Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ساوه با بیان اینکه بسیج کارگری و کارخانجات طریق القدس ساوه در یک سال اخیر برنامه های متعددی در شهر صنعتی کاوه با هدف نهادینه کردن فرهنگ ولایی، ارتقای نشاط و شادابی و تقویت سلامت روحی و نیز حضور فعال کارگران و کارفرمایان واحدهای صنعتی و تولیدی اجرا کرده است، اظهار کرد اقدامات و برنامه های مختلف دیگری نیز تا پایان امسال در این منطقه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور مستمر بسیج در شهر صنعتی کاوه در تمامی روزهای سال به ویژه ایام تعطیلات نوروزی به منظور برقراری امنیت اجتماعی، برگزاری برنامه های مختلف در هفته کار و کارگر از جمله گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، توزیع بسته های مومنانه در مناسبت های مختلف مذهبی مانند ماه مبارک رمضان و نیز کمک به بسیج شهرستان ساوه برای تامین این بسته ها به نیازمندان با حفظ کرامت انسانی با همکاری قرارگاه بسیجیان شهید سلیمانی و اجرای طرح شهید کریمی برای تحقق جهش و رونق تولید با محوریت رفع موانع تولید که در این راستا کارخانجات و صنایع دارای مشکل را به طور تخصصی بررسی می کنند و در راستای رفع موانع گام بر می دارند برخی از اقدامات بسیج است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات طریق القدس شهر ساوه ادامه داد: کسب رتبه نخست بسیج کارگران ساوه در جشنواره ملی مالک اشتر، کمک به خرید و تامین ۵ سری جهیزیه ویژه نوعروسان در مجموع به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان و نیز وسایل ضروری نیازمندان از جمله کولر، دو دستگاه ویلچر و حضور خادمان آستان قدس رضوی در واحد تولیدی و صنعتی به منظور تاکید بر تولید کالای با کیفیت ایرانی بخشی از فعالیت های بسیج کارگران در طول یک سال گذشته بوده است.

ابراهیمی بیان کرد:‌تجلیل از مادر شهید گرانقدر در شهر صنعتی کاوه، پیگیری برای تامین آب برخی واحدهای صنعتی و رفع موانع فرا رو، برگزاری مسابقات فوتسال جام شهید سلیمانی، نامگذاری میدان شهید سلیمانی در خیابان اصلی شهر صنعتی کاوه با حضور مسئولان در دومین سالگرد این شهید بزرگوار، آذین بندی، فضا سازی و برگزاری جشن و مراسم سوگواری به مناسبت های مختلف مذهبی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در دو گروه و دو رده سنی، زمینه سازی برای حضور و مشارکت فعال بانوان در مسابقات مختلف نیز بخش دیگری از فعالیت ها بوده است.

وی اجرای برنامه های مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با رویکرد محرومیت زدائی، پیگیری برای لایروبی لوله های انتقال آب، کانال کشی به برخی روستاهای بخش مرکزی و جلوگیری از هدر رفت آب و تامین لوله های مورد نیاز انتقال آب به یکی از روستاهای ساوه برای پیشگیری از خشک شدن باغات و نیز تامین رنگ مورد نیاز برای رنگ آمیزی برخی مدارس، اجرای مصوبات کمیته بهداشت با هدف ارتقای سلامت واحدهای تولیدی و صنعتی و سرکشی از کارخانجات، برگزاری چندین جلسه برای پیگیری و بهبود راندمان انرژی در زمان قطعی برق در تابستان امسال، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری و... را از اقدامات بسیج برشمرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات طریق القدس شهر ساوه یادآور شد: کسب عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی پارا المپیک دو و میدانی توسط بسیجی افتخاری آقای مهدی اولاد، برگزاری هیئت اندیشه ورز و بررسی مشکلات توسط مهندسین بسیجی، برگزاری نشست با سرمایه گذاران و تسهیل سرمایه گذاری در کشور سوریه، اجرای طرح اکرام ایتام از سوی پرسنل واحدهای تولیدی و صنعتی، تجهیز خانه بهداشت یکی از روستاها به مبلغ 100 میلیون تومان به تجهیزات پزشکی با مشارکت خیران از اقدامات این بسیج است.

وی، از برگزاری برنامه های متنوع و مختلف بسیج همزمان با گرامیداشت دهه فرخنده فجر انقلاب اسلامی در شهر صنعتی کاوه برای جامعه ی کارگری خبر داد و گفت: گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدار با امام جمعه ساوه به منظور تقویت اتحاد جامعه صنعت با جامعه روحانیت و ... در این دهه خواهد بود.

ابراهیمی گفت: جامعه کارگری شهر صنعتی کاوه در ساوه 54 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که سرکشی به خانواده های آنان همواره در اولویت کاری حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات طریق القدس ناحیه ساوه قرار داشته است.

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن فرهنگیان آموزش و پرورش استان مرکزی شهر صنعتی کاوه بسیج کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد

هادی حق بین در خصوص آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شهید بروجردی گفت: « امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) درحال اجرا است و ما کریدور شمالی- غربی شهر تهران را در بخش‌های مختلف در دست اجرا داریم.»

او در ادامه افزود: درواقع اگر بخواهم از شمالی‌ترین نقطه این پروژه مسیر را برای شما ترسیم کنم، به این شکل است که بعد از میدان جی، از محدوده پادگان‌های نظامی به میدان فتح می رسیم. در ادامه از طریق بزرگراه شهید متوسلیان و پس آن بلوار بهار و ۴۵ متری زرند به فاز دوم پروژه بزرگراه شهید بروجردی می‌رسیم. در نهایت این بزرگراه، به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد.

حق بین ادامه داد: در مهر ماه سال گذشته ۳.۷ دهم کیلومتر از پروژه بزرگراه شهید بروجردی را در فاز اول افتتاح کردیم. امسال هم پس از رفع معارضین ملکی و تاسیساتی، فاز دوم پروژه نیز تحویل شهروندان تهرانی خواهند. این بخشی از کریدور ۹ کیلومتری شمالی – غربی شهر تهران است. در بخش شمالی و شرقی این پروژه هم موضوع میدان فتح و میدان جی و مسیر اتصالی مربوط به آن را داریم که این بخش هم در محدوده پادگان‌های نظامی در دست اجرا است.

معاون شهردار تهران درخصوص بازدید وزیر کشور از این پروژه هم گفت: نکته ای که در بازدید وزیر محترم کشور از این پروژه داشتیم، در واقع موضوع ضرورت عملیاتی شدن میدان جی است. ما در محدوده این میدان یک تقاطع ۳ سطحی را داریم که شامل یک دستگاه تونل ۳۵۰ متری و زیرگذرهایی که باید در آن محدوده اجرا شود و دسترسی‌هایی که شبکه موجود متصل شود. این بخش از پروژه، دارای پیچیدگی های فنی و اجرایی بالایی است. در نتیجه نیاز است تا در میدان جی انسداد کامل صورت بگیرد.

حق بین ادامه داد: در این خصوص طرح های ترافیکی تهیه شده است. همچنین ۳ جلسه بازدید به همراه رییس پلیس راهور شهر تهران در این محدوده صورت گرفته و طرح مورد نظر نهایی شده است. باتوجه به اهمیت موضوع و تاثیری که در شبکه معابر پیرامونی، درنهایت تصمیم بر این شد تا طرح در شورای تامین استان تهران مطرح و در آنجا تصمیم گیری شود. درهمین رابطه بازدید روز پنج شنبه استاندار و وزیر کشور محترم کشور را به فال نیک گرفته و این موضوع را مطرح کردیم. در نهایت قرار بر این شد که تا مجوز مورد نظر برای اجرای پروژه و انسداد کامل میدان جی صادر شود تا ما این امکان را داشته باشیم که با انسداد کامل میدان جی، عملیات اجرایی مربوط به این پروژه را در دستور کار قرار دهیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: باتوجه به اینکه کار بسیار پیچیده بوده و حجم عملیات بسیار بالا است، به محض فراهم شدن انسداد میدان جی، می‌توانیم به سرعت این پروژه را فعال کرده و بتوانیم تا یکسال آینده این بخش از پروژه را نیز تکمیل کنیم.

حق بین در خصوص بودجه و هزینه این پروژه هم افزود: کل پروژه در چند بخش تفکیک می شود، اما برای این کریدور حدودا ۹.۲ کیلومتری در بخش های عمرانی و رفع معارضین شخصی و تاسیساتی، هزینه ای بالغ بر ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان یا همان ۸.۵ همت پیش بینی شده و درحال اجرا است، البته به جز توافقات بخش نهادی که صورت گرفته است. بودجه مورد نیاز این پروژه در کتاب بودجه سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است. سهم سال این پروژه مشخص است و امسال هم اعتبار خوبی را برای این پروژه گرفته ایم و مشکل اعتباری وجود ندارد. همان طور که اشاره شد، بخشی از این بودجه پیش بینی شده نیز در اجرای فاز اول پروژه شهید بروجردی هزینه شده و این فرآیند درحال اجرا است. در واقع میزان اعتبار ذکر شده برای کل پروژه پیش بینی و تعریف شده است.

کد خبر 847258 برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران استاندار تهران بزرگراه پایتخت بودجه 1403

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر