Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:46:12 GMT

شکست‌های سنگین استرا و کالدرون، دور از تهران!

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۳۶۷۳

شکست‌های سنگین استرا و کالدرون، دور از تهران!

آندره‌آ استراماچونی و گابریل کالدرون سرمربیان سابق استقلال و پرسپولیس در یک روز و در دو لیگ حوزه خلیج فارس، متحمل شکست‌های سنگینی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ نوزدهم با حضور دو سرمربی خارجی بر روی نیمکت های استقلال و پرسپولیس آغاز شد. جایی که آبی ها پس از جدایی وینفرد شفر، تصمیم گرفتند تا از آلمان به روی ایتالیا سوئیچ کرده و آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق اینترمیلان را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در سمت مقابل نیز پرسپولیس پس از خاطرات شیرین قهرمانی های متعدد با برانکو، این بار روی به یک گزینه آرژانتینی آورده و گابریل کالدرون را برای نیمکت خود برگزیدند ولی همانطور که همگی در جریان سرگذشت این دو مربی بر روی نیمکت های سرخابی ها هستیم، این دو سرمربی در میانه راه استقلال و پرسپولیس را ترک کرده و به کشور خود بازگشتند.

 

 

با این حال، در تابستان امسال استراماچونی تصمیم گرفت تا پس از مدتی خانه نشینی به فوتبال بازگردد و برای این کار الغرافه قطر را انتخاب کرد و کالدرون نیز چند روز پیش به عنوان سرمربی جدید تیم خورفکان امارات معرفی شد تا دو چهره نام آشنا در ایران، یک بار دیگر در فوتبال آسیا و کشورهای منطقه حضور یابند.

 

 

اما نکته جالب و عجیب در مورد این دو سرمربی، شکست های سنگین آنها در یک روز بود. استراماچونی که باید در لیگ قهرمانان آسیا نیز به مصاف فولاد برود، تاکنون 17 بار در لیگ ستارگان و 8 مرتبه نیز در جام ستارگان هدایت الغرافه را برعهده داشته اما کالدرون روز گذشته نخستین تجربه حضور بر روی نیمکت خورفکان را با تلخی پشت سر گذاشت.

 

استراماچونی که با حضور ثابت سعید عزت اللهی، تیمش به مصاف السد قدرتمند رفته بود، با نتیجه سنگین 5 بر یک تن به شکست داد. این شکست در شرایطی رقم خورد که السد از دقیقه 14 و زمانیکه بازی با یک گل به سود این تیم در جریان بود، با اخراج اکرم عفیف 10 نفره به بازی ادامه داد و شاگردان استراماچونی از فرصت بزرگ در اختیار داشتن یک یار بیشتر، استفاده ای نکردند.

 

 

استراماچونی در پایان این دیدار گفت: در بازی‌ای شکست خوردیم که در آن اشتباهات زیادی داشتیم، اما به نظر من نتیجه نهایی ناعادلانه است، چرا که ما در دقیقه 88 موقعیت بسیار خوبی داشتیم و توپ به تیر دروازه السد برخورد کرد و بازی می‌توانست 3-2 شود. اما اینگونه نشد و سه دقیقه بعد دو گل متوالی دریافت کردیم. این غیرقابل قبول است و در مقابل السد هر اشتباهی که انجام دهیم، تاوان آن را خواهیم داد و در خط دفاعی نیز اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. السد با عملکرد خود نشان داد که چرا از بقیه تیم ها خیلی جلوتر است، آنها چند روز پیش 6 گل به الوکره زدند و امروز 5 گل به ما. بنابراین باید این مسابقه را سریع پشت سر بگذاریم و فوراً روی بازی بعدی تمرکز کنیم تا به روند پیروزی ها برگردیم.

 

 

در امارات نیز کالدرون تجربه اول در خورفکان را با یک شکست سنگین آغاز کرد. این تیم که در 10 بازی از 12 دیدار قبلی خود متحمل شکست شده، برای فرار از سقوط دست به تغییرات بر روی نیمکت خود زد. این تیم به مصاف العین صدرنشین رفت ولی حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه 4 بر یک تن به شکست داد. با این شکست خورفکان با 15 امتیاز در رتبه یازدهم از جدول 14 تیمی امارات باقی ماند اما وضعیت اسفبار الامارات و العروبه که تنها 5 و 8 امتیاز، باعث شده تا تیم کالدرون فعلا از خطر سقوط در امان بماند.

 

 

سرمربی سابق پرسپولیس نیز در نشست خبری پس از این بازی گفت: تنها یک هفته است که کار خودم را آغاز کرده‌ام. تمرینات خوبی داشتیم و تلاش خودمان را انجام دادیم اما به زمان بیشتری نیاز داریم تا در سطح مورد انتظار ظاهر شویم.

قطر آندره آ استراماچونی (سرمربی) الغرافه گابریل کالدرون (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر آندره آ استراماچونی سرمربی الغرافه گابریل کالدرون سرمربی بر روی نیمکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۷ امروز دوشنبه در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه پاس برگزار شد.

* مدیران باشگاه پیکان در ابتدای این دیدار از زحمت‌های مجتبی حسینی سرمربی پیشین خود که در حال حاضر هدایت آلومینیوم را بر عهده دارد با اهدای یادبودهایی تقدیر کردند.

* بارش شدید باران در جریان این بازی بارها باعث سرنگونی بازیکنان دو تیم شد. مجتبی حسینی از بازیکنان خود خواست با آرامش بیشتری بازی کند تا دچار مصدومیت نشوند.

* پیراهن دوم آلومینیوم به رنگ صورتی بود که در این بازی بر تن کرده بودند تا نگاه‌ها را به خود معطوف کنند.

* رنگین کمان زیبایی در آسمان تهران نقش بسته بود که نگاه ذخیره‌های پیکان را نیز به خود جلب کرد.

* عنایتی در اواخر نیمه اول از عملکرد خز حمله خود چندان راضی به نظر نمی‌رسید.

کد خبر 6098586

دیگر خبرها

  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها