Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اللهوردی دهقانی روز یکشنبه در گفت و گویی با اشاره به سخنان مدیرعامل فعلی تیم مبنی بر منتفی شدن انتقال ماشین سازی به شرکت ملی مس، اظهار کرد: چنین اظهار نظرهایی از سوی این افراد، مخالفت تلویحی با واگذاری تیم و خروج آن از بحران است و این افراد بدانند که شرکت مس رغبتی برای قبول مسئولیت ندارد و این نمایندگان و مسئولان استانی هستند که تلاش می کنند این انتقال را قطعی و پایدار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مدیریت فعلی ماشین سازی اگر توان مدیریتی داشت، تیم در چنین وضعیتی نمی افتاد و صحبت های وی جای تعجب دارد.

دهقانی گفت: قرار نیست به کسی پولی داده شود، بلکه قرار بر این شد که مشکلات ۲ تیم تراکتور به صورت ریشه ای و پایدار حل شود؛ هرچند شرکت مس به دادن مبلغی معین به این دو تیم بیشتر تمایل دارد و نمی خواهد در این ارتباط مسئولیتی بپذیرد، اما ما به دنبال رفع مشکلات تیم به طور اساسی هستیم.

وی افزود: انتظار ما این است که مسئولان فعلی باشگاه ماشین سازی همکاری کنند تا امر انتقال صورت گیرد، اما اگر علاقه مند نیستند به صراحت اعلام کنند و هیچ اصراری در این امر وجود ندارد.

دهقانی گفت: منابع عظیمی توسط شرکت مس از استان خارج می شود و این شرکت هزینه های زیادی در عرصه ورزش می کند که سهم استان ما از آن بسیار ناچیز است؛ ما به دنبال احیای حقوق استان هستیم و با رفع برخی کارشکنی ها، انتقال مالکیت، انجام و سهم ورزش استان نیز احیا می شود.

به گزارش ایرنا، تیم های تراکتور و ماشین سازی به دلیل مشکلات مدیریتی و مالی، در بدترین شرایط و جایگاه ادوار مسابقات کشوری قرار دارند؛ تراکتور در حال حاضر با ۱۴ امتیاز از ۱۶ بازی در رده دوازدهم لیگ برتر و ماشین با ۵ امتیاز از ۱۷ بازی در رده هجدهم و انتهایی لیگ یک قرار دارند.
 

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی فوتبال تراکتورسازی ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فوتبال تراکتورسازی مجلس شورای اسلامی فوتبال تراکتورسازی ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • شروط مجلس برای معافیت مالیات بر سرمایه در انتقال املاک
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود