Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زینی‌وند به منظور افتتاح پروژه‌های دهه فجر به شهرستان رفسنجان سفر کرد و در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت: استان کرمان باید با شتاب بیشتر به سمت توسعه حرکت کند و در همین راستا ۱۶ طرح در رفسنجان بهره برداری شد.

وی در ابتدا از تصفیه‌خانه آب شرب در حال احداث این شهرستان که توسط شرکت مس به مجموع ظرفیت ۹۳۰ لیتر بر ثانیه در راستای مسئولیت اجتماعی و ارتقای استانداردهای زیست محیطی احداث می‌گردد، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات اجرایی این مجموعه از خرداد ۱۴۰۰ آغاز شده و به گفته سرمایه‌گذار اردیبهشت ۱۴۰۲ راه اندازی خواهد شد.

استاندار کرمان با اشاره به سیستم پیشرفته به کار گرفته شده در این مجموعه گفت: با راه اندازی این تصفیه خانه کیفیت آب شرب رفسنجان بهبود می‌یابد و به لحاظ کمیت آبی نیز در حال پیگیری هستیم.

به گفته طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، این تصفیه خانه، شهر رفسنجان و ۴۳ پارچه روستای اطراف را با جمعیت ۲۷۰ هزار نفر پوشش می‌دهد.

وی افزود: آب و فاضلاب استان بالای ۵ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری و مشارکت مردمی را در دست اجرا دارد.

در ادامه سفر استاندار کرمان به شهرستان رفسنجان، ۱۵ طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد تومان در روستاهای بخش مرکزی رفسنجان به صورت متمرکز افتتاح گردید.

استاندار کرمان همچنین در آئین افتتاح مرکز جامع سلامت سعادت آباد اهدایی بانو طیبه اسماعیل‌زاده با هزینه‌کرد ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان گفت: رفسنجان شهر مردم با اصالت و ریشه‌دار در کار خیر است.

استاندار کرمان گفت: مشکلات شهرستان را میدانیم و حمایت‌هایی دولتی را در حد توان انجام خواهیم داد.

مرکز جامع خدمات سعادت آباد با ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط دانشگاه علوم پزشکی تجهیز شده است که ۱۵ هزار و ۶۸۰ نفر جمعیت زیر پوشش دارد.

زینی‌وند همچنین از مجموعه تفریحی ورزشی آگاه و مرکز شتاب دهی شهید ستاری رفسنجان بازدید کرد.

کد خبر 5417920

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان دهه فجر علی زینی وند دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف شیوع کرونا عکس استانها جشنواره فیلم فجر گرگان ایلام تبریز استاندار کرمان تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد

محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای اداری که در سفر به شهرستان جویم برگزار شد، اظهار داشت: قدمت شهرستان ریشه دار و تاریخی جویم متعلق به هزاران سال قبل است و مردمی اصیل و دین دار و اهل خیر در این منطقه حضور دارند و این امر مسئولیت ما را در خدمتگزاری به این بخش از کشور عزیزمان سنگین‌تر می‌کند.

او با بیان اینکه پیگیری و سماجت مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات، نقش مهمی در تحقق آن دارد، اظهار داشت: شهرستان‌هایی که پیگیر اجرای مصوبات بودند تا سقف ۹۰ درصد به اهداف خود دست یافته اند.

ایمانیه از تلاش برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت، تامین آب و احداث راه در شهرستان جویم خبر داد و افزود: کمیته ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم در زمینه ساماندهی زمین‌های مورد سکونت مردم با رعایت حدود قانونی تشکیل می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به عملی شدن تعهدات دولت در حوزه مسکن گفت: مرحله فونداسیون واجدین شرایط نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه باید به پایان رسیده باشد و پس از آن در فواصل سه ماهه باید ۲۵ درصد از مساکن تحویل واجدین شرایط شود.

او خواستار رسیدگی به تخلفات و غفلت‌های پیمانکار قبلی نهضت ملی مسکن در جویم شد و اظهار داشت: از طریق دادگستری و مجاری قانونی این موضوع پیگیری خواهد شد تا خدشه‌ای بر بیت المال وارد نشود و حقوق عامه مردم تضییع نگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی