Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:59:30 GMT

کی‌روش: پشیمان نیستم

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۱۴۳۰۹

کی‌روش: پشیمان نیستم

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال مصر امشب (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آفریقا به مصاف تیم سنگال می‌رود. «کارلوس کی‌روش» سرمربی تیم ملی فوتبال مصر به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار با کامرون در مرحله نیمه نهایی غایب سرشناس این بازی است. وی به خاطر این کارت ۲ جلسه از همراهی تیمش محروم و ۱۰ هزار دلار جریمه نقدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران که به دنبال نخستین افتخار خود با تیم ملی مصر است، اظهار داشت: از اقدامی که برای دفاع از حق شاگردانم انجام دادم پشیمان نیستم. منتظر هستم تا فدراسیون فوتبال مصر نسبت به این محرومیت اعتراض کند تا محرومیتم کالبد شکافی شود و نتیجه اعتراض را بدانیم.

کی‌روش که با حذف تیم‌های ساحل عاج، مراکش و کامرون به فینال رسیده است با تمجید از عملکرد شاگردان خود عنوان کرد: تیم ملی فوتبال مصر مستحق رسیدن به فینال بود. علیرغم انتقادات صریح به ما، عملکرد خوبی داشتیم.  در شرایط کنونی آنچه برای من مهم است بازی امشب تیم ملی مصر برابر سنگال است و امیدوارم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

کارلوس کی‌روش در صورت برتری در دیدار برابر سنگال، نخستین جام قاره‌ای تاریخ مربیگری خود را کسب خواهد کرد. وی تا کنون در رقابت‌های یورو، جام ملت‌های آسیا، کوپا آمریکا و جام ملت‌های آفریقا حضور داشته اما نتوانسته عنوانی را کسب کند. کی‌روش ۲ بار (۲۰۱۵ و ۲۰۱۹) با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کرد که ناکام بود.

وی در سال ۱۹۹۲ نتوانست با تیم ملی پرتغال به مرحله گروهی یورو برسد و در سال ۲۰۰۲ نیز با تیم ملی آفریقا جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد. کی‌روش همچنین با تیم ملی کلمبیا در کوپا حضور پیدا کرد که در نخستین بازی مرحله حذفی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

برچسب‌ها سنگال جام ملت های آسیا جام ملت های آفریقا کارلوس کی روش تیم ملی پرتغال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سنگال جام ملت های آسیا جام ملت های آفریقا سنگال جام ملت های آسیا جام ملت های آفریقا کارلوس کی روش تیم ملی پرتغال تیم ملی فوتبال جام ملت فوتبال مصر تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۱۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقه فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

کد خبر 6094069

دیگر خبرها

  • مارینوس اوزونیدیس: ۲ یا ۳ شانس خوب را از دست دادیم
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • شمس آذر لایق نگاه ویژه فوتبال ایران است
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • دنبال فوتبال تهاجمی هستیم
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • باشگاه تراکتور ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود