Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقدام فدراسیون فوتبال مبنی بر ارسال مدارک برای تائید اساسنامه باعث شده تا نمایندگان ملت علیه این پنهان کاری موضع گیری کنند.

به گزارش مشرق، چند روزی است که فدراسیون فوتبال با انتشار یک پیام تبریک مبهم و شائبه برانگیز از طرف فیفا، مدعی شده که این نهاد بین المللی با اساسنامه این فدراسیون موافقت کرده و به نوعی آن را تائید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داده که فدراسیون پیش تر با ارسال مدارکی عجیب و تفاسیری غیرمرتبط و بدون دریافت مجوز از دولت و مجلس شورای اسلامی، اطلاعات بی ارتباط و تفسیرهایی شاذ و کم سابقه را به فیفا ارسال کرده که تبعات آن ممکن است فوتبال ایران را دچار چالش کند. این نوع رفتار باعث شده تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی علیه این ساختارشکنی و رفتار عجیب فدراسیون موضع گیری کنند.

بیشتر بخوانید:

یک بام و دو هوای فدراسیون فوتبال در ماجرای انتشار پیام‌های تبریک/ ابهام پشت ابهام! +عکس

* اعتراض نمایندگان به پنهان کاری و اقدامات عجیب فدراسیون

احسان قاضی زاده هاشمی ضمن محکوم کردن این حرکت فدراسیون فوتبال گفت: در نامه فدراسیون به فیفا صراحتا آمده دیگر نیازی نیست کاری انجام بدهیم و آنها همه چیز را تمام شده فرض کرده اند، در صورتی که پاسخ فیفا برای ما جالب توجه است. آنها درست است که در یک پاراگراف از فدراسیون تشکر کرده‌اند اما کاملا نشان دادند اشرافشان نسبت به ساختارهای قانونگذاری در ایران بیشتر از دوستان در فدراسیون فوتبال کشورمان است چون در پاراگراف دوم ایمیل مربوطه اشاره کرده اند که تائید اساسنامه نیازمند نظر نهایی مجلس شورای اسلامی است.

محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز به این اقدام فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و اظهار کرد: اساسنامه فدراسیون باید مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد اما چنین مصوبه‌ای وجود ندارد که مسئولان فدراسیون بخواهند به فیفا بگویند نهاد غیردولتی غیرانتفاعی است. در مورد تبعات این اقدام خودسرانه که صورت گرفته، رئیس فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد.

* شائبه تداوم پنهان کاری در فدراسیون فوتبال 

حال باید پرسید چرا فدراسیون فوتبال در حالی که نمایندگان مجلس هنوز اساسنامه جدید را تصویب و و تایید نکرده اند، چنین اطلاعات عجیب و غیرمرتبطی را به فیفا ارسال کرده؟ دلیل عدم شفافیت در انتشار کامل پاسخ فیفا چیست و چرا فقط یک بخش از آن منتشر شده؟ سکوت این روزهای شهاب الدین عزیزی خادم ریشه در چه دارد و چرا پاسخگو به افکار عمومی نیست و مجموعه تحت مدیریتش، شفاف سازی نکرده و همچنان اصرار بر پنهان کاری دارند؟ اینها موضوعی است که در کنار حاشیه سازی های ماه های اخیر فدراسیون، دلالت های نگران کننده ای از وضعیت این مجموعه دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت فدراسیون فوتبال اساسنامه فدراسیون فوتبال عزیزی خادم خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مجلس شورای اسلامی فدراسیون فوتبال پنهان کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور