Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - به نقل از رویترز، کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در جریان بازی‌های المپیک زمستانی پکن با پنگ شوآی، تنیس‌باز شماره یک پیشین دوبل جهان دیدار خواهد کرد، اما جزئیات این نشست از قبل اعلام نخواهد شد.

سلامتی پنگ، یک قهرمان سه المپیک، در ماه نوامبر زمانی که او در رسانه‌های اجتماعی ادعا کرد که معاون سابق نخست‌وزیر چین، ژانگ گائولی، در گذشته به او تجاوز کرده است، به موضوعی نگران‌کننده تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارک آدامز، سخنگوی کمیته بین‌المللی المپیک گفت: «ما همیشه گفته‌ایم که ملاقاتی با او برگزار خواهد شد و یکسری تماس‌ها تا این لحظه انجام شده است.»

پنگ در ماه دسامبر گفت که هرگز کسی را به تجاوز به خودش متهم نکرده و پستی که او به اشتراک گذاشته سوءتفاهم بوده است. ژانگ در این مورد اظهار نظری نکرده است.

قبل از بازی‌های پکن، IOC چندین تماس ویدیویی با او برقرار و اعلام کرده بود که در طول بازی‌های ۴ تا ۲۰ فوریه، ملاقاتی حضوری خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که آیا توماس باخ، رئیس IOC با پنگ در یکی از مکان‌های مسابقات دیدار خواهد کرد یا در جای دیگری در پکن. آدامز گفته در صورت دست یافتن به اطلاعات قابل انتشار، حتما آن را به اشتراک خواهند گذاشت. 

IOC همچنین گفته است که اگر بخواهد اتهاماتش بررسی شود از او حمایت خواهد کرد.

علی‌رغم این تماس‌ها و تعداد انگشت شماری ویدیو از پنگ، نگرانی‌های بین‌المللی در مورد امنیت و رفاه او برطرف نشد و انجمن تنیس زنان (WTA) مسابقات در چین را به حالت تعلیق درآورد.

چین به طور مستقیم در مورد پست اولیه پنگ اظهار نظر نکرده است، اما پس از اقدام WTA اعلام کرده که مخالف سیاسی شدن ورزش است. 

بیشتر بخوانید 

شرط حضور در المپیک پکن ۲ آزمایش منفی کروناست

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته بین المللی المپیک المپیک پکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس

فرزانه فصیحی بانوی ملی‌پوش دوومیدانی ایران به رقابت‌های لیگ الماس دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله سوم رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس در سال 2024 (دایموند لیگ) قرار است روز 10 مِی (21 اردیبهشت) در شهر دوحه پایتخت کشور قطر برگزار شود.

این رویداد یکی از بزرگترین مسابقات در رشته دوومیدانی محسوب می‌شود و ورزشکاران مطرح دنیا از سوی مسئولان برگزاری به آن دعوت می‌شوند.

بر همین اساس، مسئولان برگزاری لیگ الماس از فرزانه فصیحی بانوی دونده سرعت کشورمان دعوت کردند که در مسابقات دوحه حضور داشته باشد و در این رقابت‌ها شرکت کند.

فصیحی که سابقه کسب مدال نقره در دوی 100 متر قهرمانی آسیا و همچنین 2 مدال طلا در رقابت‌های داخل سالن آسیا را در کارنامه دارد، اولین بانوی دوومیدانی ایران است که فرصت حضور در لیگ الماس را پیدا کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا