Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:45:34 GMT

۴ مرکز نگهداری از معتادان متجاهر بهسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۳۷۱۷

۴ مرکز نگهداری از معتادان متجاهر بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق‌بین از اتمام عملیات اجرایی ۴ مرکز نگهداری معتادان متجاهر در پهنه جنوبی پایتخت خبر داد و گفت: در راستای تدابیر مدیریت شهری پایتخت مبنی بر ساماندهی معتادان متجاهر در مراکز ویژه نگهداری، در اولویت ویژه ۴ مرکز در مناطق ۱۳، ۱۵ و ۲۰ تکمیل و آماده تحویل به بهره‌بردار شده‌است.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران مراکز فوق را شامل مرکز طراوت در منطقه ۱۳، خاوران و خاورشهر در منطقه ۱۵ و شفق در منطقه ۲۰ (کهریزک) دانست و گفت: در مرکز طراوت واقع در منطقه ۱۳ اقداماتی از قبیل افزایش ظرفیت از طریق حذف دیوار حدفاصل ساختمان‌ها، اجرای سرامیک کف، دیوارکشی، جمع‌آوری جداول و آسفالت محوطه، اجرای دیوار پیش ساخته و درز انبساط، تغییر مکان و رنگ آمیزی درب ورودی مرکز و نصب تأسیسات برقی و مکانیکی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، بازسازی موتورخانه، رنگ آمیزی ساختمان قرنطینه، بازسازی ۳۵ چشمه حمام و ساختمان غربالگری، ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۶ حمام در ساختمان مرکزی، احداث فاضلاب، رنگ آمیزی آشپرخانه و غذاخوری و بیش از ۲۰۰۰ متر لوله کشی مربوط به تأسیسات برقی و مکانیکی را از جمله اقدامات به ثمر نشسته در مرکز شفق کهریزک دانست و عنوان کرد: بهسازی مرکز خاورشهر ضمن اجرای سنگ کاری دیوار، کف سازی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، سرامیک کف، لوله کشی فاضلاب، مناسب سازی مراکز پزشکی و مددکاری انجام شده است.

به گفته حق‌بین، به‌منظور بهسازی مرکز خاوران در منطقه ۱۵ طیف متنوعی از اقدامات عمرانی همچون نازک کاری و سفت کاری، اجرای روشنایی، بازسازی و اورهال تأسیسات و راه‌اندازی موتورخانه، اجرای ایزوگام سقف، ساخت و نصب در و پنجره، اجرای ۸ حمام و ۲۹ چشمه سرویس بهداشتی، اجرای تأسیسات برقی، اجرای ایزوگام، اجرای کاشی و سرامیک (شامل ساختمان بهاران و اطاق پزشک) به ثمر نشسته است.

عملیات بهسازی مراکز ۴ گانه نگهداری از معتادان طی یک زمان بندی یک ماهه انجام شده است.

کد خبر 5417964

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران معتاد متجاهر پروژه عمرانی شهرداری تهران شورای شهر تهران دهه فجر وزارت آموزش و پرورش یوسف نوری علیرضا زاکانی ویروس کرونا ترافیک غلامحسین محسنی اژه ای نیروی انتظامی تاکسیرانی گردشگری نمایشگاه گردشگری تهران شهرداری منطقه 19 تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۴۰۰ هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از دهلی نو، در مراسمی با حضور سفیر، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از اساتید دانشگاه های هند از دهها جلد کتاب حاوی اسناد تاریخی خلیج فارس در آرشیو ملی هند رونمایی شد.
سه هزار کیلومتر آنطرف تر از خلیج فارس ایران در آرشیو ملی هند اسنادی نگهداری می‌شود به قدمت تاریخ و به زبان فارسی.
آرشیو ملی هند با نگهداری بیش از ۱.۴ میلیون سند فارسی، یکی از مهم‌ترین مراکز اسناد فارسی در هند به شمار می‌رود.
در میان این اسناد، مجموعه اسناد خلیج فارس از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و اطلاعات ارزشمندی را از تاریخ، سیاست و روابط منطقه در دوران حضور بریتانیا ارائه می‌دهد.
برخی اساتید دانشگاه های هند معتقدند جذابیت های گردشگری، منابع بزرگ نفت و گاز و اهمیت بسیار زیاد موقعیت جغرافیایی خلیج فارس باعث شده است که قدرت‌های فرا منطقه‌ای برای چپاول ثروت کشورهای حوزه خلیج فارس نقشه هایی برای تداوم حضورشان طراحی کنند.
از جمله اهداف رونمایی از مجموعه اسناد آرشیو ملی هند درباره خلیج فارس، ماندگاری بیشتر و در دسترس بودن این اسناد چاپی و دیجیتالی در مراکز تحقیقاتی جهان برای پژوهشگران و علاقه مندان است.
تعداد اسناد خلیج فارس در آرشیو ملی هند ۳۹۰ هزار فقره است که در قالب ۳۵۰ جلد به صورت چاپ همانند به همراه فهرست اجمالی گردآوری شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات :
محمد بهزادی - کارشناس اسناد مرکز بین المللی میکرو فیلم نور
آصف نواز - استاد دانشگاه همدرد دهلی
انیس الرحمن - استاد دانشگاه ملی اسلامی هند

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • رونمایی از ۴۰۰ هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی