Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:01:02 GMT

۵۷۱ دستگاه کمباین امسال در اراک تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۲۸۵۱

۵۷۱ دستگاه کمباین امسال در اراک تولید شد

«علی اصغر حمیدی‌فر» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۵۵۲ دستگاه از کمباین‌های تولید شده در شرکت کمباین‌سازی ایران ویژه غلات و ۱۹ دستگاه دیگر نیز کمباین برنج هستند که تحویل متقاضیان شده است.

وی ادامه داد: حداقل قیمت هر دستگاه کمباین هفت میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال برآورد می‌شود و افرادی که متقاضی دریافت کمباین هستند و در یک سال گذشته در سامانه ثبت نام کرده‌اند براساس قیمت روز دستگاه خود را تحویل می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت کمباین سازی ایران (اراک) اظهار داشت: ۳۴۹ دستگاه بیلر به قیمت هر دستگاه یک‌ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال و هفت دستگاه ضد تگرگ به ارزش هر دستگاه ۷۳۰ میلیون ریال در این شرکت تولید و روانه بازار شده است.

حمیدی‌فر بیان کرد: فرآیند تولید در این واحد صنعتی از ابتدای سال جدید به‌صورت شبانه‌روزی کلید خورده و میزان تولیدات تا پایان سال افزایش چشمگیری خواهد داشت.

شرکت کمباین سازی ایران سال ۱۳۴۸ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی شهرستان تهران به‌ صورت (سهامی خاص) به ثبت رسید و در سال‌ های ۱۳۴۹ و ۱۳۶۱ به ترتیب با عناوین «ایران جان‌دیر» و «کمباین‌ سازی ایران» تغییر نام داشته است.

در سال ۱۳۸۴ بر اساس اجرای قانون خصوصی سازی، ۵۳ درصد از سهام این شرکت به آستان قدس رضوی واگذار و در سال ۱۳۹۲ نیز آستان قدس سهام خود را به ۷۵ درصد افزایش داد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید جهش تولید سازی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول قوه قضائیه از شرکت‌های پالایش نفت آفتاب و تولید روی بندرعباس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدیدها پس از استماع گزارش مدیران این واحدهای بزرگ تولیدی، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در این بازدید اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید، داشتن اقتصادی پویا و ایجاد رونق اقتصادی حمایت می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل شرکت روی با دولت تبادل نظر می‌کنیم و در صورت وجود مشکل حقوقی در این زمینه، آن را پیگیری و حل خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت تولید روی بندرعباس نیز در این بازدید با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه برای رفع مشکلات این مجموعه گفت: در نتیجه این حمایت‌ها از ابتدای امسال فعالیت شرکت از سر گرفته شده است اما همچنان مشکل تأمین خاک معدنی برای تولید شمش روی وجود دارد.

وی افزود: تأمین به موقع خوراک شرکت روی بندرعباس نیازمند خریداری خاک از بورس است که به علت دور بودن شرکت از معادن، خاک مورد نیاز با هزینه بالا تأمین می‌شود و این شرکت برای حفظ توان رقابت با دیگر شرکت‌ها نیازمند حل این مشکل می‌باشد.

کد خبر 6095264

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند