Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:06:14 GMT

۴۰۰۰ مسکن برای معلولان در کشور ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۴۰۴۴

۴۰۰۰ مسکن برای معلولان در کشور ساخته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قادری صبح روز یکشنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: سازمان بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است که سخت‌ترین کار در این سازمان مددکاری است بطوریکه هر مددکار ۵۰ وظیفه دارد.

وی حمایت از ایتام، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توانمندی‌های مددجویان را از مهم‌ترین وظایف و ماموریت مددکاران سازمان بهزیستی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر اینکه مردم ایلام در دفاع مقدس پایبندی خود را به نظام ثابت کردند و ماهم براساس رسالت و وظیفه خود در حوزه که نیاز باشد خدمت کنی افزود: رویکرد این سازمان حمایت بیشتر از مناطق کم برخوردار است بطوریکه محرومیت منابع غیر مولد، مولد شود و از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: این سرزمین گذرگاه اربعین است و ظرفیت بسیاری در حوزه اقتصادی را داراست که وظیفه ما این است که از این ظرفیت به نفع مردم استفاده کنیم.

قادری تاکید کرد: باید به خانوارهای دارای ۲ معلول به بالا بایدتوجه کنیم و از تمامی ظرفیت‌های استان برای کم کردن حفره محرومیت و توانمند سازی مددجویان استفاده کنیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پایین بودن حقوق و دستمزد مددکاران و کارکنان سازمان بهزیستی گفت: با وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی رایزنی‌هایی در خصوص افزایش ردیف حقوق و دستمزد از ۲۱ درصد تا سقف ۵۰ درصد هستیم.

وی گفت: کار مددکاری دلی و عاشقانه است و با علاقه‌ای که دارد به جامعه هدف خدمت می‌کند که این مساله بسیار مقدس و ارزشمند است.

وی از استاندار ایلام خواست تمامی دستگاه‌های اجرایی استان را برای کمک به مددجویان بسیج کند و سازمان‌ها از همه ظرفیت خود برای کمک به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی استفاده کنند.

کد خبر 5417992

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی معلولان مسکن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف شیوع کرونا عکس استانها جشنواره فیلم فجر گرگان تبریز ایلام سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ،خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان در آیین کلنگ زنی نهضت ملی مسکن شهر گهرو گفت: این پروژه در ۶۷ پلاک و در ۱۳۴ واحد احداث خواهد شد.

باقری بیان کرد: شهر گهرو در شهرستان کیار واقع شده و از شهرهایی است؛ که در آن کمبود زمین نداریم. مساحت کل سایتی که به پروژه نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است ۱۴ هکتار است که این ۱۳۴ واحد به مساحت ۱۲۹۰۰ متر مربع در فاز اول ۵ هکتاری از سایت یاد شده ساخته خواهد شد و در حال حاضر در مرحله اول تمام کسانی که واجد شرایط بودند، پوشش داده است.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت در همین سایت قرار دارند که پس از انجام قرعه کشی، زمین به آنها جهت ساخت واحدهای خود واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر گهرو در راستای مردمی سازی بیشتر در قالب گروه‌های ساخت دو نفره ساخته خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901291

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد