Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-30@04:26:58 GMT

۲ سال نگهداری جسد مادر در ایوان خانه! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۲۷۰۲

باشگاه خبرنگاران: یک مرد اهل لوئیزویل ایالت کنتاکی آمریکا روز چهارشنبه به نگهداری از جسد مادرش متهم شد. جسد این زن به مدت ۲ سال توسط پسرش در ایوان پشتی خانه نگهداری می‌شد.

بنا به گزارش WAVE۳، دیوید وود ۵۷ ساله روز سه شنبه دستگیر و روز چهارشنبه در برابر قاضی دادگاه جفرسون کانتی حاضر شد. بنا به این گزارش بقایای جسد مادر وود در تاریخ ۳ دسامبر سال ۲۰۲۱ در بلوک ۱۱۰۰ جاده کریستلند پیدا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان اداره پلیس لوئیزویل تحقیقاتی را آغاز کردند که منجر به دستگیری وود شد. بقایای مادر وود در حالی که در یک پتو پیچیده شده بود در ایوان پشتی خانه پیدا شد. در طی تحقیقات، پلیس متوجه شد که وود مراقب اصلی مادر ۸۹ ساله اش بوده که معتقدند در ماه می ۲۰۲۰ فوت کرده است. وود به کارآگاهان گفت پس از مرگ مادرش، جسد وی را به ایوان پشتی خانه برد و آنجا گذاشت.

برای وود یک قرار وثیقه ۱۲۰ هزار دلاری تعیین شده است.

گفتنی است؛ در دسامبر سال ۲۰۲۱ نیز مردی از آیواوا آمریکا پس از ضرب و شتم و دارزدن مایکل ویلیامز و انداختن جسدش در خندق به قتل درجه یک و به نگهداری از جسد محکوم شد. «ووگل»، که یک مرد سفیدپوست بود اعتراف کرد که ویلیامز سیاه پوست را به خاطر حسادت ناشی از یک مثلث عشقی کشته است.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم

پس از سقوط نگران کننده ایوان اندیکا در جریان دیدار اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ، این بازی نیمه تمام ماند و ایوان اندیکا به بیمارستان منتقل شد. او یک روز بعد از بیمارستان مرخص شد و دیگر خطری این مدافع ساحل عاجی را تهدید نمی کند.

به نقل از رمانیوز؛ ایوان اندیکا از دیروز به تمرینات گروهی رم بازگشت و مجوز انجام فعالیت های سنگین را دریافت کرد. به این ترتیب او می تواند در بازی مقابل ناپولی، جالوروسی را از روی نیمکت همراهی کند. اندیکا برای بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن کاملا در دسترس ده روسی خواهد بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر