Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:40:39 GMT

در وبینار افزایش کیفیت محتوا رایا مارکتینگ چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۳۲۳۶

در وبینار افزایش کیفیت محتوا رایا مارکتینگ چه گذشت؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، افزایش کیفیت محتوا یکی از نکات مهمی است که باید تمامی نویسندگان سئو به آن توجه کنند. اگر محتوایی از کیفیت عالی برخوردار باشد، بازدید از سایت کاربر افزایش خواهد یافت. افزایش بازدید از سایت کاربر نیز، منجر به فروش بیشتر خواهد شد. پس به طور کلی نویسندگان تولید محتوا لازم است با دقت و توانایی بالا اقدام به تولید محتوا نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این منظور رایا مارکتینگ به عنوان بزرگترین و معتبرترین مجموعه تولید محتوا در کشور، وبیناری برای برای نویسندگان خود تشکیل داد. می‌دانیم که این مجموعه بهترین نویسندگان را برای تولید محتوا انتخاب می‌کند. تمام محتواهایی که توسط این مجموعه در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، توسط نویسندگان با تجربه و کارآزموده تهیه شده اند. از این رو کاربران می‌توانند با اطمینان اقدام به ثبت سفارش تولید محتوا در این مجموعه نمایند.

در این وبینار به تمامی نکات مهم و ترفندهای لازم جهت تهیه یک محتوای عالی پرداخته شد. طبق گفته‌ها قرار است این وبینارها هرچند وقت یک بار برای نویسندگان محتوا در این مجموعه برگزار شود. با این کار نویسندگان می‌توانند به اطلاعات مناسبی در خصوص تهیه یک محتوای عالی دست یابند.

در وبینار رایا مارکتینگ به چه موضوعاتی پرداخته شد؟

در این وبینار به نویسندگان توضیحات مطلوب در خصوص نحوه تولید محتوای عالی ارائه شد. علاوه بر آن در طی چند وقت اخیر که مجموعه رایا مسئله رتبه بندی نویسندگان را مطرح کرده است، بسیاری در این خصوص ابهاماتی داشتند. در این وبینار به مسئله رتبه بندی و چگونگی آن نیز پرداخته شد. نویسندگان دریافتند که برای تولید یک محتوای عالی باید به چه نکاتی توجه کنند. از جمله نکات مهمی که در این وبینار به آن پرداخته شد باید به موارد زیر اشاره کنیم:

۱. استفاده از کلمه کلیدی در عنوان اصلی و ۲ الی ۳ مورد از عنوان‌های داخل محتوا

۲. استفاده از زیر عنوان پس از هر ۲۰۰ تا ۳۰۰ کلمه محتوا

۳. تولید محتوا برای زیر عنوان‌ها در حد یک پاراگراف ۱۵۰ کلمه‌ای یا نهایتاً ۲ الی ۳ پاراگراف

۴. استفاده از کلمه کلیدی اصلی در بین ۳۰ تا ۷۵ درصد از زیر عنوان‌ها

۵. تکرار هر کلمه کلیدی مرتبط حداقل یک بار در متن محتوا

۶. استفاده از کلمه کلیدی اصلی در حداقل ۵۰ درصد از ابتدای پاراگراف‌ها

۷. بولد( Bold) کردن عنوان‌ها و کلمات کلیدی اصلی

۸. پاراگراف‌ها در محتوا باید بین ۷۰ تا ۱۷۰ کلمه باشند. در صورت بیشتر شدن تعداد کلمات به آنها پاراگراف‌های بلند گفته می‌شود.

۹. چگالی استفاده از کلمه کلیدی باید بین ۰.۵ تا ۲.۵ درصد در محتوا باشد. یعنی می‌توان برای یک محتوای ۵۰۰ کلمه‌ای، بین ۲ تا ۱۲ بار از کلمه کلیدی استفاده کرد.

۱۰. جملات نباید دارای بیش از ۲۵ کلمه باشند. برای تولید یک محتوا حداکثر ۲۵% استفاده از جملات بلند برای نویسندگان مجاز است.

۱۱. محتوا به هیچ عنوان نباید غلط املایی داشته باشد یا کپی از سایت‌های دیگر باشد.

چه نکاتی در خصوص افزایش کیفیت محتوا به نویسندگان در وبینار بیان شد؟

در این وبینار چند نکته مهم در خصوص تهیه یک محتوای عالی به نویسندگان بیان شد. از جمله:

نکته اول:

یک محتوای عالی باید از ابتدا تا انتهای متن، پیوستگی داشته باشد. این پیوستگی باید با رعایت سئو و دقت در استفاده از کلمات کلیدی باشد. باید پس از اتمام محتوا، خلاصه‌ای از آن را بین ۲۰ الی ۳۰ کلمه در قسمت مشخص بیان کنید. لازم است حتماً به روان بودن متن توجه نمایید. خواننده تنها با روان بودن متن می‌تواند ارتباط برقرار نماید.

نکته دوم:

در تمامی محتواها باید حداقل به ازای هر ۲۵۰ کلمه، از یک عکس بدون واترمارک و با کیفیت استفاده کرد. در زیر عکس باید با فونت ۱۲، متن جایگزین( alt) نوشته شود. از بولد کردن متن زیر عکس خودداری نمایید.

نکته سوم:

در تولید محتواهای ترجمه‌ای و تالیف ترجمه‌ای، باید حتماً لینک منبع یا منابع انگلیسی در انتهای محتوا آورده شود. به هیچ عنوان برای ترجمه متن از ترجمه گوگلی استفاده نشود. این مسئله مورد بازرسی ویراستاران قرار می‌گیرد. در محتواهای صرفاً ترجمه‌ای نیز، نباید تنها ترجمه خام انجام شود. باید کاملاً ترجمه روان نویسی شده و اصول سئو در آن رعایت شود.

نکته چهارم:

خط اول و دوم محتوا از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. باید این دو خط اول بسیار جذاب بوده و دارای کلمه کلیدی باشند. در صورتی که محتوا به صورت بازنویسی باشد، باید تمامی اصول سئو در آن رعایت گردد. نباید محتوای بازنویسی مشابه محتوای اصلی باشد. حتماً باید به درستی از علائم نگارشی در متن محتوا استفاده کنید.

نکته پنجم:

نویسندگان محتوا باید از فونت بی نازنین ۱۴ برای تولید محتوا استفاده کنند. البته عنوان‌ها باید در سایز ۱۶ باشد و بولد شود. در متن نیز کلمات کلیدی باید به رنگ آبی و بولد شده باشد. به هیچ عنوان در ابتدای متن از عکس استفاده نکنید و فایل را با فرمت docx ذخیره کنید. فایل باید با این فرمت به دست کاربر برسد.

توضیحات در خصوص رتبه بندی نویسندگان محتوا در وبینار چه بود؟

در این وبینار علاوه بر موارد یاد شده، به نحوه رتبه بندی و مزایای آن نیز اشاره شد. نویسندگانی که در مجموعه رایا مارکتینگ مشغول فعالیت هستند، بسته به میزان کیفیت محتوایی که تولید می‌کنند، رتبه بندی می‌شوند. برای رتبه بندی نویسندگان به تعداد ستاره‌هایی که گرفته اند و امتیاز آنها توجه می‌شود. هر چه میزان امتیاز و تعداد ستاره‌های اخذ شده توسط نویسنده بیشتر باشد، نویسنده به رتبه برتر و برترین خواهد رسید.

این رتبه بندی در دستمزد دریافتی آنها موثر خواهد بود. به این صورت که نویسندگانی که موفق می‌شوند به رتبه برترین دست یابند، دستمزد دو برابر دارند. نویسندگان برتر دستمزد یک و نیم برابری و دیگر نویسندگان نیز طبق تعرفه سابق مجموعه رایا دستمزد دریافت می‌کنند. از این رو نویسندگان لازم است رتبه خود را در تولید محتوا افزایش دهند.

در این وبینار بیان شد که نویسندگان می‌توانند برای افزایش کیفیت تولید محتواهای خود، از یک آنالیزور استفاده کنند. اما شرایط استفاده از این آنالیزور برای برخی از نویسندگان مبهم بود، که در این وبینار به طور کامل به این مسئله پرداخته شد.

چه توضیحاتی در مورد نحوه استفاده از آنالیزور در وبینار بیان شد؟

در این وبینار بیان گردید که باید چگونه از آنالیزور در سیستم رایا استفاده کرد. لازم است محتوای مورد نظر را برای آنالیز انتخاب کرد، سپس موارد لازم را در آنالیزور ثبت کنند. در صورتی که آنالیزور تمامی موارد را سبز نشان دهد، محتوا از بالاترین کیفیت برخوردار است. در صورت قرمز بودن برخی از موارد، نویسنده باید ایرادات محتوا را برطرف نماید. بهتر است حتماً در یادداشت کلمات کلیدی اعلامی به آنالیزور، از کاما استفاده شود. به هیچ عنوان نباید کلمات کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی اصلی یکسان باشد.

حتماً بین زیرعنوان ها و پاراگراف از اینتر( Enter) استفاده کنید. نویسنده باید در پایان جملات خود نقطه قرار دهد، تا جملات از یکدیگر مجزا شوند. باید هر پاراگراف را از پاراگراف قبلی جدا شود. تمامی این موارد در آنالیزور مورد بررسی قرار می‌گیرد. در نهایت می‌توان به یک محتوای عالی دست یافت.

همچنین به این موضوع تاکید شد که آنالیزوری هوشمند و اختصاصی توسط برنامه نویس‌های شرکت رایا مارکتینگ طراحی و برنامه نویسی شده است و این آنالیزوها بر اساس اصول سئو روز کار می‌کنند.

تعداد شرکت کنندگان در وبینار چند نفر بودند؟

در این وبینار که از سوی مجموعه رایا برای افزایش کیفیت محتوا برگزار شد، بیش از ۲۳۰ نویسنده برتر و برترین شرکت کرده بودند. این توضیحات به آنها کمک کرد تا نویسندگان با دقت بیشتر و برای بالا بردن کیفیت سفارشات، به اطلاعات مطلوب‌تری دست یابند. بدون تردید برگزاری چنین وبینارهایی در هر دوره، توانایی دیگر نویسندگان را نیز افزایش خواهد داد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5417873

منبع: مهر

کلیدواژه: سئو سایت کسب و کار اینترنتی طراحی سایت کسب و کار خرید آنلاین گروه خودروسازی سایپا دکوراسیون منزل بانک پارسیان لوازم خانگی اپلیکیشن موبایل تصفیه آب گردشگری جشن تولد کاشت مو سایپا بورس آتش نشانان استفاده از کلمه کلیدی افزایش کیفیت محتوا رایا مارکتینگ هیچ عنوان تولید محتوا کلمات کلیدی برای تولید کلیدی اصلی پرداخته شد رتبه بندی یک محتوا عنوان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟

به گزارش گروه بازار خبرکزاری علم و فناوری آنا،  نکته عجیب تر اینکه یک قهوه با یک اسم ثابت ممکن است تا دو برابر قیمت متفاوتی از یک قهوه فروشی به قهوه فروشی دیگر داشته باشد.

این اختلاف قیمت دلایل متنوعی دارد. در بررسی هایی که انجام داده ایم علت های اصلی این تفاوت قیمت و تنوع را پیدا کرده ایم و در این مطلب به صورت خلاصه به آنها اشاره می کنیم.

تاثیر نژاد عربیکا و روبوستا بر قیمت قهوه

اصلی ترین علت تفاوت قیمت قهوه تفاوت نژاد اصلی قهوه است. قهوه یک محصول زراعی است و دو نژاد اصلی دارد. عربیکا و روبوستا. این تفاوت به حدی زیاد است که مثل این است که سیب و گلابی را با یکدیگر مقایسه کنیم.

قهوه های روبوستا قیمت بسیار پایین تری نسبت به عربیکا دارند. علت این تفاوت کشت بسیار ساده تر و کم هزینه تر قهوه های روبوستا و کیفیت پایین تر آن است. قهوه های روبوستا به آفات و تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند و باردهی بیشتری دارند.

اگر قصد خرید قهوه را دارید مقاله مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا را مطالعه کنید. در این مطلب اطلاعات خوبی برای انتخاب قهوه برای شما جمع آوری شده است.

کشور و زیر گونه های متفاوت چه تاثیری بر قیمت قهوه دارند؟

قهوه کشور های مختلف از یک نژاد اصلی مثلا عربیکا زیرگونه های متفاوتی دارند. درست مثل سیب که انواع مختلفی مثل سیب گلاب، زرد، قرمز و … دارد، قهوه نیز صد ها زیرگونه مختلف با ویژگی ها و طعم های مختلف دارد.

زیر گونه هایی که کیفیت محصول بیشتری دارند قیمت بالاتری نیز دارند و برخی از زیر گونه ها به علت باردهی کم تر و کشت سخت تر قیمت بیشتری دارند. مثلا قهوه هایی که در ارتفاعات بالاتری می رویند با کیفیت تر و کم بازده تر هستند، بنابراین قیمت بیشتری نیز دارند.

هر چه کشور تولید کننده قهوه از ایران دورتر باشد قیمت قهوه افزایش پیدا می کند. علت این امر هزینه باربری قهوه به ایران است. به عنوان مثال قهوه برزیل در محلی بسیار دورتر نسبت به قهوه اتیوپی کشت می شود و این موضوع روی قیمت این قهوه تاثیر گذار است.

درجه کیفی قهوه چگونه باعث تفاوت قیمت می شود؟

قهوه نیز مثل میوه ها درجه کیفی مختلفی دارد. قهوه های درجه یک قیمت بسیار بیشتری از قهوه های درجه چندم دارند. به عنوان مثال قهوه کلمبیا ۴ درجه کیفی مختلف دارد، سوپریمو اکسلسو، یو جی سی و کاراکل کیفیت های مختلف قهوه کلمبیا هستند. همین موضوع باعث می شود که با قیمت های مختلفی برای قهوه از یک نژاد مواجه شویم.

تولید قهوه با درجه کیفی بالاتر سخت تر است و دور ریز بیشتری دارد و این موضوع قیمت قهوه های مرغوب تر را افزایش می دهد. بسته به درجه کیفی قیمت ممکن است تا 3 برابر افزایش یا کاهش پیدا کند.

 

قهوه اسپشیالیتی چیست و چرا گران است؟

به عالی ترین کیفیت قهوه عربیکا قهوه تک خاستگاه یا اسپشیالتی گفته می شود. برای تولید این نوع قهوه از کشاورزی مکانیزه استفاده نمی شود و قهوه ها به صورت دست چین و دانه دانه از درخت گلچین می شوند.

فراوری قهوه اسپشیالتی بسیار سخت و گران قیمت است. در تولید قهوه های اسپشیالتی سختگیری بسیار زیادی وجود دارد و انجمن بین المللی قهوه بر روی کیفیت این قهوه ها کنترل دارد.

این قهوه ها به طور معمول چیزی بین ۳۰ تا ۸۰ دلار در کیلو معامله می شوند. اما جالب است بدانید در مواردی در حراج های خاص این قیمت به ۱۲۰۰۰ دلار برای یک کیلو هم رسیده است.

تاثیر نوسانات بازار جهانی بر قیمت قهوه

قهوه یک کالای تجاری است. بازاری شبیه بورس برای معامله قهوه وجود دارد و معامله گران قهوه مانند بورس بر سر قیمت ها چانه می زنند.

عرضه و تقاضای قهوه بسته به میزان تولید قهوه در هر سال است. این میزان به وضعیت تولید کشورهای تولید کننده که وابسته به مسائل مختلفی از آب و هوا گرفته تا جنگ و رشد اقتصادی است بستگی دارد.

در نهایت قیمت ها در بازار جهانی قهوه مانند سایر کالاهای تجاری در حال تغییر هستند و این تغییر قیمت خود را در میزان مبلغی که شما در نهایت برای قهوه پرداخت می کنید نشان خواهد داد.

سخن پایانی

تفاوت قیمت قهوه به علت مسائل زیادی ممکن است اتفاق بیافتند. اما این تفاوت معمولا به علت گران فروشی نیست. قهوه نیز یک محصول زراعی است و مانند سیب و انگور انواع مختلفی دارد و درست به همان دلایلی که محصولات زراعی تفاوت قیمت دارند قیمت قهوه نیز متغییر است.

علاوه بر این قهوه یک محصول تجاری نیز است و محصولات تجاری مانند نفت و شکر دارای بورس جهانی هستند و میزان عرضه و تقاضای آنها بر روی قیمت آنها در طول زمان تاثیر گذار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازنگری الگوریتم اینستاگرام به «محتوای اصیل» پاداش می‌دهد و کپی‌کاران را جریمه می‌کند
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • افزایش پوشش اینترنت نسل چهارم در سرولایت نیشابور 
  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • حل مشکل املای دانش‌آموزان با طرح بازی و ورزش معلم سمنانی
  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟