Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینانلو معتقد است انقلاب برای ایرانیان، خودباوری، علم آموزی و خدمت رسانی را به ارمغان آورده، از این رو در کلینک تخصصی پزشکی هسته ای در همدان، با وجود سرمایه گذاری بخش خصوصی، با تعرفه های دولتی خدمات خود را عرضه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، نهضت خمینی(ره) در امتداد نهضت حسینی است و این را می توان از تأثیر ارزش های قیام کربلا در لحظه لحظه های صحنه های انقلابی دید، آنجا که انقلاب اسلامی برای برپایی اقامه عدل و استکبارستیزی تن به ذلت و خواری در برابر دشمنان اسلام را نداده و نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استکبارستیزی تنها با حرف شدنی نیست، بلکه باید عملی هم در میان باشد.در طول های سال های پس از پیروزی انقلاب، ایران اسلامی در عرصه های متعددی به ویژه عرصه های علمی رشدی چندین برابر دوران پهلوی داشته و اصلاً قابل مقایسه با آن دوران قبل از انقلاب نیست.

تفکر انقلابی با خوی استکبارستیزی همخوانی ندارد

هرجا تفکر خودباوری خط مشی نخبگان ما شده، شاهد مدیریتی انقلابی و به دنبال آن مدیریت جهادی در سطح وسیع بودیم.این خودباوری در عرصه های علمی، سبب ساز رشد و حتی تولید علم در حوزه های متعدد تسلیحات دفاعی، انرژی صلح آمیز هسته ای و به دنبالش پزشکی هسته ای و نانوتکنولوژی شده است و در مسیر این پیشرفت ها امریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند، چرا که تفکر انقلابیگری با خوی استکبارستیزی همخوانی ندارد و اجازه خودنمایی به غرب را نمی دهد.

خانواده ای نخبه در دارالجهاد همدان

همین توسعه و اشاعه تفکر جهادی و انقلابی در دارالجهاد سبب شده به سراغ «سیدامید اینانلو» که در زمینه پزشکی هسته ای از این دیار که جزء سرآمدهای ایران اسلامی است برویم. این نخبه همدانی در خانواده ای متولد شده که پدر و دو برادرش در دوران دفاع مقدس صاحب مدال شهادت شدند و دیگر برادر دندانپزشکش در حالی که می توانست با زدن مطب خصوصی درآمدی سرشار به دست آورد، مدتی ترجیح داد به عنوان مدافع حرم در سوریه مشق عشق بنویسد.

در ادامه مصاحبه عصرهمدان با این نخبه همدانی منتشر شده. امید کاری و پرتلاش است حرفش را در عمل به اثبات می رساند نه در شعار.

جهادگر متخصص طب هسته ای در الجهاد تنها به فکر خدمت رسانی است

عصرهمدان: شنیده ایم تمام وقتتان را برای مردم هزینه می کنید ؟

اینانلو: این مردم ولی نعمتان نظام هستند، چرا نباید به آنان خدمت کرد؟! مشاهده رنج بیماران که برای تأمین هزینه درمانشان نمی توانند کاری انجام دهند، بیشتر از همه آزارم می دهد، بنابراین با دوستان خود به این فکر افتادیم تا دستگاه اسکن خاص با نام " دستگاه گاما کمرا" که تنها در بیمارستان تخصصی فرشچیان همدان بود را برای مرکز پزشکی هسته‌ای کلینیک امید هم، خریداری و نصب کنیم.

بهره مندی بیماران از تعرفه های دولتی در کلینکی خصوصی

عصرهمدان: درباره چرایی خرید "دستگاه گاما کمرا" بیشتر برایمان بگویید:

اینانلو: تعداد قابل توجه ای از بیماران به خصوص بیماران قلبی برای اسکن های خاص نیاز به وجود چنین دستگاهی دارند که به طور عمده از اقشار کم درآمد جامعه هستند و سابق بر این بالاجبار باید برای گرفتن اسکن به استان های همجوار یا تهران اعزام می شدند، آنان با این شرایط بد اقتصادی هزینه ای برای درمان نداشتند چه رسد به خرج و مخارج چنین سفرهای درمانی.

بنابراین با یکی از دوستانم تصمیم گرفتیم هر طور شده هزینه خرید این دستگاه را که بیش از 11 میلیارد تومان است به دست آوریم و آن را در مرکز پزشکی هسته‌ای کلینیک امید همدان راه اندازی کنیم.

عصرهمدان: با توجه به اینکه کلینک و دستگاه های موجود در آن از سرمایه خودتان و بخش خصوصی است، قیمت تعرفه های شما چگونه است؟

اینانلو: قیمت تعرفه های ما اصلاً به مانند کلینیک های خصوصی نیست، بلکه با تعرفه دولتی همه چیز محاسبه می شود تا اقشار کم درآمد آسیبی از نظر تأمین هزینه درمانی نبینند.همین که برایمان دعای خیر می کنند کافی است.دلخوش به دعای های مردم هستیم.

به دنبال راه اندازی بخش درمانی پزشکی هسته ای در همدان هستیم

عصرهمدان: کلینیک شما خدمات درمانی با بهره گیری از پزشکی هسته هم انجام می دهد؟

اینانلو: در حال حاضر کلینیک امید از نظر تجهیزات یک کلینیک تخصصی در حوزه پزشکی هسته ای است و به جد به دنبال اضافه کردن بخش درمانی رفته ایم تا تمامی خدمات پزشکی هسته ای را آن هم با تعرفه دولتی برای هم استانی ها ارائه دهیم.

دارالجهاد قطب پزشکی هسته ای در غرب کشور

عصرهمدان: تاکنون چه تعداد اسکن در کلینک امید انجام داده اید؟

اینانلو: مرکز پزشکی هسته‌ای امید پیشرفته ترین مرکز گاما اسکن در غرب کشور است و با بهره مندی از "دستگاه گاما کمرا" سالانه حدود هفت هزار اسکن برای تشخیص انواع سرطان ها، بیماران قلبی و بیماری هایی در بخش طحال در این مرکز انجام می شود.

بدین ترتیب؛ بیماران برای تشخیص بیماری خود هزینه های سنگین اعزام به سایر استان ها را نمی دهند و به آنان از این نظر کمک های درخور توجهی می شود.

انقلاب برای ما، خودباوری، علم آموزی و خدمت رسانی را به ارمغان آورد

عصرهمدان: خدمت رسانی انقلابی و ایران بعد از انقلاب را چگونه یافتید؟

اینانلو: اگر انقلاب نبود، امنیت و استقلال و به ویژه خودباوری هم نبود و اگر این موارد نبودند فرصت های علم آموزی هم برای علاقه مندان به این عرصه مهیا نمی شد و اگر علم نمی آموختیم، فرصت خدمت رسانی به مردم هم به دست نمی آوردیم، پس انقلاب فرصت خدمت رسانی جهادی را با تقدیم شهدای بسیار برای ما فراهم ساخته است.

اینکه ما در حوزه های پزشکی بیشترین پیشرفت ها را با دانش ایرانی در کمترین زمان ممکن به دست آوردیم، ستودنی است و این مسئله با قبل از انقلاب اصلاً قابل قیاس نیست، چرا که در سال های قبل از 1357 ما کشوری به شدت وابسته بودیم.

انقلابی ماندن یعنی ندید گرفتن تهدیدهای پوچ غرب

به گزارش عصرهمدان؛ مقام معظم رهبری پایبندی به مبانی و ارزش های اساسی اسلام و انقلاب، هدفگیری آرمان های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آن ها، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن و نیز تقوای دینی و سیاسی را پنج شاخصه اصلی پنج شاخص انقلابیگری، انقلابی بودن و انقلابی ماندن می دانند و سیدامید اینالو نشان داده که می توان با داشتن این ویژگی ها انقلابی ماند، فرقی ندارد پزشک باشی یا مهندس، دانشجو باشی یا کارگر؛ مهم آن است با حفظ نظام و اهتمام به آرمان های جمهوری اسلامی از قطار انقلاب خارج نشویم، تهدیدهای پوچ غرب را ندید بگیریم و امریکا را کدخدای خود ندانیم و خود برای خود آقایی کنیم نه بیگانگان.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پزشکی هسته ای خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی

احمد آخوندی سرپرست فرمانداری مهریز گفت: بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب، ۹ منزل سطح شهر و مناطق روستایی دچار خسارت شدند.

وی افزود: خسارت وارده به منازل بالای پنجاه درصد بوده که بررسی و اقدام لازم صورت گرفته است.

دهقانیزاده فرمانده حوزه علی بن ابطالب (ع) مهریز گفت: گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان مهریزی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای خانه‌های درگیر سیل اقدامات موثری را انجام دادند.

وی افزود: در قالب سه گروه جهادی حدود سی نفر از بسیجیان و جهادگران چای کار بودند و کمک کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل