Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا مرحبا روز یکشنبه در نشست خبری در دفتر خود گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام آستارا در اولویت است و پروژه هایی مثل استخر بانوان و مجمتع فرهنگی ارشاد از دغدغه های بنده از اولین روز حضورم به عنوان نماینده آستارا بود و امسال ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی برای مجتمع ارشاد اختصاص یافت و با سفر رییس جمهوری ۱۵۰ میلیارد ریال هم برای تکمیل آن در نظر گرفته شد تا به مهمترین دغدغه هنرمندان آستارا رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مجمتع بندری آستارا به عنوان یک ظرفیت ملی گفت: متاسفانه دست هایی هستند که نمی خواهند بندرآستارا رونق پیدا کند و تعلل در عدم لایروبی این بندر به صلاح کشور نیست.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاری جدید بخش خصوصی در بندرآستارا برای تکمیل بخش های مختلف و بسیج تمام امکانات دریای خزر برای لایروبی این بندر از خبرهای خوبی است که در هفته های آینده عملی خواهد شد و لایروبی ۴۰۰ متر این بندر باید به هر نحوی در کمترین زمان ممکن انجام شود.

مرحبا با اشاره لزوم دریافت اعتبارات ملی در خصوص پروژه های آب و فاضلاب آستارا گفت: در ۲ سال گذشته ۲۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های این حوزه اختصاص یافته است اما این اعتبارات در مقابل نیاز آب و فاضلاب آستارا به ۱۷ هزار میلیارد ریالی بسیار ناچیز است و به اعتبارات ملی نیاز داریم.

وی با اشاره به تکمیل مرکز بیمار بستر ۲۰ تختخوابی لوندویل گفت: در این مرکز عملیات مقدماتی بهبود بیماران انجام می شود و مشکل عمده مردم لوندویل در این حوزه بصورت مقدماتی حل می شود و برای ادامه رسیدگی تخصصی به وضعیت بیماری مردم شریف شهرستان در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان خدمات لازم ارائه خواهد شد.

مرحبا با اشاره به اجرای طرح صیانت از فضای مجازی بیان کرد: ما باید نوع استفاده از این فضا را به فرزندان خود یاد بدهیم، مدیریت فضای مجازی نباید به معنای ممنوعیت استفاده از آن باشد و باید با کمترین نقص آن را پیگیری کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سال تولید پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها آستارا توسعه ایران غلامرضا مرحبا سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها آستارا مجلس شورای اسلامی سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها آستارا توسعه ایران غلامرضا مرحبا میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار