Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- دیدار تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و لایپزیش در هفته بیست و یکم بوندس لیگا آلمان با برتری بایرن به پایان رسید.

 دیدار تیم های فوتبال بایرن‌مونیخ و لایپزیش امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم بوندس لیگا آلمان در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار شد و در پایان تیم بایرن موفق شد با نتیجه سه بر دو میهمان خود را از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باواریایی ها در ابتدا در دقیقه ۱۲ توسط توماس مولر به گل رسیدند اما در ادامه آندره سیلوا پرتغالی موفق شد در دقیقه ۲۷ گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. اواخر نیمه نخست این بازی با تساوی پیگیری می شد که رابرت لواندوفسکی در دقیقه ۴۴ گل دوم بایرن را به ثمر رساند تا اجازه ندهد نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم این باز تیم لایپزیش بود که توانست یازی را به تساوی بکشاند. انکونکو در دقیقه ۵۳ موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. در ادامه بایرن که نمی خواست در خانه ۳ امتیاز را از دست بدهد در دقیقه ۵۸ توسط جیواردیول (گل به خودی) به گل سوم خود رسید.

در نهایت شاگردان «یولیان ناگلزمان» موفق شدند با نتیجه سه بر دو میهمان خود را شکست دهند و با این پیروزی ۵۲ امتیازی شوند. بایرن صدرنشین با این برد فاصله خود را با تیم دوم جدول به عدد ۹ رساند. لایپزیش نیز با این شکست ۳۱ امتیازی ماندند و در رده هفتم قرار گرفتند.

نتایج دیگر دیدارهای امروز هفته بیست و یکم بوندس لیگا به شرح زیر است:

کلن ۱ - ۰ فرایبورگ

آرمنیا بیلفلد ۱ - ۱ مونشن گلادباخ

آگزبورگ ۲ - ۰ یونیون برلین

ماینتس ۲ - ۰ هوفنهایم

اشتوتگارت ۲ - ۳ فرانکفورت

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان نیویورک رد بولز بود و موفق شد این تیم را با نتیجه پرگل 2-6 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

شاگردان تاتا مارتینو در دقیقه ۳۰ بازی گل اول را دریافت کردند و تلاش‌هایشان برای جبران این گل خورده در نیمه اول جواب نداد و بازنده به رختکن رفتند اما شرایط در نیمه دوم به‌صورت کامل تغییر کرد و درخشش مسی به آنها کمک کرد که بتوانند به‌عنوان تیم پیروز از زمین بیرون بیاید.

این ستاره آرژانتینی در دقیقه ۴۸ توانست پاس گل بسیار خوبی را برای ماتیاس روخاس ارسال کند تا گل تساوی به ثمر برسد. دو دقیقه بعد این سوارز بود که پاسی را برای او ارسال کرد و مسی توانست تیمش را پیش بیندازد.

در دقیقه ۶۲ هم بار دیگر همکاری مسی و روخاس تکرار شد و گل سوم اینتر میامی وارد دروازه حریف شد. حالا نوبت به درخشش این بازیکن با هم تیمی قدیمی‌اش رسیده بود و مسی با ارسال سه پاس گل در دقایق ۶۸ ،۷۵ و ۸۱ زمینه‌ساز هت‌تریک سوارز شد تا هر دوی آنها شب بسیار درخشانی را سپری و نقش مهمی را در پیروزی تیم‌شان ایفا کرده باشند.

دیگر خبرها

  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!