Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ  غلامرضاتوکلي بیان داشت: حادثه‌ای که برای دو نفر از عزیزان وکارکنان خدوم انتظامی در استان فارس رخ داد و "سرهنگ دوم علی‌اکبر رنجبر" در برخورد با اراذل ‌و اوباش به فیض شهادت نائل شد چقدر دلخراش بود و نشان داد، شهدای انتظامی خیلی مظلوم هستند این‌ها که برای برقراری نظم و امنیت از این مرز و بوم خون خود را نثار می کنند که به روح بلند همه شهدای عرصه نظم و امنیت کشور واستان درود می فرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با محکوم کردن چنین اقداماتی، افزود: کسانی که امنیت مردم را در هر عرصه ای برهم می زند می بایست با شدت و قاطعانه با آنان برخورد کرد تا چنین حوادثی رقم نخورد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار سیستان و بلوچستان  با اشاره به اينكه دشمنان در تلاش هستند تا انقلاب را از ياد ملت ايران پاک و ارزش هاي آن را از بين ببرند، افزود: دهه فجر تجسّم اراده ملّت و عظمت امام بزرگوار حضرت امام خميني(ره) بوده و ثمره آن بيداري اسلامي است که تا ابد در يادها و خاطره ها جاويدان خواهد بود.

لازمه موفقیت پلیس در عرصه امنیت را همکاری و مشارکت سایر سازمان ها و ادارات در مقوله امنیت و پیشگیری اجتماعی دانسته و اظهار کرد: همه سازمان ها و نهاد های فرهنگی و ادارات دولتی اگر به وظایف ذاتی خود به درستی عمل کنند بار بسیاری از زحمات از دوش پلیس کاسته خواهد شد.

این مقام انتظامی همچنین به تشریح وضعیت امنیتی استان سیستان و بلوچستان پرداخته و بیان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و کسانی که در منطقه به دنبال شرارت هستند بدانند که با سر پنجه قوی تکاوران انتظامی استان رو برو خواهند شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و انتظامی عمار استان در پایان با اشاره به تقدیم چهار هزار شهید در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر بیان داشت: ما برای امنیت فعلی کشورمان بهای زیادی پرداخت کرده ایم و جوانان برومندی را تقدیم آرمان های نظام و انقلاب کردیم و به طور قطع این اطمینان را به مردم شهید پرور و خانواده معظم شهدا می دهیم که با عمل به وظایف خود راه شهدا را ادامه دهیم و از خون پاک آن ها دفاع کنیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است

«صادق کوشکی» استاد دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به نسل‌کُشی رژیم صهیونیستنی در غزه، اظهار کرد: آمریکایی‌ها برای منافع ملی خود عرصه‌ای را تعریف کرده‌اند و در این عرصه، رژیم صهیونیستی جایگاه ویژه دارد؛ لذا امنیت رژیم صهیونیستی، جزء امنیت و منافع ملی آمریکا تعریف شده است.

وی افزود: وقتی منافع ملی آمریکا مطرح باشد، دولت آمریکا این موضوع را بر هر قاعده و قانون دیگر از جمله «مباحث حقوق بشری» مقدم می‌دارد.

کوشکی اضافه کرد: حرکت دانشجویان در آمریکا مخالف سیاست‌های کلان دولت آمریکا است و طبیعی است که با آن برخورد شود و این برخورد خشن هم صرفاً مربوط به امروز نیست؛ دولت آمریکا در جریان جنگ ویتنام با اعتراض‌های دانشجویی علیه این جنگ برخورد خشن داشت.

استاد دانشگاه تهران تاکید کرد: آمریکایی‌ها نسبت به امنیت و منافع ملی‌شان، با هیچ کسی تعارف ندارند و حتی از آسیب‌زدن به معترضین ابا نمی‌کنند؛ در این راه حتی قوانین دست دولت آمریکا را باز گذاشته است؛ یعنی اینگونه نیست که اگر پلیس آمریکا دانشجویی را بازداشت کرد، آن پلیس مواخذه شده یا تحت فشار قرار بگیرد.

کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به توجیه‌ها درباره برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض گفت: اعلام می‌شود دلیل برخوردها در آمریکا این است که دانشجویان، در محل‌های ممنوعه چادر زده‌اند یا تحصن کرده‌اند؛ این دست توجیه‌ها فرعی است و اصل موضوع این است که دولت آمریکا اقدام هیچ قشری اعم از دانشجو و روشنفکر و سلبریتی و… علیه منافع و امنیت ملی را ابداً تحمل نمی‌کند.

کوشکی تصریح کرد: بنابراین کاملاً طبیعی است که دولت آمریکا دانشجویی را صرفاً به خاطر انتشار یک توییت درباره فلسطین از دانشگاه اخراج کند؛ چون رژیم صهیونیستی جزیی از خطوط قرمز «منافع و امنیت ملی آمریکا» محسوب می‌شود.

کد خبر 6093103

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل