Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: در مکانی مناسب هم ردیف با دانشگاه‌های استان، ساختمان دانشگاه علمی، کاربردی شهرداری اردبیل نیز احداث خواهد شد.

محمود صفری در نشست با اعضای شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما در سال‌های گذشته نتوانستیم در شأن شهرداری و دانشگاه فضایی مناسب برای تحصیل نیروی انسانی شهرداری فراهم کنیم که متأسفانه فضای قبلی این دانشگاه شایستگی لازم را نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: تصویب دانشگاه علمی، کاربردی شهرداری اردبیل روال طبیعی خود را طی نکرده و ما نتوانستیم در شأن دانشجویان فضای دانشگاهی برای این مجموعه راه‌اندازی کنیم در حالی که اکثر دانشگاه‌ها نیز با کمبود دانشجو روبه‌رو هستند.


شهردار اردبیل گفت: به دنبال اعتراضی که دانشجویان و مجموعه پژوهشی و اساتید علمی دانشگاه داشتند، ما سعی کردیم تا هم ردیف با دانشگاه محقق اردبیلی در یک فضای مناسب زمینی را در نظر بگیریم که به زودی آیین کلنگ‌زنی احداث دانشگاه جامع علمی، کاربردی شهرداری اردبیل انجام خواهد شد.


صفری افزود: بدون تدارک سخت‌افزار و نرم‌افزار تأسیس دانشگاه هیچ نتیجه و ثمره‌ای به همراه ندارد و قطعا این فرآیند به فعالیت اتاق فکر و پژوهشی شهرداری نیز لطمه وارد کرده بود که ما سعی می‌کنیم در یک فضای 7 هکتاری در کنار دانشگاه محقق اردبیلی و همجوار با دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه جامع علمی‌، کاربردی شهرداری اردبیل را تأسیس و راه‌اندازی کنیم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما برای این مجموعه و پژوهشکده به نیروی انسانی متبحر نیز نیاز داشتیم که با ساماندهی نیرو در این بخش مدیریت خوبی را با به کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی انجام دادیم و قطعا سعی و تلاشمان بر این است تا شرایط مطلوبی را در این دانشگاه برای تحصیل دانشجویان مهیا کنیم.


صفری مدیریت نابسامان گذشته این دانشگاه را در ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان یادآور شد و اضافه کرد: برخی دانشجویان در حالی که فارغ‌التحصیل شده بودند هنوز چند واحد مانده داشتند که این خود جای تعجب بود که چگونه برای یک دانشجو مدرک تحصیلی ارائه می‌کنند در حالی که چند واحد باقیمانده دانشجو در این زمینه مشکل‌آفرین شده است.


وی بیان کرد: ما در خود شهرداری اردبیل نیز نیروی انسانی را سراغ داریم که به صورت سفارشی بدون پایان خدمت استخدام شده در حالی که باید به این موضوع 20 سال پیش رسیدگی می‌شد.


صفری در ادامه به وضعیت بحرانی اردبیل در هفته‌های گذشته با بارش سنگین برف اشاره کرد و گفت: به دنبال این وضعیت وزیر کشور سفری را به اردبیل داشتند که در این سفر مقرر شده بود 6 میلیارد تومان برای شهرداری اردبیل اختصاص دهند که با پیگیری انجام شده برای خرید ماشین‌آلات 30 میلیارد تومان دیگر نیز از ستاد مدیریت بحران کشور درخواست شد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در مجموع با این اعتبارات قرار شد لودر، بلدوزر و گریدر خریداری شود تا ما بتوانیم نوسازی ناوگان را در شهرداری اردبیل داشته باشیم.


صفری شرایط سخت بارش برف در اردبیل تا 80 سانتیمتر و تلاش همکاران در دمای زیر 18 درجه را یادآور شد و تصریح کرد: همکاران ما روزهای سختی را سپری کردند ولی لحظه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم غافل نبودیم.


شهردار اردبیل گفت: عده‌ای همچنان سعی می‌کنند تا وضعیت بحرانی به وجود آمده و افتتاح پل قدس را به عنوان یک نقطه ضعف برای شهرداری اردبیل در فضای مجازی پررنگ کنند در حالی که ما سعی کردیم در حد وسع و توان خدمت‌رسانی را انجام دهیم.


وی افزود: متأسفانه در گذشته به نام پل قدس وام‌هایی دریافت شده که برای اضافه کار و خرید آجیل شب عید عده‌ای خرج شده که در این زمینه باید مسئولان قبلی شهرداری پاسخگو باشند.


صفری خاطر نشان کرد: بنده از زمانی که در شهرداری حاضر شده‌ام بیش از 160 میلیارد تومان بدهی شهرداری را در سال‌های گذشته پرداخت کرده و همچنان نیز تعهدات گذشته را در حال حل و فصل هستیم.


وی اضافه کرد: امیدواریم 17 دستگاه ماشین‌آلات جدید سنگین را که با 33 میلیارد تومان خریداری شده تا قبل از عید تحویل گرفته و در کنار آن سایر حمایت‌های ستاد بحران و وزارت کشور را نیز دریافت کنیم.


صفری ضرورت تخصیص اعتبار مناسب از محل جرایم راهنمایی و رانندگی و ارزش افزوده را تا 50 میلیارد تومان اعتبار یادآور شد و بیان کرد: ما همچنان تحت فشار برخی از تعهدات قبلی شهرداری هستیم و سعی ما بر این است تا در این اوضاع حق و حقوق کارگران و پرداختی آنها را انجام دهیم.


وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: به هیچ وجه پل قدس را تاکنون بنده تحویل نگرفتم و در ادامه اجرای این پروژه سعی و تلاش ما بر این بوده تا از مرغوب‌ترین تجهیزات و امکانات مورد نیاز استفاده کرده و عیب‌های گذشته این پروژه را نیز رفع کنیم.


شهردار اردبیل در مورد تحویل شهرک کوثر نیز تصریح کرد: با توافق بنیاد مسکن قرار شد در قبال تحویل این شهرک، تکمیل پل قدس، احداث هتل و اجرای چندین طرح و پروژه زیربنایی به همت بنیاد مسکن در اولویت قرار گرفته و زمینه عملیاتی شدن این طرح‌ها فراهم آید.


صفری به قرارداد شهرداری با دانشگاه صنعتی شریف به ارزش 13 میلیارد تومان برای تجهیز و راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک اردبیل اشاره کرد و گفت: بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی این طرح، بالاخره با این دانشگاه صنعتی به توافق رسیدیم تا هر چه سریعتر این پروژه در شهر اردبیل عملیاتی و اجرایی شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري دانشگاه علمی کاربردی شوراي شهر جذب دانشجو شهردار اردبیل میلیارد تومان پل قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد

پایگاه اتوبوس آمبولانس با حضور رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور در کمربندی یاسوج کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جعفر میعادفر، امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت _ در آئین کلنگ‌زنی پایگاه اتوبوس آمبولانس در شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد سه نقطه استراتژیک برای احداث پایگاه‌های خدماتی اورژانس را در استان کلنگ‌زنی کردیم که همگی در مسیر جاده‌های اصلی و پرتردد هستند.

وی افزود: با احداث این پایگاه‌ها، خدمات اورژانس درون شهری و برون شهری به مردم ارائه می‌شود و می‌توانیم از زمان طلایی برای کمک به حادثه‌دیدگان استفاده کنیم تا اینکه بیمار یا مصدومی دچار عوارض بیشتری نشود.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور با قدردانی از خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: در این دوره تحول بسیار خوبی در زمینه اورژانس صورت گرفته است با وجود اینکه عقب‌ماندگی‌های زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد اما تلاش‌ها بسیار خوب بوده است و کارها به سرعت پیش می‌روند.

وی تصریح کرد: در ساختمان مرکزی اورژانس استان کار به سرعت در حال پیشرفت است و سه پایگاه کلنگ‌زنی شده‌است و امیدواریم طی ۹ ماه آینده توسط دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد صورت بگیرد.

میعادفر خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد همه از ستاد بحران گرفته تا علوم پزشکی و اورژانس ید واحده و در کنار هم هستند و کار تیمی انجام می‌دهند.

این مسئول در ادامه با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعضی دانشگاه‌های کشور سنگین حرکت می‌کنند و اصولاً حرکتی ندارند اما اینجا با استفاده از نیروی جوان در حال کار هستند و ثمره کار نیز احساس می‌شود و یکی از این موارد برتر بودن این دانشگاه در سطح کشور در ارائه خدمات سفر نوروزی است.

کد خبر 748628

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری