قرار داد. اگر جایی امکان ساخت و ساز وجود نداشته باشد برای اسکان موقت می‌توان از کانکس‌ها استفاده کرد. کانکس انواع مختلفی دارد که از انواع آن می‌توان به عنوان اسکان موقت در محل‌هایی که امکان ساخت و ساز در آن‌ها وجود ندارد، محلی برای ارائه خدمات دوره‌ای به یک منطقه، نیاز به یک دفتر در شرایط اضطراری و پیش بینی نشده، یک سرپناه موقت و قابل حمل یا یک کلاس آموزشی مجهز و قابل انتقال به هر مکان مورد نظر، یک فروشگاه سیار و نیاز فوری به یک فضا با امکانات خاص و… استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه صنعتی مبین کانتین مفتخر به ارائه طرحهای نوین و ساخت انواع کانکس و کانتینر در ایران

کانکس چیست؟

یک نوع سازه پیش ساخته سبک و قابل حمل است که کاربردهای فراوان دارد و مانند هر بنای دیگری دارای چهار دیوار، یک سقف، کف و درب ورودی است. کانکس‌ها جزو مصالح سبک شناخته می‌شوند که قابلیت جابه‌جایی را دارند و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن شناخته می‌شود. همچنین قطعات آن بدون استفاده از بتن یا آرماتور توسط اتصالات جوش، پیچ یا پرچ به یکدیگر متصل می‌شوند. استفاده از کانکس در ایران بسیار کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع کانکس

کانکس‌ها در انواع مسکونی، اداری، ویلایی، خدمات شهری، کارگاهی، نگهبانی، فروشگاهی، سرویس بهداشتی، خانه پیش ساخته تولید می‌شوند. ساخت کانکس با استفاده از مصالح و تجهیزات مختلفی صورت می‌گیرد.

برای خرید بهترین نوع کانکس چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

كانكس های تولید شده در مبین کانتین شامل سه گروه عمده شامل كانكس معمولی ، كانكس درجه یك و كانكس ممتاز می شوند. عوامل مهم در قیمت كانكس عبارتند از:

شرکت سازنده کانکس

برندهای گوناگونی در حال حاضر اقدام به تولید کانکس می‌کنند. تقریباً می‌توان گفت هر کارخانه تولید کننده فرآورده‌های نوین ساختمانی پتانسیل و توانایی تولید کانکس را دارد. خرید از کارخانه‌های با سابقه و تخصصی باعث می‌شود که از کیفیت نهایی کانکس خریداری شده اطمینان کامل داشته باشید.

گروه صنعتی مبین کانتین تولیدکننده انواع کانکس‌های اداری، تجاری، فروشگاهی و… یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان کانکس در ایران شناخته می‌شود.

شکل ظاهری کانکس

از آنجایی که کانکس‌ها صرفاً برای محیط‌های کارگاهی طراحی و تولید نمی‌شوند و به عنوان مثال از کانکس نمازخانه پیش ساخته در مدارس، محیط‌های اداری و… استفاده می‌شود، توجه داشتن به شکل ظاهری کانکس از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

در هنگام خرید کانکس به انحناهای موجود در کانکس، رنگ کانکس، ترکیب نهایی کانکس و… باید به خوبی توجه کرد.

امکانات کانکس

هر کانکس وابسته به نوع کاربری که دارد می‌تواند امکانات مختلفی را در خود داشته باشد. به عنوان مثال یک کانکس فروشگاهی نیازی نیست که از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشد، اما یک کانکس نگهبانی باید دارای امنیت بسیار بالایی باشد.

پس یکی از نکاتی که در هنگام خرید کانکس باید به آن توجه داشته باشید امکانات آن است. وجود امکانات پایه نظیر، سیستم برق کشی مناسب، طراحی داخلی مناسب، وجود پنجره در محل‌های مناسب و… از جمله مواردی است که حتماً باید در خرید به آن توجه داشته باشید.

این روزها کافی است به اطراف خود نگاه کنید، حتما کانکس های نگهبانی را در ورودی ها، کانکس های ویلایی را در مناطق خوش آب و هوا، کانکس های سرویس بهداشتی را در پارک ها یا گذرگاه های جاده ای، کانکس های سیار عابر بانک یا پلیس راه و چندین نوع کانکس دیگر با کاربری متفاوت را خواهید دید.

خرید کانکس نو

قبل از خرید کانکس نو بهتر است با انواع کانکس ها، ابعاد، کاربرد و جنس آن ها آشنا شوید، بهتر است مشخصات فنی که برای کانکس در نظر دارید را یادداشت کرده تا انتخاب برایتان آسانتر باشد. بهتر است با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع مواد به کار رفته برای ساخت این سازه ها کانکس را انتخاب کنید.

لذت استفاده از سازه های نو بسیار بیشتر از سازه های دست دوم است، در صورتی که شما از عهده پرداخت هزینه خرید کانکس نو بر می آیید مناسب ترین گزینه انتخاب کانکس نو هستند که از لحاظ ظاهری بی نقص هستند و از لحاظ فنی نیز سالم هستند. بدیهی است که هرچقدر مدت زمان کمتری از تولید گذشته باشد و سالم و بی نقص باشند قیمتشان نیز بالاتر است اما در عوض همان سازه ای است که مد نظر خریدار است.

خرید کانکس دست دوم

کانکس های دست دوم به خاطر قیمت مناسبی که دارند امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. زیرا مشکلات مالی اجازه خرید سازه های نو را سلب کرده است و مردم ترجیح میدهند با پرداخت هزینه ی کمتر صاحب یک کانکس شوند. البته خرید کانکس دست دوم تنها به دلیل مشکلات مالی و نبود بودجه کافی نیست؛ بلکه بعضی از افراد هستند که قصد دارند به صورت موقت از کانکس استفاده کنند پس ترجیح میدهند با پرداخت هزینه کمتر صاحب یک کانکس دست دوم شوند.

افزایش میزان فروش کانکس

از دلایل افزایش فروش کانکس آگاهی اکثریت افراد جامعه از میزان کارایی و اهمیت آن است، امروزه کانکس ها را همه جا میتوان پیدا کرد زیرا زمینه ی کاربرد آن ها وسیع است.

اگر توجه کرده باشید امروزه با استارت هر پروژه یک کانکس نیز بر حسب کاری که قرار است انجام شود خریداری میشود.برای مثال هر پروژه ی عمرانی به یک کانکس کارگاهی برای استقرار کارکنان و یا قرار دادن تجهیزات و وسایل نیاز دارد. همانطور که ورودی مکان هایی مثل بیمارستان ها، دانشگاه ها، کارخانه ها، شرکت ها و … به یک کانکس نگهبانی احتیاج دارد.

کانکس سرویس بهداشتی برای مکان های عمومی که دسترسی به سرویس بهداشتی ندارند مثل پارک ها، کارخانه ها، گذرگاه ها لازم و ضروری است.

کانکس های ویلایی که همه ی امکانات لازم برای زندگی را دارند برای باغ های شخصی و مناطق خوش آب و هوا مناسب ترین گزینه هستند زیرا با وجود آن ها دیگر نیازی به ساخت ویلا نیست و در هزینه ها نیز صرفه جویی میشود.

خرید کانکس از مبین کانتین

کانتینر

کانتینر یکی از پر کاربرد ترین و مهمترین اجزا برای حمل کالا با کشتی از کشوری به کشور دیگر می باشد.به علت مقاومت جداره ها و نفوذ ناپذیری آنها ، کانتینر در زمینه های دیگری مانند انبار کالا نیز مورد استفاده قرار می گیرند. گروه صنعتی مبین کانتین به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش کانتینر در ایران  تلاش کرده اطلاعات کاملی از این سازه های فلزی را ارائه کند تا مشتریان با مراجعه به سایت اطلاعات مورد نیاز جهت سازه خود را بدست آورند.

آدرس :بزرگراه آزادگان غرب به شرق – ۴ کیلومتر بعدازاتوبان ساوه(لاین کندرو) روبروی بلوار الغدیر یافت آباد

تلفن تماس:  ۵۵۲۶۷۰۰۲-۵۵۲۶۷۰۰۱ -۰۲۱

فکس :۵۵۲۶۳۵۰۰-۰۲۱

همراه:۰۹۱۲۴۴۰۰۰۹۰

همراه :۰۹۱۲۵۵۰۰۰۹۰

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: کانکس کانتینر سرویس بهداشتی انواع کانکس خرید کانکس کانکس نو کانکس ها یک کانکس دست دوم سازه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی

فرارو- خرید و فروش اقساطی خودرو کارکرده را باید جدید‌ترین راهکار خریداران و فروشنده‌ها در بازار بدانیم.

به گزارش فرارو؛ همزمان با افزایش قیمت خودرو در سال‌های گذشته و انتشار گاه و بیگاه اخبار مربوط به رکود شکل‌گرفته در بازار، بخشی از خریداران راهی جز خرید اقساطی خودرو پیدا نمی‌کنند. همزمان فروشنده‌ها با تن دادن به معامله اقساطی، از یک طرف از شر خودرو باقی‌مانده در پارکینگ و مخارج نگه‌داری از آن خلاص می‌شوند و از یک طرف دیگر به لطف سودی که به معامله تعلق می‌گیرد، دنبال جبران ضرر و زیان می‌روند. فروش اقساطی خودرو برخلاف چیزی که احتمالا تصور می‌کنید، فقط به‌مدل‌های اقتصادی و داخلی محدود نمی‌شود و خیلی از فروشنده‌ها بابت فروش ماشین‌های مونتاژی و میلیاردی بازار، از پیدا کردن مشتری دست‌به‌نقد ناامید شده‌اند.

قیمت پراید صفرکیلومتر با احتساب معدود مدل‌های باقی‌مانده‌ای که در بازار وجود دارد، حول‌وحوش ۳۵۰ میلیون تخمین زده می‌شود، اما فروشنده‌ای حاضر شده پراید دست‌دوم مدل ۹۰ را با قیمتی نزدیک ۲۰۰ میلیون به‌شکل اقساطی بفروشد.

پرایدی که درباره آن صحبت می‌کنیم، در این چند سالی که از عمرش می‌گذرد، حدود ۲۰۰ هزار کیلومتر راه رفته و فروشنده چیزی حدود یک‌چهارم از اصل پول تعیین شده برای خودرو را به‌شکل اقساطی و تحویل چک صیادی دریافت می‌کند.

کوییک دنده‌ای ساده که از خط تولید سایپا کنار رفته در بازار مدل‌های صفرکیلومتر کمی بیش از ۳۶۰ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود. یکی از فروشنده‌های کوییک دنده‌ای مدل ۹۹ که در این سال‌ها ۳۸ هزار کیلومتر با خودرو راه رفته، آن را با رقمی بالاتر از مدل‌های صفرکیلومتر آگهی کرده است! چقدر؟ ۳۷۰ میلیون.

فروش اقساطی این کوییک به‌شکلی است که خریدار باید در قدم اول پولی در حدواندازه ۲۰۰ میلیون به عنوان پیش‌پرداخت بپردازد و بابت اقساط سه گزینه خواهد داشت. شش ماهه، ۳۵ میلیون. ۱۲ ماهه ۲۰ میلیون و ۲۴ ماهه ۱۳ میلیون. اینطوری خرید اقساطی خودرو با انتخاب بازپرداخت شش ماهه حدود ۱۰۰ میلیون کمتر آب می‌خورد.

فروش اقساطی خودرو فقط محدود به مدل‌های اقتصادی و داخلی نمی‌شود و انگار بخشی از خریداران برای سوار شدن شاسی‌بلند‌های مونتاژی و وارداتی هم از چنین شگردی برای خرید خودرو استفاده می‌کنند.

چانگان CS۳۵ مونتاژی مدل ۹۷ یکی از همین گزینه‌هاست. مدلی که بعد ۸۶ هزار کیلومتر کارکرد، با قیمت پایه ۹۵۹ میلیون به شکل اقساطی فروخته می‌شود. فروشنده حداقل مبلغ مورد انتظار برای پیش‌پرداخت را ۷۰۰ میلیون تعیین کرده و در شش قسط انتظار پرداخت چک‌های ۱۱۱ میلیون و ۱۱۱ هزار تومانی را دارد. نهایتا بعد اتمام اقساط، خریدار چیزی نزدیک یک میلیارد و ۳۶۶ میلیون یعنی ۴۰ درصد بیشتر از رقم پایه اولیه به حساب فروشنده واریز می‌کند.

جک J۴ در دسته ارزان‌ترین مونتاژی‌های بازار قرار می‌گیرد و جزو معدود مدل‌های زیر یک میلیارد است. همین جمله برای افزایش توجه‌ها به خرید جک J۴ کفایت می‌کند و از قضا فروشنده‌ای برای پیدا کردن مشتری سراغ فروش اقساطی رفته است.

قیمت جک J۴ کارکرده‌ای که درباره آن صحبت می‌کنیم، از طرف فروشنده حدود ۷۹۰ میلیون یعنی رقمی نزدیک مدل‌های صفرکیلومتر تعیین شده است. تصمیمی که احتمالا به‌خاطر کارکرد پایین خودرو گرفته شده. شرایط فروش اقساطی این مدل به شکلی است که رقم پیش‌پرداخت اولیه ۵۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود و خریدار در ۳۰ قسط باید برای پاس کردن اقساط ۱۱ میلیون ۷۰۰ هزار تومانی دست به کار شود. قیمت جک J۴ کارکرده‌ای که درباره آن صحبت می‌کنیم، با این اوصاف بعد دو سال و شش ماه از آغاز بازپرداخت اقساط به حدود ۹۰۰ میلیون تومان تبدیل می‌شود.

سوبا M۴ را می‌توانیم جزو گران‌قیمت‌ترین سواری‌های مونتاژی فعلی بدانیم. قیمت سوبا M۴ در کارخانه یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون است، اما در بازار آزاد در دسته مدل‌های دو میلیاردی قرار می‌گیرد و به‌طور متوسط دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون آگهی می‌شود.

قیمت سوبا M۴ دست‌دوم مدل ۱۴۰۲ که کمتر از پنج هزارکیلومتر راه رفته، در یکی از آگهی‌های فروش دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون قید شده است.

فروشنده که احتمالا یکی از نمایشگاه‌داران غرب تهران است، در ازای ۷۶۰ میلیون به‌عنوان ودیعه اولیه و ۳۰۱ میلیون به‌عنوان ودیعه ثانویه (سه ماه بعد موعد پیش‌پرداخت اول) و اقساط یکساله ۹۰ میلیونی، دنبال مشتری برای سوبا M۴ مدل ۱۴۰۲ می‌گردد. قیمت سوبا M۴ کارکرده به این ترتیب بعد یک سال به حدود دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون می‌رسد.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی